Omdat je een luie donder bent?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik zo laat ga eten
hoeveel seizoenen zijn er alquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is ook een psychiater en zijn cliënten komen vaak bij hem eten, en dan voedt hij ze mensenvlees zonder dat ze het weten
Daar kan ik echt niet tegen hèquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
voor deze serie neem ik je het niet kwalijk, het is echt zo graphic als de tyfus. ze laten de meest rare en vieze moorden zien
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je de nieuwe serie ooit gezien? die is écht goed.
Nee, lijkt me niks. Misschien eens een kans geven, maar Hopkins blijft voor mij de Hannibal Lecter.quote:
Komt erop neer dat we allemaal zielig zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo z'n reden dat ie op vrijdagavond thuis is
mijn favoriet was dat iemand de ruggen van 2 mensen had opengesneden en er vleugels van had gemaakt, dus je zag die lekkere vleesrug en 2 opgehangen huidvleugelsquote:
Je mag best bij mij langskomen als je wilquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat zal best, mijn reden is dat mijn vrienden al wat anders hebben/gemuteerd zijn tot saaie wezens/series kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:32 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee niet vertellen plsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn favoriet was dat iemand de ruggen van 2 mensen had opengesneden en er vleugels van had gemaakt, dus je zag die lekkere vleesrug en 2 opgehangen huidvleugels
Ik zou zo komen, als er maar bier is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je mag best bij mij langskomen als je wil
Absoluut niet Frank. Wat dat betreft doet de serie het juist uitstekend, de diepgang van Hannibal laten zien. Had zelf aanvankelijk ook mijn twijfels, onder andere natuurlijk vanwege het briljante spel van Anthony Hopkins, maar Mads Mikkelsen speelt het uitstekend.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Nee, lijkt me niks. Misschien eens een kans geven, maar Hopkins blijft voor mij de Hannibal Lecter.
[ afbeelding ]
Verder, komt ook in de films niet naar voren, Hannibal vermoordt geen onschuldige mensen, alleen zij die het 'verdienen'.
De serie lijkt me iets te 'popiejopie'.
je moet gewoon eens een paar afleveringen gaan kijken. er is echt helemaal niks ''popiejopie'' aan, qua kwaliteit steekt het boven bijna alles op de TV uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Nee, lijkt me niks. Misschien eens een kans geven, maar Hopkins blijft voor mij de Hannibal Lecter.
[ afbeelding ]
Verder, komt ook in de films niet naar voren, Hannibal vermoordt geen onschuldige mensen, alleen zij die het 'verdienen'.
De serie lijkt me iets te 'popiejopie'.
Word er emotioneel vanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Komt erop neer dat we allemaal zielig zijn
Herkenbaar dit, ga nu altijd met dezelfde mensen de stad in omdat de rest saaie flikkers zijn gewordenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zal best, mijn reden is dat mijn vrienden al wat anders hebben/gemuteerd zijn tot saaie wezens/series kijken
Nee heb een date morgenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Je mag best bij mij langskomen als je wil
Waarom krijg ik van deze post zin in kippenvleugels?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn favoriet was dat iemand de ruggen van 2 mensen had opengesneden en er vleugels van had gemaakt, dus je zag die lekkere vleesrug en 2 opgehangen huidvleugels
Niet zo negatief. Leven is mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |