Van justitie. Wist je dat niet? Google wist het wel.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:15 schreef Kingstown het volgende:
We hebben dus een miinister die "van der Steur" heet. Nooit van gehoord.
Handig dat er zoiets als sport bestaat, dan krijg je af en toe nog eens iets mee uit de rest van de wereld.
Tot een uurtje geleden wist ik dat idd niet. Google mag ik niet gebruiken van mijn moeder.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Van justitie. Wist je dat niet? Google wist het wel.
Je gebruikt liever ilse.nl?quote:Op maandag 29 juni 2015 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tot een uurtje geleden wist ik dat idd niet. Google mag ik niet gebruiken van mijn moeder.
Wat ik het liefste wil is niet zo relevant. Ik luister naar mijn moeder, want moeders hebben altijd gelijk.quote:
Uhm nee, Niet altijd.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik het liefste wil is niet zo relevant. Ik luister naar mijn moeder, want moeders hebben altijd gelijk.
Zelfs mijn moeder heeft niet altijd gelijk.quote:
Ga je mond spoelen, meisjequote:Op maandag 29 juni 2015 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelfs mijn moeder heeft niet altijd gelijk.
ken ik van het voetballenquote:
In welk opzicht?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
ken ik van het voetballen
aparte vereniging.. apart..
Volgens mij bestond het voetbal bestuur van Neptunus uit vooral oude mannen en ze vonden het maar raar dat ik leider van het 1e wasquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In welk opzicht?
De keren dat ik er gewest ben de laatste jaren vond ik het vooral saai...
Dat is ook raar...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij bestond het voetbal bestuur van Neptunus uit vooral oude mannen en ze vonden het maar raar dat ik leider van het 1e was
ze waren dus heel traditioneel
Ja kan ik me wel voorstellen maar i heb 'n top jaar gehad, inclusief een promotie naar de 1e klassequote:
Ben je toen in het bubbelbad gegooid?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ja kan ik me wel voorstellen maar i heb 'n top jaar gehad, inclusief een promotie naar de 1e klasse
Ik hield gepaste afstand hè... feestje van de mannenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je toen in het bubbelbad gegooid?
Je moet zo'n prestatie wel absorberen natuurlijk...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hield gepaste afstand hè... feestje van de mannen
maar gelukkig hebben we de foto's nog
rondvaart door de gracht gehad,, klein biertje met elkaar gedronkenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet zo'n prestatie wel absorberen natuurlijk...
Dat doet me er an denken dat het binnenkort 'Dirigeer een bierfiets de gracht in'-dag is...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
rondvaart door de gracht gehad,, klein biertje met elkaar gedronken
IN de gracht nog welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doet me er an denken dat het binnenkort 'Dirigeer een bierfiets de gracht in'-dag is...
bierfietsen mogen ze idd afschaffen, ondingen !quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, in de gracht.
Weg met die dingen...
Daarom binnenkort dit evenement.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
bierfietsen mogen ze idd afschaffen, ondingen !
serieus ?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom binnenkort dit evenement.
Geen hoek op de grachten zal onbemand zijn en dan is het een kwestie van ze richting gracht te laten sturen.
De rest gaat dan vanzelf...
hier zie je ze eigenlijk niet, ken ze alleen uit brabantquote:
In het weekend word je hier gek van die dingen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
hier zie je ze eigenlijk niet, ken ze alleen uit brabant
dat heb je in de grote stad hèquote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In het weekend word je hier gek van die dingen.
Het liefst met een jodokus aan boord in een koeienpak of in een luier, omdat 'ie gaat trouwen.
Dat moet maar eens afgelopen zijn...
en wat is verkeerd en wat is goed ?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
In Barcelona mag je binnenkort al niet meer komen als je verkeerd gekleed gaat....
Fout = samenscholende feestende bachelorparty gangersquote:
Huh jij een andere UI?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Fout = samenscholende feestende bachelorparty gangers
goed = brave, nette goedgeklede toerist, die in de dure restaurants netjes op zn beurt wacht
zoiets
Oooh ik pas het beste bij de laatste categoriequote:Op woensdag 1 juli 2015 13:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Fout = samenscholende feestende bachelorparty gangers
goed = brave, nette goedgeklede toerist, die in de dure restaurants netjes op zn beurt wacht
zoiets
Ja die is van mijn oude feestvereniging in Spanje die naai je dan op het zwarte jasje...quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Huh jij een andere UI?Ben het overigens helemaal eens met de TT.
Dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 1 juli 2015 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh ik pas het beste bij de laatste categorie
Samenscholende feestende bachelorparty gangers moeten dan ook de gracht in, al dan niet met bierfiets...quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:14 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh ik pas het beste bij de laatste categorie
Ben je geboren in Spanje?quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die is van mijn oude feestvereniging in Spanje die naai je dan op het zwarte jasje...
[ afbeelding ]
Lekker werken, en morgen ookquote:
Wel extra pauze mag ik hopen.. Zelfs de tennisters op Wimbledon krijgen extra pauze voor een 3e set. De mannen moeten gewoon doorspelen en niet zeikenquote:
Om twee uur werden we gebeld om ons evt. op te halen. (want warm) Maar wel wilden nog even doorquote:Op woensdag 1 juli 2015 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel extra pauze mag ik hopen.. Zelfs de tennisters op Wimbledon krijgen extra pauze voor een 3e set. De mannen moeten gewoon doorspelen en niet zeiken
Eerlijk is eerlijk, liever nietquote:
Dito, mijn woonkamer en balkon kijken ook op het noorden en een beetje het westen, de zon is daar overdag nauwelijks die komt pas later daar en is er nu wel, en dat is lekker.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:21 schreef chufi het volgende:
Ik klaag verder ook niet hoor... Mijn flat staat op het noorden en ik heb bijna geen directe zon in mn huis dus het blijft hier relatief koel. En geen warme drankjes vandaag
ik had de voordeur nog open omdat ik de voortuin water aan het geven was, heb nu de voordeur dicht en de achterdeuren open...quote:
hier alles nog potdicht, het is buiten snikheetquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
ik had de voordeur nog open omdat ik de voortuin water aan het geven was, heb nu de voordeur dicht en de achterdeuren open...
moet alleen nog even een laken van katoen op mijn bed doen, misschien slaap ik dan vannacht beterquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier alles nog potdicht, het is buiten snikheet
Ik vind het heerlijk dat de deur lekker open kan en ik lekker buiten kan zitten 's avonds, geen jas aan, geen plu mee, lekker buiten kan zijn, zomerkleren aan, ja daar geniet ik van.quote:
Voor mensen die lichamelijk werk moeten verrichten is het wel heel zwaar dit warme weer.quote:
Dat vind ik ook lekker, maar dan bij een graad of 10 minder.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dat de deur lekker open kan en ik lekker buiten kan zitten 's avonds, geen jas aan, geen plu mee, lekker buiten kan zijn, zomerkleren aan, ja daar geniet ik van.
Ik vind 21 graden ook meer dan genoeg, maar deze warmte vind ik altijd nog beter dan het weer van vorige week, toen het 13 graden was en de verwarming aan moest. En ik krijg bij dit weer altijd een beetje vakantiegevoel, dat scheelt weer een reisjequote:Op woensdag 1 juli 2015 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik ook lekker, maar dan bij een graad of 10 minder.
Of op een lokatie met zwembad of zee. Hier vind ik er weinig aan...
Nee, 34 graden in NL is niet goed. Nooit niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van al die mensen die nu lopen te klagen (tenzij ze gezondheidsklachten hebben), voor sommigen is het nooit goed.
Ik heb de halve dag aan het water gezeten, dat was ook ondoenlijk, het had een hele dag moeten zijn, maar mijn nieuwe vaatwasser en oven werden gebrachtquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:56 schreef sacha het volgende:
ik vind dit weer ondoenlijk tenzij je de hele dag op het strand mag liggen
Welk concert?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, 34 graden in NL is niet goed. Nooit niet.
Morgen een concert in de Melkweg, dat ga ik waarschijnlijk skippen.
Iemand interesse in de kaartjes, gratis?
Voor sommigen is het nooit goed.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, 34 graden in NL is niet goed. Nooit niet.
Morgen een concert in de Melkweg, dat ga ik waarschijnlijk skippen.
Iemand interesse in de kaartjes, gratis?
Sparks is wel leuk, die FF vind ik niet veel aan.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
F.F.S.
Sparks samen met Franz Ferdinand.
Zaterdag Black Uhuru, dat zien we dan wel weer...
Ow, met zwembad?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor sommigen is het nooit goed.
Ik heb morgen andere plannen, ik ga een woning bezichtigen
Nee, dat hebben we daar niet nodig aan het waterquote:
Dit is voor jou helemaal niet leukquote:
Aan het water, da's wel fijn...quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat hebben we daar niet nodig aan het water![]()
Ik vind hutje mutje op elkaar staan sowieso al niks en met deze temperaturen al helemaal niet.quote:Vind je het te warm om lekker te gaan plakken in de Melkweg?
lege strandenquote:Op woensdag 1 juli 2015 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag heus wel op het strand liggen, je hebt er genoeg van...
sorry ik vergis me inderdaadquote:
Ik hoop ook dat het is wat we ervan verwachten, maar dan nog moeten we eerst ons eigen huis verkopen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aan het water, da's wel fijn...
[..]
Ik vind hutje mutje op elkaar staan sowieso al niks en met deze temperaturen al helemaal niet.
Het is daar ook altijd al vrij warm.
Volgende concertronde dan maar weer...
Ook weer opgelostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |