Wanhopige boy gespot.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:54 schreef Redster1984 het volgende:
Als een man zn nummer niet direct geeft zou ik me gaan afvragen wat er mis is... als man zijnde strooi je daar toch mee?
Als ik dit lees hoor ik een ondertoon van ironie, toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:54 schreef Redster1984 het volgende:
Als een man zn nummer niet direct geeft zou ik me gaan afvragen wat er mis is... als man zijnde strooi je daar toch mee?
Idd beet je Nederland Door cruisen in de trein en op elke zitplaats je 06quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:54 schreef Redster1984 het volgende:
Haha beetje... maar aan de andere kant vind ik het ook niet raar dat je zn nummer al zou hebben je überhaupt afgesproken zou hebben... bellen werkt toch veel makkelijker om te kijken of het klikt? Maar goed misschien is de man in kwestie ouderwets of van 1 of ander geloof.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:58 schreef Lautje27 het volgende:
[..]
Als ik dit lees hoor ik een ondertoon van ironie, toch?
"Hier ligt Lautje27. Door niemand geliefd en alleen gestorven, maar ze heeft tenminste haar ego& waardigheid nog."quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:23 schreef Lautje27 het volgende:
Maar ik heb een ego. Ik vind gewoon dat hij het moet vragen.
Hahaha. Hmm, dit is een hele goede tactiek.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:26 schreef Isis20 het volgende:
[..]
"Hier ligt Lautje27. Door niemand geliefd en alleen gestorven, maar ze heeft tenminste haar ego& waardigheid nog."
Is dat het je waard
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:23 schreef Lautje27 het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:08 schreef jodelahity het volgende:
Het lijkt me dat hij je niet echt leuk vindt. Als ik een meid leuk vond zat ik er bovenop.
Gister toen ik hem sprak deelde hij iets wat ik even moest bekijken omdat ik het ook heel leuk zou vinden zei hij. Dan denk ik weer: als je me 3x niks vond zou je dat ook niet doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:08 schreef jodelahity het volgende:
Het lijkt me dat hij je niet echt leuk vindt. Als ik een meid leuk vond zat ik er bovenop.
Volgende keer niet zoiets posten want daarmee is de troll snel te doorzienquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:15 schreef Lautje27 het volgende:
[..]
Gister toen ik hem sprak deelde hij wel een filmpje wat ik even moest kijken omdat ik het ook heel leuk zou vinden zei hij. Dan denk ik weer: als je me 3x niks vond zou je dat ook niet doen.
Maar hij praat niet over een nieuwe date, geen nummer vragen, etc.
Ik vind het zo onpeilbaar daardoor
Maar ik vermoed dat je gelijk hebt.
Heel goed meid! Houd dat vastquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:23 schreef Lautje27 het volgende:
We leven niet meer in 1920.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:23 schreef Lautje27 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:08 schreef jodelahity het volgende:
Dit ga ik doen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:18 schreef zarGon het volgende:
Hij heeft geen interesse in je. Zou geen tijd meer in hem steken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |