SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Toch niet afgesloten?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
geslaagd![]()
en mijn kleine broertje is er nog![]()
mijn jarige zus ook nog maar die heb ik in een huisje gepropt voor de rest van de week
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:02 schreef Soury het volgende:
Over hip gesproken, ik heb een nieuwe buurman.
[ afbeelding ]
Ik heb me even aangepast
Tis me het kleurtje wel, maar niet verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:02 schreef Soury het volgende:
Ik heb me even aangepast
Ben jij onlangs getrouwd Soury?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de deur op slot ?quote:Op zondag 28 juni 2015 19:00 schreef sacha het volgende:
[..]
geslaagd![]()
en mijn kleine broertje is er nog![]()
mijn jarige zus ook nog maar die heb ik in een huisje gepropt voor de rest van de week
In een gestolen autoquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:00 schreef sacha het volgende:
Een soort Rivella, maar dan anders dusquote:Op zondag 28 juni 2015 19:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ze is best lief maar wel een beetje raar
Dat krijg je met 50 jarigenquote:
Ik ben daarom blij dat ik dat nog lang niet benquote:
Ik vind die kleur geweldigquote:Op zondag 28 juni 2015 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tis me het kleurtje wel, maar niet verkeerd.
We tellen af dat weet jequote:Op zondag 28 juni 2015 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben daarom blij dat ik dat nog lang niet ben
Hup in de prullenbakquote:Op zondag 28 juni 2015 19:41 schreef sacha het volgende:
wat zouden jullie doen als je op je verjaardag een kaart krijgt waar een kabouterfietsje, een kabouterhuisje en een kabouter envelopje aan hangt met 2 enkele reizen met een boot naar een eiland?
Aan iemand geven die ik graag voor eeuwig zie verdwijnen.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:41 schreef sacha het volgende:
wat zouden jullie doen als je op je verjaardag een kaart krijgt waar een kabouterfietsje, een kabouterhuisje en een kabouter envelopje aan hangt met 2 enkele reizen met een boot naar een eiland?
Zorgen dat ik mijn pinpas bij me heb voor de terugreis.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:41 schreef sacha het volgende:
Er is geen ontkomen aanquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aan iemand geven die ik graag voor eeuwig zie verdwijnen.
Oh jee echt?quote:
Dat is een waarheid als een koe, plus gezondquote:Op zondag 28 juni 2015 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is geen ontkomen aan
Maar het is erger als je het niet wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |