Blood Eaglequote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn favoriet was dat iemand de ruggen van 2 mensen had opengesneden en er vleugels van had gemaakt, dus je zag die lekkere vleesrug en 2 opgehangen huidvleugels
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Absoluut niet Frank. Wat dat betreft doet de serie het juist uitstekend, de diepgang van Hannibal laten zien. Had zelf aanvankelijk ook mijn twijfels, onder andere natuurlijk vanwege het briljante spel van Anthony Hopkins, maar Mads Mikkelsen speelt het uitstekend.
Morgenochtend eens kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet gewoon eens een paar afleveringen gaan kijken. er is echt helemaal niks ''popiejopie'' aan, qua kwaliteit steekt het boven bijna alles op de TV uit.
Heb je op een zekere leeftijd...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Herkenbaar dit, ga nu altijd met dezelfde mensen de stad in omdat de rest saaie flikkers zijn geworden
heb maar 1 sixpackje voor mezelfquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zou zo komen, als er maar bier is.
Zoek nieuwe vriendenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zal best, mijn reden is dat mijn vrienden al wat anders hebben/gemuteerd zijn tot saaie wezens/series kijken
omdat je heel erg honger hebtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
Waarom krijg ik van deze post zin in kippenvleugels?![]()
![]()
Ik zeur niet. Ik heb het tegenover die meuten hier die er niet op uit gaan. Gisteren al een avondje gehad, vanavond blijf ik lekker thuis.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:35 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom krijg ik van deze post zin in kippenvleugels?![]()
[..]
Niet zo negatief. Leven is mooi
jij hebt wel een uitnodiging gehad voor WCH's kinderfeestje?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:36 schreef JimmyDean het volgende:
Ik heb volgende week dan wel weer veel feestjes dus helemaal zielig ben ik ook weer niet.
Daar schijnt alles in te zitten alleen als puntje bij paaltje komt schijnen jullie er nooit wat in te kunnen vinden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:36 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Geen zorgen, zit standaard in mijn handtas
Nee, daar moet ik gewoon achter het hek blijven. Mag alleen kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt wel een uitnodiging gehad voor WCH's kinderfeestje?
Dat is ook nog echt zoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar schijnt alles in te zitten alleen als puntje bij paaltje komt schijnen jullie er nooit wat in te kunnen vinden.
Eerste keer met dinodate?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laten we zeggen dat de deur van mijn sekskelder eventjes van het slot afgaat
Oeh veel plezierquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laten we zeggen dat de deur van mijn sekskelder eventjes van het slot afgaat
Heb ik ook gvd. Volgens mij heb ik echt lintworm ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat je heel erg honger hebt
hallon Willooowowowowo
Zeg ik ook nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zeur niet. Ik heb het tegenover die meuten hier die er niet op uit gaan. Gisteren al een avondje gehad, vanavond blijf ik lekker thuis.
Hallo willow trouwens.
Daar erger ik mij al aardig wat jaar aan. Net zoals dat er eens in de zoveel tijd - de oude was nog prima, maar die past weer niet bij zus en niet bij zo - een nieuwe moet komen. Uiteindelijk heb ik hier een kamer waar letterlijk een berg tassen ligt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |