Ik zal er aan denken.quote:
Die moest ie even op googel gooien maaruhhhhhquote:
De enige die een beetje hapte was Souryquote:Op zondag 28 juni 2015 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken.
Maar dan streeft het zijn doel voorbij. Ik had er wel lol in om te zien hoeveel er hapte.
Je lult jezelf een beetje klem.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken.
Maar dan streeft het zijn doel voorbij. Ik had er wel lol in om te zien hoeveel er hapte.
Best een schatje hèquote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die moest ie even op googel gooien maaruhhhhh
Wat is daarvan het resultaat geworden.... Een beetje in het niets zitten hakenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry saai weekend...
Met nu pijn in rechterhand want ik heb 3 uur achter elkaar lopen haken zonder dat ik het door had
En geen vermoeide voeten?quote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry saai weekend...
Met nu pijn in rechterhand want ik heb 3 uur achter elkaar lopen haken zonder dat ik het door had
Uhh nou. Maar 32 is iets te jong ja.quote:
De kwaaltjes zijn er alquote:Op zondag 28 juni 2015 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Sorry saai weekend...
Sjesus Deisquote:
Kansen benutten. Het is nu ongeveer het laatste moment dat iemand van 32 ooit nog interesse in je zal hebben.quote:
Maar een warme sjaal gehaakt voor deze weekquote:
-10 is mijn recordquote:
Het streelde natuurlijk mijn ego, maar ik ben 25 jaar getrouwd en wil dat graag zo houden.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kansen benutten. Het is nu ongeveer het laatste moment dat iemand van 32 ooit nog interesse in je zal hebben.
Als je straks over de 50 bent, dan is dat echt voorbij.
Bijna klaar, want hard nodig deze week.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar een warme sjaal gehaakt voor deze week
Als je 25 jaar getrouwd wilt blijven, dan had je juist de kans moeten benutten.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Het streelde natuurlijk mijn ego, maar ik ben 25 jaar getrouwd en wil dat graag zo houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |