abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153869867
Samengevat:
2 weken geleden contact gekregen met (online) date.
1 week geleden stelde hij date 1 voor, samen wat gedronken.
Geen afscheidskus, geen telefoonnummer gevraagd.
Toen even radiostilte, uiteindelijk 1,5 dag later elkaar weer gesproken op mijn initiatief.
Hij gooide een balletje op voor 2e date
Paar dagen terug date 2 gehad
Weer geen afscheidskus en geen telefoonnummer gevraagd.
Wel 's avonds bericht dat hij het leuk had gehad.
Sindsdien elkaar amper gesproken: hij komt amper online (elkaar gisteravond wel halfuurtje gesproken).
Verder valt het me op dat hij wel graag zijn dingen deelt, maar niet zoveel vragen stelt.

Ik krijg juist door de dates meer zin om elkaar op regelmatige basis even te spreken, liefst gewoon via de App. Ik had verwacht dat hij door de dates op een gegeven moment mijn nummer zou vragen en er ook voor dit weekend wel een initiatief zou komen. En dat zijn interesse in mij zou gaan toenemen doordat we elkaar nu 2x hebben gezien.

Dat de zin en interesse toeneemt zegmaar :) Wat meestal gebeurt. Omdat dat nu niet echt van de grond komt word ik vrij ongeduldig....

Maar ik wil me natuurlijk ook niet opdringen.

Wat denken jullie ervan? Of tips? :)
  vrijdag 26 juni 2015 @ 22:54:15 #2
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_153869923
Waarom neem je zelf niet wat initiatief in de vorm van zijn nummer vragen? Dat is niet iets exclusiefs voor mannen of zo. Als jij graag meer wil en hij neemt weinig initiatief, moet je het zelf doen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 22:54:46 #3
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_153869944
Als een man zn nummer niet direct geeft zou ik me gaan afvragen wat er mis is... als man zijnde strooi je daar toch mee?
pi_153869980
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 22:54 schreef Redster1984 het volgende:
Als een man zn nummer niet direct geeft zou ik me gaan afvragen wat er mis is... als man zijnde strooi je daar toch mee?
Wanhopige boy gespot.
pi_153870062
quote:
Als ik dit lees hoor ik een ondertoon van ironie, toch? :)
pi_153870079
quote:
Idd beet je Nederland Door cruisen in de trein en op elke zitplaats je 06
Ik zwaai naar dieren.
pi_153870604
Nee je bent niet ongeduldig
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
  vrijdag 26 juni 2015 @ 23:20:05 #8
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_153870680
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 22:58 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

Als ik dit lees hoor ik een ondertoon van ironie, toch? :)
Haha beetje... maar aan de andere kant vind ik het ook niet raar dat je zn nummer al zou hebben je überhaupt afgesproken zou hebben... bellen werkt toch veel makkelijker om te kijken of het klikt? Maar goed misschien is de man in kwestie ouderwets of van 1 of ander geloof.

En ow ja ik ben niet wanhopig, keurig samenwonend ;)
  vrijdag 26 juni 2015 @ 23:21:07 #9
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_153870712
Vraag het gewoon. Als ie je leuk vindt dan zal hij het niet ongeduldig vinden en het gewoon geven, vindt 'ie je niets dan weet je dat ook gelijk. Win-winsituatie
geen.
pi_153870806
Maar ik heb een ego. Ik vind gewoon dat hij het moet vragen.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 23:26:02 #11
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_153870879
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:23 schreef Lautje27 het volgende:
"Hier ligt Lautje27. Door niemand geliefd en alleen gestorven, maar ze heeft tenminste haar ego& waardigheid nog."
Is dat het je waard :P
geen.
pi_153870939
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:26 schreef Isis20 het volgende:

[..]

"Hier ligt Lautje27. Door niemand geliefd en alleen gestorven, maar ze heeft tenminste haar ego& waardigheid nog."
Is dat het je waard :P
Hahaha. Hmm, dit is een hele goede tactiek.

Nog even over peinzen.

Verschilt het nog per man (de ene man houdt natuurlijk meer van vrijheid dan de ander, of de een is meer een man die wilt winnen dan de ander)?

Of is de algehele conclusie dat iedere man toch wel vrij snel het nummer regelt (en dat mijn date dus een beetje vreemd is)?
pi_153871496
quote:
:')
"Pools are perfect for holding water"
pi_153872202
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef probeer het volgende:

[..]

:')
Ja?
pi_153872252
Het lijkt me dat hij je niet echt leuk vindt. Als ik een meid leuk vond zat ik er bovenop.
Fylax is op televisie geweest
  Moderator zaterdag 27 juni 2015 @ 00:14:30 #16
441859 crew  Lenny77
pi_153872382
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 00:08 schreef jodelahity het volgende:
Het lijkt me dat hij je niet echt leuk vindt. Als ik een meid leuk vond zat ik er bovenop.
Dit
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_153872398
quote:
Gister toen ik hem sprak deelde hij iets wat ik even moest bekijken omdat ik het ook heel leuk zou vinden zei hij. Dan denk ik weer: als je me 3x niks vond zou je dat ook niet doen.

Maar hij praat niet over een nieuwe date, geen nummer vragen, etc.

Ik vind het zo onpeilbaar daardoor

Maar ik vermoed dat je gelijk hebt.
pi_153872423
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 00:15 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

Gister toen ik hem sprak deelde hij wel een filmpje wat ik even moest kijken omdat ik het ook heel leuk zou vinden zei hij. Dan denk ik weer: als je me 3x niks vond zou je dat ook niet doen.

Volgende keer niet zoiets posten want daarmee is de troll snel te doorzien
Fylax is op televisie geweest
pi_153872459
Hij heeft geen interesse in je. Zou geen tijd meer in hem steken.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2015 00:22:01 ]
pi_153872781
quote:
:') :') :') |:( |:( |:(
  zaterdag 27 juni 2015 @ 01:03:35 #21
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153873430
quote:
Heel goed meid! Houd dat vast ;)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 01:18:45 #22
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_153873770
quote:
We leven niet meer in 1920. :')
  zaterdag 27 juni 2015 @ 01:33:57 #23
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_153874061
quote:
:') :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_153874185
quote:
pi_153881820
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 00:18 schreef zarGon het volgende:
Hij heeft geen interesse in je. Zou geen tijd meer in hem steken.
Dit ga ik doen inderdaad.

Het moet wel een beetje soepel lopen :)

En ik ben meer het samen-type & hij meer v/d vrijheid, dat is ook een twijfelpuntje...
pi_153882402
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 15:29 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

Dit ga ik doen inderdaad.

Het moet wel een beetje soepel lopen :)

En ik ben meer het samen-type & hij meer v/d vrijheid, dat is ook een twijfelpuntje...
Ik vind je nogal bekrompen overkomen in de zin van dat je al heel erg een bepaald plaatje lijkt te hebben van hoe het moet gaan...en dat na twee dates. Als je jezelf blijkbaar al te goed voelt om zijn nummer te vragen, laat het dan lekker gaan, daar doe je die jongen waarschijnlijk ook een plezier mee.
pi_153882573
quote:
Gedraag je niet alsof je een 8 bent terwijl je een 6 bent.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_153882630
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 15:58 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik vind je nogal bekrompen overkomen in de zin van dat je al heel erg een bepaald plaatje lijkt te hebben van hoe het moet gaan...en dat na twee dates. Als je jezelf blijkbaar al te goed voelt om zijn nummer te vragen, laat het dan lekker gaan, daar doe je die jongen waarschijnlijk ook een plezier mee.
Heel eerlijk gezegd.... Als hij zo weinig laat weten en weinig signalen afgeeft, dan gaat het bij mij nogal knagen en vind ik het eigenlijk niet meer echt leuk. Dan wordt het gewoon irritant omdat ik er constant aan moet denken en echt wacht tot hij even iets laat weten wat duidelijkheid geeft.
Het voelt daardoor juist een beetje benauwend voor mij. Dan ben ik er wel klaar mee en kan ik me tenminste weer focussen op mijn leven :)
pi_153882669
quote:
Ohjeej dit spelletje. En dan over 50 jaar toch nog een telefoonnummer krijgen, van de lokale dierenarts om te checken hoe het met de 14 katten gaat.
pi_153882676
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:05 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Gedraag je niet alsof je een 8 bent terwijl je een 6 bent.
Ik ben gewoon een vrouw en heb geleerd dat mannen de jagers zijn en de 1e stappen zetten. Dat is mijn natuurlijke reactie ook in zo'n situatie.
pi_153882733
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:11 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een vrouw en heb geleerd dat mannen de jagers zijn en de 1e stappen zetten. Dat is mijn natuurlijke reactie ook in zo'n situatie.
Hoe was hij tijdens de dates? Nam hij initiatief? Was het een alfa of een beta?

Anders is hij of een beta, of homo.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 27 juni 2015 @ 16:14:22 #32
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_153882741
quote:
overextended feminism :') , vraag het hem gewoon lol! Jullie wilden graag gelijk zijn, gedraag je dan ook zo!
pi_153882857
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:13 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Hoe was hij tijdens de dates? Nam hij initiatief? Was het een alfa of een beta?

Anders is hij of een beta, of homo.
In welk opzicht bedoel je? Want de dates waren zijn idee maar hij nam dus geen initiatief qua nummer of afscheidskus. En verder qua gesprek nam hij wel initiatief, en qua waar we naartoe gingen ook. Om en om eigenlijk.
pi_153882883
quote:

[..]

Tof. En jij kan goed koken, schoonmaken en opvoeden?
pi_153882967
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Tof. En jij kan goed koken, schoonmaken en opvoeden?
pi_153882995
[quote]0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:24 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

Ja.

Jullie nemen aan dat ik zo graag geëmancipeerd wil zijn net als alle vrouwen.
Misschien ben ik gewoon best een beetje ouderwetsig in sommige dingen ;-)

Wel vind ik dat je allebei zorgt en opvoedt, etc. Maar in bepaalde dingen is er toch nog wel iets van die vroegere man- vrouw verdeling, zoals dat de man het initiatief moet nemen. :D
pi_153882999
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:19 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

In welk opzicht bedoel je? Want de dates waren zijn idee maar hij nam dus geen initiatief qua nummer of afscheidskus. En verder qua gesprek nam hij wel initiatief, en qua waar we naartoe gingen ook. Om en om eigenlijk.
Ik vind het een apart verhaal, misschien is het zijn strategie.
Vaak werkt het wel om een beetje afstandelijk te doen, zodat de vrouw ziet dat je niet afhankelijk bent van haar, maar zij van hem.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_153883025
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:19 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

Aha. Dus hij is wel degelijk geïnteresseerd in je, maar omdat jij er nogal achterhaalde opvattingen over romantiek op na houdt, gaat dit niets worden.
pi_153883146
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:25 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik vind het een apart verhaal, misschien is het zijn strategie.
Vaak werkt het wel om een beetje afstandelijk te doen, zodat de vrouw ziet dat je niet afhankelijk bent van haar, maar zij van hem.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:26 schreef probeer het volgende:

[..]

Aha. Dus hij is wel degelijk geïnteresseerd in je, maar omdat jij er nogal achterhaalde opvattingen over romantiek op na houdt, gaat dit niets worden.
Ja ik weet het niet. Hij nam wel initiatief maar verder hoor ik steeds minder en hij vraagt geen nummer. Of hij is op zijn vrijheid gesteld en houdt van een tijdje radiostilte tussendoor. Maar dan passen we niet bij elkaar.

Zal ik vragen wat hij van de dates vind tot nu toe?
pi_153883234
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:24 schreef Lautje27 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 27 juni 2015 16:24 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

Ja.

Wel vind ik dat je allebei zorgt en opvoedt, etc. Maar in bepaalde dingen is er toch nog wel iets van die vroegere man- vrouw verdeling, zoals dat de man het initiatief moet nemen. :D
En het is precies die selectieve emancipatie waar men (iig ik, en ik lijk de enige niet te zijn hier ..) zo op afknapt.

Aan de ene kant verdient elk mens het om gelijkwaardig behandeld te worden, en/of gelijke kansen te krijgen enzovoorts. Empowerment, zelfontplooiing en al dat.

Maar op dat ene hele specifieke gebied gelden opeens al die oude rollenpatronen nog steeds, en is het aan hem om het initiatief en de leiding te nemen. Want mevrouw wil zich veroverd voelen. En blijkbaar is dat zodanig belangrijk dat het dus niet werkt wanneer hij niet als eerste om een telefoonnummer vraagt.

En o wee als je die shit door elkaar haalt, of er een ietsjes afwijkende selectieve hypocrisie op nahoudt. Want ik gok zomaar dat die dates niet zo gezellig waren geweest als hij zich als een echte ouderwetse man gedragen had. Dan hadden we hier nu een topic gelezen over hoe hij koos wat jij moest eten, je alleen mocht praten wanneer hij dat aangaf (en al helemaal niet over iets als wetenschap, literatuur, politiek) en hij al met je pa onderhandeld had over de bruidsschat.
pi_153883279
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:31 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

[..]

Ja ik weet het niet. Hij nam wel initiatief maar verder hoor ik steeds minder en hij vraagt geen nummer. Of hij is op zijn vrijheid gesteld en houdt van een tijdje radiostilte tussendoor. Maar dan passen we niet bij elkaar.

Zal ik vragen wat hij van de dates vind tot nu toe?
Ja. Als hij wil weten wat hij er van vindt, is de beste manier om hem dat te vragen. In plaats van rare tactieken en gedachtespelletjes, gebaseerd op achterhaalde seksistische rollenpatronen.

Zelfde met dat telefoonnummer. Wil je telefonisch contact met hem? Vraag dan zijn nummer.
pi_153883419
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:34 schreef probeer het volgende:

[..]

En het is precies die selectieve emancipatie waar men (iig ik, en ik lijk de enige niet te zijn hier ..) zo op afknapt.

Aan de ene kant verdient elk mens het om gelijkwaardig behandeld te worden, en/of gelijke kansen te krijgen enzovoorts. Empowerment, zelfontplooiing en al dat.

Maar op dat ene hele specifieke gebied gelden opeens al die oude rollenpatronen nog steeds, en is het aan hem om het initiatief en de leiding te nemen. Want mevrouw wil zich veroverd voelen. En blijkbaar is dat zodanig belangrijk dat het dus niet werkt wanneer hij niet als eerste om een telefoonnummer vraagt.

En o wee als je die shit door elkaar haalt, of er een ietsjes afwijkende selectieve hypocrisie op nahoudt. Want ik gok zomaar dat die dates niet zo gezellig waren geweest als hij zich als een echte ouderwetse man gedragen had. Dan hadden we hier nu een topic gelezen over hoe hij koos wat jij moest eten, je alleen mocht praten wanneer hij dat aangaf (en al helemaal niet over iets als wetenschap, literatuur, politiek) en hij al met je pa onderhandeld had over de bruidsschat.
Sorry, ik wist niet dat het zo gevoelig lag :-D Ik denk wel dat het 2 kanten op werkt. Jullie zitten inmiddels ook niet meer te wachten op een vrouw die wacht tot jij vertelt wat ze mag eten, waar jij voor bepaald wanneer ze wel/niet mag praten, etc.

Uiteindelijk is het ook nog wel vaak de man die fulltime werkt en de vrouw die gaat parttimen ivm de kinderen. Ik vraag me af of jullie het andersom echt zouden zien zitten.

Maargoed ik ben ik en mijn vriendinnen zijn weer anders hoor. Ik ben gewoon wel een beetje ouderwets met sommige dingen.
pi_153883793
Ik vind het zelf ook wel prettig om de leiding te nemen in het datingproces.
Maar...sommige vrouwen zijn zo ontzettend saai en reactief, van die echte rugliggers, waarbij het is alsof je aan een dood paard trekt. Daardoor vergaat mij het plezier en kap ik ermee. Achteraf hoor je dan dat ze wel meer wilde.

Wat voor signalen geef jij hem dat je hem ziet zitten? Daag jij hem wel uit? Wat maakt het voor hem spannend en leuk om met jou te daten?
pi_153884199
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:57 schreef kroodje_broket het volgende:
Ik vind het zelf ook wel prettig om de leiding te nemen in het datingproces.
Maar...sommige vrouwen zijn zo ontzettend saai en reactief, van die echte rugliggers, waarbij het is alsof je aan een dood paard trekt. Daardoor vergaat mij het plezier en kap ik ermee. Achteraf hoor je dan dat ze wel meer wilde.

Wat voor signalen geef jij hem dat je hem ziet zitten? Daag jij hem wel uit? Wat maakt het voor hem spannend en leuk om met jou te daten?
Hij weet dat ik hem er goed uit vind zien, daar heb ik een paar x complimentjes over gemaakt maar dan niet tijdens de dates.

Tijdens de dates heb ik het misschien niet zo goed laten merken. Behalve dan naar hem toegedraaid zitten, dichtbij zitten, oogcontact, etc. Ik hield fysiek geen grote afstand als we naast elkaar zaten.

Bij het afscheid was ik beide keren vrij snel weg, en hij ook.

Hij is assertief in het gesprek en wat we doen maar hij houdt wel meer afstand dan ik qua fysieke dingen.
pi_153884395
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:24 schreef Lautje27 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 27 juni 2015 16:24 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

Ja.

Ouderwetsig is in deze een eufimisme voor lafheid.

Als je hem daadwerkelijk zo leuk vind dan doe de stap uit je comfortzone en neem je zelf wat meer het initiatief. Wil je echt een potentiële relatie om zoiets laten schieten?
pi_153884452
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 22:51 schreef Lautje27 het volgende:
Samengevat:
2 weken geleden contact gekregen met (online) date.
1 week geleden stelde hij date 1 voor, samen wat gedronken.
Geen afscheidskus, geen telefoonnummer gevraagd.
Toen even radiostilte, uiteindelijk 1,5 dag later elkaar weer gesproken op mijn initiatief.
Hij gooide een balletje op voor 2e date
Paar dagen terug date 2 gehad
Weer geen afscheidskus en geen telefoonnummer gevraagd.
Wel 's avonds bericht dat hij het leuk had gehad.
Sindsdien elkaar amper gesproken: hij komt amper online (elkaar gisteravond wel halfuurtje gesproken).
Verder valt het me op dat hij wel graag zijn dingen deelt, maar niet zoveel vragen stelt.

Ik krijg juist door de dates meer zin om elkaar op regelmatige basis even te spreken, liefst gewoon via de App. Ik had verwacht dat hij door de dates op een gegeven moment mijn nummer zou vragen en er ook voor dit weekend wel een initiatief zou komen. En dat zijn interesse in mij zou gaan toenemen doordat we elkaar nu 2x hebben gezien.

Dat de zin en interesse toeneemt zegmaar :) Wat meestal gebeurt. Omdat dat nu niet echt van de grond komt word ik vrij ongeduldig....

Maar ik wil me natuurlijk ook niet opdringen.

Wat denken jullie ervan? Of tips? :)
Je hele (verdere) verhaal klinkt me heel bekend in de oren. Precies hetzelfde meegemaakt, ook online leren kennen. Met enig verschil dat ik een date altijd uitstel omdat ik niet zeker ben van wat hij eigenlijk van mij wilde. Stelde ook nooit vragen, maar vertelde wel veel over zichzelf. Ik heb pas na maanden zijn telefoonnummer gekregen en alleen maar omdat ik zei niet meer online te komen. En toch kwam er niet veel initiatief van zijn kant verder, terwijl hij het eerste contact legde. Ik kreeg ja en nee signalen tot ik helemaal gek werd van onzekerheid. Wat blijkt, hij heeft bindingsangst en wil vooral afstand houden van emoties. Seks wilde hij wel.
Maar dat is niet genoeg voor mij dus heb ik het contact verbroken. Het zou gewoon niets worden en alleen maar tijdverspilling zijn. Ik hoop voor jou dat het niet dezelfde man is, want anders is het echt een hopeloze zaak.
pi_153884512
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 16:41 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat het zo gevoelig lag :-D Ik denk wel dat het 2 kanten op werkt. Jullie zitten inmiddels ook niet meer te wachten op een vrouw die wacht tot jij vertelt wat ze mag eten, waar jij voor bepaald wanneer ze wel/niet mag praten, etc.

Uiteindelijk is het ook nog wel vaak de man die fulltime werkt en de vrouw die gaat parttimen ivm de kinderen. Ik vraag me af of jullie het andersom echt zouden zien zitten.

Maargoed ik ben ik en mijn vriendinnen zijn weer anders hoor. Ik ben gewoon wel een beetje ouderwets met sommige dingen.
Ja, jij bent jij en uiteindelijk doe je het natuurlijk zoals jij het wilt doen. Wat mij stoort is dat je hier een soort legitimatie van je eigen (te passieve?) gedrag lijkt te zoeken en tsja, dan heb je een 'tough crowd' hier, bestaande uit best wel veel mannen die toch over énig (eer)gevoel blijken te beschikken. 😊

Mijn idee; als jíj die kerel ziet zitten, doe dan een poging om uit je eigen referentiekader te geraken en vraag z'n nummer, pak 'm gelijk op z'n bek bij een derde date...neem zelf die controle.
pi_153884582
@Jaeger85: ik wil me niet opdringen en vind dat hij het moet vragen. Dat zijn de redenen dat ik dat nu nog niet heb gedaan.

Ook omdat ik bang ben voor wat Iva_ omschrijft. Het kan ook zijn dat hij het benauwd krijgt als het dichterbij komt en erg die vrijheid nodig heeft. Dan is het nog geeneens desinteresse maar angst. Ik wil geen flater slaan; dat is wel het ego. Mijn (eer)gevoel dus.

Maar ik ga nu wel eea vragen want het is zoals Lapiz het zegt: als je hem wilt moet je het dan zelf doen. Nou dan probeer ik het maar, met het risico op een ego- deuk.
pi_153884602
En Iva_: vervelend dat het zo is gelopen...
pi_153884727
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 17:29 schreef Lautje27 het volgende:
@Jaeger85: ik wil me niet opdringen en vind dat hij het moet vragen. Dat zijn de redenen dat ik dat nu nog niet heb gedaan.

Ook omdat ik bang ben voor wat Iva_ omschrijft. Het kan ook zijn dat hij het benauwd krijgt als het dichterbij komt en erg die vrijheid nodig heeft. Dan is het nog geeneens desinteresse maar angst. Ik wil geen flater slaan; dat is wel het ego. Mijn (eer)gevoel dus.

Maar ik ga nu wel eea vragen want het is zoals Lapiz het zegt: als je hem wilt moet je het dan zelf doen. Nou dan probeer ik het maar, met het risico op een ego- deuk.
Mijn mening is inderdaad dat je van jezelf moet uitgaan en bedenken wat jíj wilt. Makkelijk gezegd, dat weet ik ook wel, maar dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Het is nooit leuk om een blauwtje te lopen, maar gebaseerd op je verhaal is daar wat mij betreft op dit moment niks eenduidigs over te zeggen. Succes!
pi_153884906
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 17:30 schreef Lautje27 het volgende:
En Iva_: vervelend dat het zo is gelopen...
Ach ja. Ik ben er nog niet helemaal overheen omdat het ook net een paar weken geleden was. Ik had wel veel initiatief getoond en het was ook niet dat hij geen interesse had in me. Misschien wel meer dan hij zelf doorhad, als ik zijn (jaloerse) reacties op bepaalde situaties zag. Ik beging ook de vergissing te denken dat hij het zou inzien. Maar het was vechten tegen de bierkaai. Bij elk klein meningsverschil trok hij zich verder terug. Ik zou, als ik jou was, heel direct zijn en vragen naar zijn intenties. En van daaruit een besluit nemen. Die onzekerheid is gekmakend, dat kan ik me goed voorstellen.
pi_153884976
Nou nou, een kans op een deukje in het ego, erg hoor. Weet je wel gelijk waar je aan toe bent. Weet je met hoeveel afwijzingen de gemiddelde man moet dealen door de traditionele rolverdeling en hoeveel risico hij moet nemen alvorens hij een leuke vriendin heeft? Daar valt één schamele poging van jou bij in het niets. Als het lukt vergeet je toch alle faalacties ervoor. Gewoon proberen dus *)
pi_153885031
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 17:44 schreef Iva_ het volgende:

[..]

Ach ja. Ik ben er nog niet helemaal overheen omdat het ook net een paar weken geleden was. Ik had wel veel initiatief getoond en het was ook niet dat hij geen interesse had in me. Misschien wel meer dan hij zelf doorhad, als ik zijn (jaloerse) reacties op bepaalde situaties zag. Ik beging ook de vergissing te denken dat hij het zou inzien. Maar het was vechten tegen de bierkaai. Bij elk klein meningsverschil trok hij zich verder terug. Ik zou, als ik jou was, heel direct zijn en vragen naar zijn intenties. En van daaruit een besluit nemen. Die onzekerheid is gekmakend, dat kan ik me goed voorstellen.
Ja dat ga ik doen. Lastig om ermee te stoppen als je er dieper inzit en wel weet dat de ander stiekem wel gevoelens heeft..
pi_153885059
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 17:48 schreef kroodje_broket het volgende:
Nou nou, een kans op een deukje in het ego, erg hoor. Weet je wel gelijk waar je aan toe bent. Weet je met hoeveel afwijzingen de gemiddelde man moet dealen door de traditionele rolverdeling en hoeveel risico hij moet nemen alvorens hij een leuke vriendin heeft? Daar valt één schamele poging van jou bij in het niets. Als het lukt vergeet je toch alle faalacties ervoor. Gewoon proberen dus *)
Dan neemt mijn date wel verdomde weinig risico :-P
Maar oké, ik vraag het wel gewoon. Andere optie is het erbij laten en ook niet vragen maar dat zou ook zonde zijn als ik het mis heb en misinterpreteer.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 09:34:10 #55
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_153946898
quote:
Aap uit de mouw :) :W typisch.
Ik gun je nu complete radiostilte van zijn kant.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 09:36:31 #56
416020 K44S
The bearded man
pi_153946934
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2015 23:21 schreef Isis20 het volgende:
Vraag het gewoon. Als ie je leuk vindt dan zal hij het niet ongeduldig vinden en het gewoon geven, vindt 'ie je niets dan weet je dat ook gelijk. Win-winsituatie
Dit.

Meeste mannen houden van duidelijk en direct.

En als ik het zo lees, het je ego een groter nummer dan wat in zijn telefoon past.
Succes.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_153947615
Misschien heeft hij een vrouw en kinderen thuis op de bank en wil niet dat je in zijn prive ruimte komt.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 11:22:38 #58
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_153948586
Als je idd niet zo kieskeurig bent en zelf ook stap durft te nemen.
Misschien durft hij het niet. Is die wel bang om te vragen.

Wat is je nummer btw?
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
  dinsdag 30 juni 2015 @ 11:50:03 #59
33189 RM-rf
1/998001
pi_153949207
quote:

(...)

Wat denken jullie ervan? Of tips?
Uit het verhaal blijkt er nou niet echt dat een 'klik' is tussen jullie...

Waarom wil je graag verder met hem?
ook zelf lijkt je hooguit te denken 'dat er wat kan ontwikkelen' maar nergens geef je iets positiefs van hem aan, of iets dat je bevalt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_153949367
pfff wat een gedoe, standaard zin voor elke dating site:
Ik vindt het chat systeem niet zo prettig. Overstappen op whatsapp?

Wel of geen interesse is soms lastig te bepalen....

Gewoon proberen en je ziet wel wat er gebeurd
pi_153950157
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:55 schreef thabrid het volgende:
Ik vindt het chat systeem niet zo prettig. Overstappen op whatsapp?
:o wat smooth *O*
pi_153950308
Hij regelt dus dates, doet alles.

Zij heeft na afloop hem niet bedankt, geen knuffel gegeven, ook geen kusje op de wang.

Hij moet de kus geven en nog verdere dates regelen :?

Over etiquettes gesproken, lijkt dit wel ongemanierd. Dat hij na de 2e dates nog bericht stuurt dat hij het leuk had, lijkt wel laatste hopeloze poging. Als zij de derde date weet te regelen, kan ze hem na afloop in ieder geval wel bedanken, een knuffel geven en een kusje op de wang geven om de hoop een beetje in zijn hoofd te houden.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 12:30:20 #63
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_153950312
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:22 schreef dopfles1 het volgende:
Misschien heeft hij een vrouw en kinderen thuis op de bank en wil niet dat je in zijn prive ruimte komt.
Dacht ik ook even aan :D.

Maar TS, neem zelf initiatief. Weet je meteen waar je aan toe bent.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 13:45:57 #64
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_153952247
Wie weet heb je wel een klassieke "rustig aan, niet zoenen voor de derde date" man gevonden :)

Zou dan jammer zijn om als wat klassiek ingestelde dame af te haken. Geef die vent nog een kans. Als hij je echt niets had gevonden was het nooit tot date twee gekomen.
If at first you fail, re-define your objective.
pi_153962042
quote:

En je wilt nog eens afspreken?
  woensdag 1 juli 2015 @ 11:06:59 #66
59219 SebasFM
crazy raccoon
pi_153973609
quote:
en vrouw en heb geleerd dat mannen de jagers zijn en de 1e stappen zetten. Dat is mijn natuurlijke reactie ook in zo'n situatie.
Niet alle mannen willen overkomen als die stalkende serial killer die nogal opdringerig overkomt op vrouwen. Overigens merk ik dat vrouwen regelmatig hun nummer aan me geven zodat we kunnen appen, dus we leven inderdaad niet meer in 1920. Als beta man vind ik dat stiekem wel zo makkelijk . :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 17:12 schreef Lautje27 het volgende:
Tijdens de dates heb ik het misschien niet zo goed laten merken. Behalve dan naar hem toegedraaid zitten, dichtbij zitten, oogcontact, etc
Wow, dit maak ik elke dag wel mee met een of meerdere willekeurige personen. Sowieso kijk ik iemand aan met wie ik een conversatie onderhoud, dus ik vind dit wel erg 'basic' social skills. Niets bijzonders.

[ Bericht 24% gewijzigd door SebasFM op 01-07-2015 11:21:13 ]
Ok, doei.
pi_153974071
Het moet van twee kanten komen TS. Ook jij mag wat meer van jouw kant laten komen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_153974258
Hij had nam toch zelf initatief tot de vorige 2 dates? Dan vindt hij je blijkbaar wel de moeite waard, dus waarom zo moeilijk doen en niet een keer zelf de 3e date vragen?
Verder schrijf je ergens dat je hem er leuk uit vindt zien, dus z'n uiterlijk is in ieder al ok (dat is al een meevaller als je gaat internetdaten).

En misschien wil hij niet te 'needy' overkomen en is hij nogal beleefd en rustig wat betreft het geven van z'n nummer en afscheidskusjes. Die standaard 3 zoenen zeggen ook totaal niks eigenlijk.

Overigens moet je NOOIT heel lang gaan chatten/whatsappen. Dat is zo'n enorme tijdsverspilling, spreek gewoon lekker af op regelmatige basis. Als jullie elkaar echt leuk vinden, zou je best 1 keer per week moeten kunnen afspreken, en anders gewoon kappen met deze date.
٩๏̯͡๏)۶
pi_153981781
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 17:48 schreef kroodje_broket het volgende:
Nou nou, een kans op een deukje in het ego, erg hoor. Weet je wel gelijk waar je aan toe bent. Weet je met hoeveel afwijzingen de gemiddelde man moet dealen door de traditionele rolverdeling en hoeveel risico hij moet nemen alvorens hij een leuke vriendin heeft?
Dit dus ook, ik heb nu een hartstikke leuke vriendin. Maar daarvoor, afgelopen 6 jaar:

- dertigtal vrouwen een bericht gestuurd, en dan niet "Hé neuken", maar een bericht waar over nagedacht is, nooit iets teruggehoord.
- dan nog 10-15 vrouwen een langere tijd mee gechat en laten niets meer van zich horen na een aantal weken chatten
- een stuk of 6 vrouwen leuk mee gechat en wanneer je over afspreken begint er omheen beginnen te draaien tot je op een gegeven moment niets meer van ze hoort.
- Stuk of 5 vrouwen gedate wat niet helemaal klikte maar waar je wel alle initiatief moest tonen. (bij 1 date gebleven)
- 2 vrouwen 2-3 dates mee gehad, leuk maar klikte toch niet. De ene keer van mijn kant, de andere keer van de andere kant. Daar kwam je dan ook achter omdat je helemaal geen bericht meer terugkreeg op je eigen berichten, niet omdat ze aangaf dat ze toch geen interesse had. :P

En een tijd geleden mijn huidige vriendin. Zelf date geïnitieerd na wat kort chatten en gelijk door haar geaccepteerd. Beiden praten en beiden vragen stellen en van beide kanten interesse tonen. Beiden ideeën voor dates geven en uitvoeren en beiden ook aanbieden te betalen, en dat ook gewoon accepteren van elkaar. En dat maakte gelijk het verschil. Beiden initiatief tonen en samen leuke dingen verzinnen. We werden gelijk verliefd op elkaar. En kwam dus voor een groot gedeelte omdat zij ook initiatief nam, dan had je niet het gevoel aan een dood paard te trekken ;)

Maar heb dan in ieder geval wel een dikke huid en een hele leuke vriendin aan over gehouden. :)
pi_153994034
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:38 schreef Molleman het volgende:

[..]

Dit dus ook, ik heb nu een hartstikke leuke vriendin. Maar daarvoor, afgelopen 6 jaar:

- dertigtal vrouwen een bericht gestuurd, en dan niet "Hé neuken", maar een bericht waar over nagedacht is, nooit iets teruggehoord.
- dan nog 10-15 vrouwen een langere tijd mee gechat en laten niets meer van zich horen na een aantal weken chatten
- een stuk of 6 vrouwen leuk mee gechat en wanneer je over afspreken begint er omheen beginnen te draaien tot je op een gegeven moment niets meer van ze hoort.
- Stuk of 5 vrouwen gedate wat niet helemaal klikte maar waar je wel alle initiatief moest tonen. (bij 1 date gebleven)
- 2 vrouwen 2-3 dates mee gehad, leuk maar klikte toch niet. De ene keer van mijn kant, de andere keer van de andere kant. Daar kwam je dan ook achter omdat je helemaal geen bericht meer terugkreeg op je eigen berichten, niet omdat ze aangaf dat ze toch geen interesse had. :P

En een tijd geleden mijn huidige vriendin. Zelf date geïnitieerd na wat kort chatten en gelijk door haar geaccepteerd. Beiden praten en beiden vragen stellen en van beide kanten interesse tonen. Beiden ideeën voor dates geven en uitvoeren en beiden ook aanbieden te betalen, en dat ook gewoon accepteren van elkaar. En dat maakte gelijk het verschil. Beiden initiatief tonen en samen leuke dingen verzinnen. We werden gelijk verliefd op elkaar. En kwam dus voor een groot gedeelte omdat zij ook initiatief nam, dan had je niet het gevoel aan een dood paard te trekken ;)

Maar heb dan in ieder geval wel een dikke huid en een hele leuke vriendin aan over gehouden. :)
Respect. Leuk dat je het hebt getroffen.
pi_153997394
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 00:15 schreef Lautje27 het volgende:

[..]

Gister toen ik hem sprak deelde hij iets wat ik even moest bekijken omdat ik het ook heel leuk zou vinden zei hij. Dan denk ik weer: als je me 3x niks vond zou je dat ook niet doen.

Het is net of je met een vrouw date :')!
pi_154000642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:38 schreef Molleman het volgende:

Dat zijn nog eens statistieken. Geeft een goed inzicht in de gemakzucht van een aanzienlijk deel van de vrouwen, die waarschijnlijk wordt veroorzaakt door een ruim aanbod wegens hun luxepositie als vrouw. Tof dat je het uiteindelijk hebt getroffen met je huidige vriendin. Klinkt als een leuke, pure persoonlijkheid.
pi_154003818
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:51 schreef kroodje_broket het volgende:

[..]

Dat zijn nog eens statistieken. Geeft een goed inzicht in de gemakzucht van een aanzienlijk deel van de vrouwen, die waarschijnlijk wordt veroorzaakt door een ruim aanbod wegens hun luxepositie als vrouw. Tof dat je het uiteindelijk hebt getroffen met je huidige vriendin. Klinkt als een leuke, pure persoonlijkheid.
Gefrustreerd much? :{

Zo'n luxe lijkt het me niet wanneer vrijwel elke man naar je loert, stuk voor stuk in staat je fysiek te overmeesteren, ware het niet dat hier te weinig bosgrond is om ongestoord die vieze penis in je te proppen.

Bovendien is het echt niet moeilijk aan een leuke dame te komen, zolang je geen complete klapmongool bent. Het moeilijke is beseffen dat je een complete klapmongool bent, aangezien je een complete klapmongool bent.

Maar daar kunnen die dames niets aan doen. Dat is hun fout niet, noch hun probleem. ;)
pi_154005944
Hier moet ik gewoon even op reageren, communiceer met elkaar, toon zelf ook initiatief als je iets wil van iemand, wil je zijn nummer? Vraag het. Geen smoesjes of draaikonterij, gewoon doen! Dom (niet persoonlijk bedoeld, laat ik daar even duidelijk in zijn) afwachten terwijl je iets wil van iemand is de grootste pijn die je jezelf aan kan doen. Dan liever meteen eerlijk en dat het even pijn doet, dan maandenlange pijn omdat je toen niet de (figuurlijke) ballen had om het te vragen.
pi_154006353
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Zo'n luxe lijkt het me niet wanneer vrijwel elke man naar je loert, stuk voor stuk in staat je fysiek te overmeesteren, ware het niet dat hier te weinig bosgrond is om ongestoord die vieze penis in je te proppen.

Bovendien is het echt niet moeilijk aan een leuke dame te komen, zolang je geen complete klapmongool bent. Het moeilijke is beseffen dat je een complete klapmongool bent, aangezien je een complete klapmongool bent.

Maar daar kunnen die dames niets aan doen. Dat is hun fout niet, noch hun probleem. ;)
Het heeft m.i. ook met een beetje voorkomendheid en goed fatsoen te maken. Tenminste, als de mannelijke date zich niet - om met jouw woorden te spreken - als een complete klapmongool gedraagt.

Misschien kan de oorzaak voor een groot deel gezocht worden in contacten die zich voor een groot deel via internet afspelen, waardoor het veel gemakkelijker wordt om de ander te negeren als iets niet bevalt. En als je dan probeert om oprechte interesse in de ander te tonen en daar energie in steekt, dan is het gewoon vervelend als de ander niks meer van zich laat horen.

Vergelijk het met iets verkopen op Marktplaats; iemand stuurt een heel kort bericht met een vraag over prijs, extra foto's etc., vaak staat er niet eens een naam onder. Dan maak je wat extra foto's, stuurt ze op en vervolgens hoor je er nooit meer wat van, terwijl het een kleine moeite is om even een berichtje terug te sturen dat er geen interesse meer is.
pi_154006585
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:40 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Het heeft m.i. ook met een beetje voorkomendheid en goed fatsoen te maken. Tenminste, als de mannelijke date zich niet - om met jouw woorden te spreken - als een complete klapmongool gedraagt.

Misschien kan de oorzaak voor een groot deel gezocht worden in contacten die zich voor een groot deel via internet afspelen, waardoor het veel gemakkelijker wordt om de ander te negeren als iets niet bevalt. En als je dan probeert om oprechte interesse in de ander te tonen en daar energie in steekt, dan is het gewoon vervelend als de ander niks meer van zich laat horen.

Vergelijk het met iets verkopen op Marktplaats; iemand stuurt een heel kort bericht met een vraag over prijs, extra foto's etc., vaak staat er niet eens een naam onder. Dan maak je wat extra foto's, stuurt ze op en vervolgens hoor je er nooit meer wat van, terwijl het een kleine moeite is om even een berichtje terug te sturen dat er geen interesse meer is.
Alhoewel ik mezelf doorgaans beleefd presenteer, verwacht ik dat nooit van anderen. Zij hebben daar geen enkele verplichting toe. Mijn beleefdheid bied ik voor mijzelf aan anderen.

Wanneer je verwacht iets te krijgen omdat je wat geeft, krijg je misverstanden als 'friendzoning', of gefrustreerde figuren als hierboven en die moordenaar van onlangs. Nee heb je, ja kun je krijgen, niet eisen of nemen.
pi_154008812
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juli 2015 15:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Alhoewel ik mezelf doorgaans beleefd presenteer, verwacht ik dat nooit van anderen. Zij hebben daar geen enkele verplichting toe. Mijn beleefdheid bied ik voor mijzelf aan anderen.

Wanneer je verwacht iets te krijgen omdat je wat geeft, krijg je misverstanden als 'friendzoning', of gefrustreerde figuren als hierboven en die moordenaar van onlangs. Nee heb je, ja kun je krijgen, niet eisen of nemen.
Oh, dat ben ik zeker met je eens. Maar toch neemt dat nog niet weg dat je teleurgesteld mag zijn (in de ander) als hij/zij bijvoorbeeld jouw beleefdheid niet beantwoordt. Toegegeven, het is veel verstandiger om van jezelf uit te gaan en niks te verwachten van de ander, maar ik kan me tegelijkertijd wel iets voorstellen bij de frustraties van sommigen hier.

OT: TS, heb je nog een update voor ons? 😊
pi_154012378
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 17:13 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Oh, dat ben ik zeker met je eens. Maar toch neemt dat nog niet weg dat je teleurgesteld mag zijn (in de ander) als hij/zij bijvoorbeeld jouw beleefdheid niet beantwoordt. Toegegeven, het is veel verstandiger om van jezelf uit te gaan en niks te verwachten van de ander, maar ik kan me tegelijkertijd wel iets voorstellen bij de frustraties van sommigen hier.

OT: TS, heb je nog een update voor ons? 😊
Teleurgesteld, tuurlijk! Maar dat is iets anders dan het botvieren op die persoon, of de gehele sekse. Daar doe je iedereen tekort mee. Gebruik die frustratie om jezelf te stimuleren en motiveren. Haal het beste uit jezelf, dan weet je iig dat het niet aan je inzet ligt. Laat anderen verder hun eigen keuzen maken en zie het als hun verlies, niet het jouwe. ;)
pi_154018163
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:51 schreef kroodje_broket het volgende:

[..]

Dat zijn nog eens statistieken. Geeft een goed inzicht in de gemakzucht van een aanzienlijk deel van de vrouwen, die waarschijnlijk wordt veroorzaakt door een ruim aanbod wegens hun luxepositie als vrouw.
Asjeblieft zeg, doe niet alsof vrouwen een miljoen keer worden benaderd, overschat het kunnen van je eigen sekse niet. Dat hij zoveel vrouwen heeft kunnen benaderen, is wel een uitzondering. Moedig persoon. Meeste komen niet eens verder dan een paar blikken heen en weer.
  donderdag 2 juli 2015 @ 23:05:33 #80
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_154018777
heb je blauw bloed?
ben je ontzettend rijk?
heb je een 20+ hectare kasteeltuin?

WAAROM GEDRAAG JE ALS EEN PRINSESJE DAN
  vrijdag 3 juli 2015 @ 01:20:48 #81
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154022087
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik denk dat je een beetje erg simpel hiernaar kijkt gray. Zo makkelijk als jij stelt dat t is,is t zeker niet. Althans, voor ongeveer 80 a 85% van de mannen niet. Maar wellicht ben jij een uitzondering, geen idee.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_154022919
quote:
8s.gif Op donderdag 2 juli 2015 23:05 schreef fs180 het volgende:
heb je blauw bloed?
ben je ontzettend rijk?
heb je een 20+ hectare kasteeltuin?

WAAROM GEDRAAG JE ALS EEN PRINSESJE DAN
zelfs Kim K. zegt openlijk dat zij degene was die achter Kanye aanzat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_154032398
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 01:20 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk dat je een beetje erg simpel hiernaar kijkt gray. Zo makkelijk als jij stelt dat t is,is t zeker niet. Althans, voor ongeveer 80 a 85% van de mannen niet. Maar wellicht ben jij een uitzondering, geen idee.
80%? Hoe kom je aan dat getal? Ik weiger te geloven dat 80% een klapmongool is.

Desalniettemin is dat geen excuus voor vrouwen zo te beledigen. Zij kunnen er niets aan doen dat ze niet tot je aangetrokken zijn, dat is niet hun fout. En niet hun probleem. Ze zijn je niets verschuldigd.
  zondag 5 juli 2015 @ 10:51:28 #84
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_154079112
quote:
Euhm ja, deel jij zelf ook dingen of wacht je op een soort van interview?

Ik had laatst ook zo'n date waarbij ik het gevoel had dat ik alleen maar aan het woord was en alles uit die meid moest trekken. Super saaie bedoening, ik dacht dat het echt voor geen meter ging en was oprecht een klein beetje in shock toen ze zei dat ze met me mee naar huis wou.
Ik ga naar huis.
  maandag 6 juli 2015 @ 14:56:12 #85
416931 yats
(non) Average Joe
pi_154114522
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Desalniettemin is dat geen excuus voor vrouwen zo te beledigen. Zij kunnen er niets aan doen dat ze niet tot je aangetrokken zijn, dat is niet hun fout. En niet hun probleem. Ze zijn je niets verschuldigd.
Ik zeg niet dat 80% een klapmongool is gray.Gelukkig is dat niet zo. Ik zeg alleen dat ongeveer 80% van de mannen toch echt moeite (en soms flink wat moeite) moet doen om aan een leuke dame te komen. Niet iedereen heeft immers een fotomodel-look of is sociaal dusdanig goed ontwikkelt dat gesprekken voeren (en uiteindelijk wellicht iemand versieren) geen probleem is. Check alleen al de topics hier in r&p af en toe ter bewijs...

Verder ben ik het wel met je eens.Ik zie het nut er ook niet van om vrouwen te beledigen door ze bijvoorbeeld voor slet uit te maken simpelweg omdat ze niet tot je aangetrokken zijn. Is het jammer dat ze dat niet zijn?Ja, soms wel, zeker als er sprake is van (eenzijdige) gevoelens/interesse. En ik kan me de teleurstelling ook zeker voorstellen in zo'n geval (ik heb het zelf ook meegemaakt, en waarschijnlijk ieder ander hier ook weleens).Maar je kunt niets anders dan dat accepteren en verder gaan met je leven. Het enige dat ik even aan wilde geven is een nuance in jouw post dat iedereen wel aan een leuk iemand kan komen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_154116126
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 15:28 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik heb weleens gelezen dat ook op de datingmarkt het Pareto principe van toepassing is. Oftewel dat 80% van de vrouwen zich aangetrokken voelt tot de knapste,rijkste of leukste 20% van de mannen. Deze mannen hoeven dan ook nauwelijks moeite te doen voor het hebben van seks of het vinden van een relatie. Voor de overige 80% is dat een heel ander verhaal. Denk dat Yats daar op doelde.
pi_154118269
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:04 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik heb weleens gelezen dat ook op de datingmarkt het Pareto principe van toepassing is. Oftewel dat 80% van de vrouwen zich aangetrokken voelt tot de knapste,rijkste of leukste 20% van de mannen. Deze mannen hoeven dan ook nauwelijks moeite te doen voor het hebben van seks of het vinden van een relatie. Voor de overige 80% is dat een heel ander verhaal. Denk dat Yats daar op doelde.
Andersom werkt het toch net zo. 80% van de mannen probeert het (eerst) bij die 20% van de knapste, leukste, meest aantrekkelijke dames.
Wat dat betreft zou het voor beide partijen al een stuk frustratie schelen als de 'lat' niet gelijk zo hoog gelegd wordt.

Ontopic: TS, als je hem leuk vind, laat dat dan ook merken. Zeg het hem. Dan kom je er sneller achter of het wederzijds is.
Verwacht niet alleen initiatief van zijn kant, niet elke man is daar even makkelijk in.
pi_154150685
quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 14:56 schreef yats het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat 80% een klapmongool is gray.Gelukkig is dat niet zo. Ik zeg alleen dat ongeveer 80% van de mannen toch echt moeite (en soms flink wat moeite) moet doen om aan een leuke dame te komen. Niet iedereen heeft immers een fotomodel-look of is sociaal dusdanig goed ontwikkelt dat gesprekken voeren (en uiteindelijk wellicht iemand versieren) geen probleem is. Check alleen al de topics hier in r&p af en toe ter bewijs...

Verder ben ik het wel met je eens.Ik zie het nut er ook niet van om vrouwen te beledigen door ze bijvoorbeeld voor slet uit te maken simpelweg omdat ze niet tot je aangetrokken zijn. Is het jammer dat ze dat niet zijn?Ja, soms wel, zeker als er sprake is van (eenzijdige) gevoelens/interesse. En ik kan me de teleurstelling ook zeker voorstellen in zo'n geval (ik heb het zelf ook meegemaakt, en waarschijnlijk ieder ander hier ook weleens).Maar je kunt niets anders dan dat accepteren en verder gaan met je leven. Het enige dat ik even aan wilde geven is een nuance in jouw post dat iedereen wel aan een leuk iemand kan komen.
Voor niemand gaat het vanzelf, je zal altijd moeten doen voor een ander. Zelfs al krijg je ze makkelijk, je moet ze ook houden. ;)

quote:
0s.gif Op maandag 6 juli 2015 16:04 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zou kunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')