quote:
Ik wou FLgod als TT. Doe maar nietquote:
Vertelquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik wil niet LB haar toekomst zo bezegelen
Zal ik niet doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wou FLgod als TT. Doe maar niet
Zeg tquote:
Wat lul je nouquote:
Rightquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:39 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik heb geen gevat weerwoord, sorryHet is wat het is
To the left, to the leftquote:
Deadquote:
quote:
Bedanktquote:
quote:
Niemand wou mequote:
Je zou me kopen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:44 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik heb de veiling niet gezien hoor
Ik zie geen reden waarom niet. Je bent fit, actief, je gebruikt je vingersquote:
Gebruikt je vingers.. wut.. je wilt je prostaat gemasseerd hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:46 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik zie geen reden waarom niet. Je bent fit, actief, je gebruikt je vingers
Ik zie geen reden waarom niet. Je bent fit, actief, je gebruikt je vingersquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gebruikt je vingers.. wut.. je wilt je prostaat gemasseerd hebben?
Eerder McTastyquote:
Lol, welke gezonde man wil zoiets nouquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gebruikt je vingers.. wut.. je wilt je prostaat gemasseerd hebben?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol, welke gezonde man wil zoiets nou
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol, welke gezonde man wil zoiets nou
terecht welquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:49 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij bent echt te fan van die pi gewoon
Ik heb het over de autoquote:
Ow ik heb het over Eowyn van LOTR, maar bedankt voor het melden, denk ik...quote:
Lekkahquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]nice, heb ik ook gehaald toen straks, voor dit weekend
heb je een punthoofd?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:01 schreef jodelahity het volgende:
Net mijn hoofd nogal hard gestoten aan een punt, dacht dat het wel meeviel maar doet nog steeds aardig pijn
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:06 schreef jodelahity het volgende:
Als ik het zeg klinkt het nog zoveel debieler ook
Ben je in elkaar geslagen? Ben je Lil Kleine?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:05 schreef jodelahity het volgende:
Het gaat nu ook wel weer denk ik. Maar soms doet iets gewoon zo ontzettend pijn dat het niet meer lollig is. Nu voelde ik me raar door de klap. Lol ja dat ben ik al whehe enzovoort ;p Maar goed ben blij dat het nu aardig oke weer lijkt te zijn
Vroeger jonge, vroeger, veel gedaan, tegen mn oude maat Kaspo, zo noemde ik hem dan he. Ja, ik heb hem wel wat trucs geleerd.quote:
watquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vroeger jonge, vroeger, veel gedaan, tegen mn oude maat Kaspo, zo noemde ik hem dan he. Ja, ik heb hem wel wat trucs geleerd.
Mooiquote:
Sup dondersmurfjequote:
die vriend van je doet raarquote:
Leuk hequote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
die vriend van je doet raar
het is nog erger dan anders
[quote]quote:
Wat kan ik eraan doen dan?quote:
Je hebt het over schake nen weet niet wie Kasparov is?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
die vriend van je doet raar
het is nog erger dan anders
Mijn hoofd kwam tegen de punt van een schaakbord hier terecht. Daarom had ik nogal pijn. Dm'de ik hem omdat ik het hier niet wou zeggen. Maar nu doe ik het dus tochquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt het over schake nen weet niet wie Kasparov is?
Maakt het alleen ergerquote:
ik maakte slechts een inside jokequote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt het over schake nen weet niet wie Kasparov is?
pics in FoBo voor het geval je ze gemist hebtquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Mijn hoofd kwam tegen de punt van een schaakbord hier terecht. Daarom had ik nogal pijn. Dm'de ik hem omdat ik het hier niet wou zeggen. Maar nu doe ik het dus toch
wat een heldquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Mijn hoofd kwam tegen de punt van een schaakbord hier terecht. Daarom had ik nogal pijn. Dm'de ik hem omdat ik het hier niet wou zeggen. Maar nu doe ik het dus toch
die geo is niet in ordequote:
kloptquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
wat een held
[..]
die geo is niet in orde
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
u b trippin' boiiiquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag niet, zeker niet meer tijdens films.
Ja Surge een banquote:
Hij liet een keer z'n tits, ik was van de kaartquote:
quote:
U TELL HERquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
HEY HEY kleinebruine, wat ben je allemaal aan het doen, kwameisje.
Kanoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
HEY HEY kleinebruine, wat ben je allemaal aan het doen, kwameisje.
Doe effe rustig jij. Anders billenkoek.quote:
Ik ben braafquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe effe rustig jij. Anders billenkoek.
Dit boeit helemaal niemand.quote:
Zitten danquote:
Vooruit dan maar....quote:
Supquote:
Beetje bier drinken, vrouwen versieren, film kijken, jeweet.quote:
Ik heb het in een steegje geprobeerd door haar hardhandig te misbruiken, dat werkte niet en zorgde voor een straatverbod.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:31 schreef jodelahity het volgende:
Wat moeten mensen hier doen om jouw hart te veroveren littlebrownie?
Een Geo4kant zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:31 schreef jodelahity het volgende:
Wat moeten mensen hier doen om jouw hart te veroveren littlebrownie?
Hosselbaasquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beetje bier drinken, vrouwen versieren, film kijken, jeweet.
Yepquote:
Ik faal utieraard hoor, bierdrinken en tvkijken gaat me goed af. Hosselen iets minder.quote:
Jij? Verbaasd mequote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik faal utieraard hoor, bierdrinken en tvkijken gaat me goed af. Hosselen iets minder.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:35 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke vind ik mooi om te horen. Je bent best knap
en gruwelijk nat gewoon bohquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:35 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:35 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Shhtquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
Doet ze hem eerst goed wassen voor da ze em er in doet, oh man
sozquote:
Mij ook.quote:
Ik minder. Stomme geo. Met z'n monogame relatiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:35 schreef jodelahity het volgende:
[..]
haha xd Xd xD ><quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:37 schreef jodelahity het volgende:
Ik moest ook nogal lachen maar wist niet of ik het moest melden of niet xd
Het zijn ook altijd dezelfden héquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:37 schreef kanovinnie het volgende:
Ik minder. Stomme geo. Met z'n monogame relatie
Die knap zijn? Vind ik ook zo raar ja. Je verwacht dat iemand als LB op een dag keilelijk wakker word en dat ik opeens haar lekkerheidspunten overneem.quote:
Het kan nog komen. Ze krijgt nog wel wat ze verdient. Geo dus de etterquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die knap zijn? Vind ik ook zo raar ja. Je verwacht dat iemand als LB op een dag keilelijk wakker word en dat ik opeens haar lekkerheidspunten overneem.
Ik heb der moeder ontmoet, LB wordt niet lelijk als ze oud wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die knap zijn? Vind ik ook zo raar ja. Je verwacht dat iemand als LB op een dag keilelijk wakker word en dat ik opeens haar lekkerheidspunten overneem.
Goede graadmeter. Tevens pics van je schoonmeoder.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb der moeder ontmoet, LB wordt niet lelijk als ze oud wordt.
Welke puntenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wolla je speelt met ons privequote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Goede graadmeter. Tevens pics van je schoonmeoder.
Klein en bruin.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ik bedenk me net dat ik uberhaupt vergeten ben hoe LB eruit ziet, noch hoe ze ookweer heet zodat ik haar stiekem op facebook kan opzoeken.
Een schattige (naar ik meen) indo. Ietswat te jong voor mij, maar wel een leuk/spontaan figuur.
Kut kano, we hebben gemeetquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
Ik bedenk me net dat ik uberhaupt vergeten ben hoe LB eruit ziet, noch hoe ze ookweer heet zodat ik haar stiekem op facebook kan opzoeken.
Een schattige (naar ik meen) indo. Ietswat te jong voor mij, maar wel een leuk/spontaan figuur.
Weet jij nog hoe ik er uit zie dan?quote:
Een klein krullerig balletje vrolijkheid.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:42 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een klein krullerig balletje vrolijkheid.
Tuurlijk en ik weet je naam nogquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet jij nog hoe ik er uit zie dan?
Ik had het over haar figuur, figuur.quote:
Sounds like you, behalve het kleinequote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een klein krullerig balletje vrolijkheid.
JA HOE ZOU DAT NOU KOMENquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tuurlijk en ik weet je naam nog
If the age is off the clock....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:44 schreef jodelahity het volgende:
Ja 'ietwat' te jong of niet. Lekker indekken in plaats van haar te dekken
En achternaamquote:
Wie? Kano en ik?quote:
mag ik dan Kano niet meeten?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol geo is toch jouw vriend. Maar iedereen hier uberhaupt
Jawel maar mijn vraag ging erover van iedereen hier. Zeg maar een meeting, niet een date.quote:
Geo moest werken toch? tot vanavondquote:
Bewijs het. FB uitnodigng zie ik tegemoetquote:
Tuurlijk en ik heb een grote bloedworst voor d'r HAHAHAHAquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je mag van Geo toch alleen het huis uit voor boodschappen? :s
Mag niet eens een joggingbroek aanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:49 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je mag van Geo toch alleen het huis uit voor boodschappen? :s
Gewoon nakend door het huis heen? Heeft hij goed voor elkaarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mag niet eens een joggingbroek aan
Komt eraanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geo moest werken toch? tot vanavond![]()
![]()
![]()
[..]
Bewijs het. FB uitnodigng zie ik tegemoet
En terecht. Louter rokjes boven de knie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Mag niet eens een joggingbroek aan
Eng ditquote:
quote:
Liefdesgrot?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vraag me toch af wat geo en LB hier nog doen. Als ik geo was had ik LB over m'n schouder gegooid en m'n grot in meegenomen!
jahahahaha XD >_< O_oquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:53 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe je heet wat eng whehe
Geo woont 2 uur van mijquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vraag me toch af wat geo en LB hier nog doen. Als ik geo was had ik LB over m'n schouder gegooid en m'n grot in meegenomen!
quote:
Lol ik weet niet echt hoe ik sommige van jouw posts moet zien xd Als een meid weet hoe je heet na een meeting een X aantal jaar na de meeting zou ik daar alleen maar blij van wordenquote:
Lekker samen FOK!ken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:54 schreef kanovinnie het volgende:
Dus?quote:
hahahihihoho xd lolol >< ik zou er ook blij van worden ware het niet dat ze (zeker voor iemand van mijn leeftijd) barely legal is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:55 schreef jodelahity het volgende:
[..]
[..]
Lol ik weet niet echt hoe ik sommige van jouw posts moet zien xd Als een meid weet hoe je heet na een meeting een X aantal jaar na de meeting zou ik daar alleen maar blij van worden
hihahoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker samen FOK!ken.
"Hehe, 450, echt fantastisch!"
Wat boeit barely legal. Iemand is legal of niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus?
Wat een slappe zak.
[..]
hahahihihoho xd lolol >< ik zou er ook blij van worden ware het niet dat ze (zeker voor iemand van mijn leeftijd) barely legal is.
[..]
hihaho
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sounds like you, behalve het kleine
Jij hebt nog nooit seks gehad ofwel?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat boeit barely legal. Iemand is legal of niet.
Van mij mag ie komenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus?
Wat een slappe zak.
[..]
hahahihihoho xd lolol >< ik zou er ook blij van worden ware het niet dat ze (zeker voor iemand van mijn leeftijd) barely legal is.
[..]
hihaho
Achteraan sluiten hoorquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Wat boeit barely legal. Iemand is legal of niet.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit seks gehad ofwel?
Te achterlijk ben jequote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit seks gehad ofwel?
Hoezo?quote:
LB is echt een viespeukje ofnie?quote:
xxxd xxd <> xd Xd en xD wat snap je niet aan wat ik stel? Iemand is legaal of niet legaal wat betreft leeftijd.quote:
Seks :squote:
Precies. En met barely geef ik dus aan dat het net aan is. Wat snap je daar niet aan achterlijke.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:01 schreef jodelahity het volgende:
[..]
xxxd xxd <> xd Xd en xD wat snap je niet aan wat ik stel? Iemand is legaal of niet legaal wat betreft leeftijd.
Dan kan het dus niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies. En met barely geef ik dus aan dat het net aan is. Wat snap je daar niet aan achterlijke.
Goed verhaal.quote:
Is jodelati een newbie hier of wat?quote:
Je snapt dat boven de 18 mag en onder de 18 niet? 'Barely' is niks. Je mag gewoon dat of je mag het niet. Ik snap niet wat jij zit te lullen maar dit kan ook jij snappen tochquote:
neenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is jodelati een newbie hier of wat?
virtuele moneyz, nu weet ik hoe jij brownie gehosseld hebt!quote:
Goed modgedrag hoor, je zou eens naar jezelf kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is jodelati een newbie hier of wat?
quote:
Wil je mijn lul er niet bij betrekken aub?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:06 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je snapt dat boven de 18 mag en onder de 18 niet? 'Barely' is niks. Je mag gewoon dat of je mag het niet. Ik snap niet wat jij zit te lullen maar dit kan ook jij snappen toch
Ik ben mod in GC en hier slechts een dronken baggeraar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Goed modgedrag hoor, je zou eens naar jezelf kijken
hoi hont, kadden zijn beterquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben mod in GC en hier slechts een dronken baggeraar.
groetjes van de hont
Ow oke had dat dan direct gezegd. In dat geval vind ik het al niet erg. Maar ik ga GC wel vaker verneuken nu met drank opquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben mod in GC en hier slechts een dronken baggeraar.
groetjes van de hont
Moet je doen als je er een stijve van krijgt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:08 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow oke had dat dan direct gezegd. In dat geval vind ik het al niet erg. Maar ik ga GC wel vaker verneuken nu met drank op
nick wilt in je broekje.quote:
Neequote:
kano je gaat te verquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je doen als je er een stijve van krijgt.
Als de ONZ mods vinden dat ik hier te ver ga krijg ik het ook gewoon te horen hoor. Net als jij dat straks krijgt als je GC gaat verneuken.
wie nietquote:
plebquote:
ikquote:
Rare fetish om een andermans broek vol te kwakken. Ik kom liever in een zacht kutje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef jodelahity het volgende:
Mensen die niet in lt.surge zijn broekje willen komen
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met de junks aan de crack, je houdt je zelf voor gek
From Senegal to Damsco.
slijmbalquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef jodelahity het volgende:
Mensen die niet in lt.surge zijn broekje willen komen
Dit is een broekje:quote:
Voor iemand die nog nooit punani aangeraakt heeft heb je wel een grote mond.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:16 schreef jodelahity het volgende:
Dat is een plaatje waarbij een cameltoe gewenst is
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor iemand die nog nooit punani aangeraakt heeft heb je wel een grote mond.
Oke hoor reldel xdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor iemand die nog nooit punani aangeraakt heeft heb je wel een grote mond.
hihi xd O_oquote:
Prima maar dan moet je naar m'n bed komen, ik ga namelijk slapen.quote:
smoothquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima maar dan moet je naar m'n bed komen, ik ga namelijk slapen.
Wajooooooquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rare fetish om een andermans broek vol te kwakken. Ik kom liever in een zacht kutje.
je bent een klootzakquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je lachen
Zou je schelden
Zou je zeggen dat ik een klootzak ben
Zou je janken
Zou je vloeken
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Prima maar dan moet je naar m'n bed komen, ik ga namelijk slapen.
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou je lachen
Zou je schelden
Zou je zeggen dat ik een klootzak ben
Zou je janken
Zou je vloeken
Jij ookquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |