Wij zijn toch allemaal niet oud zeg je dan.quote:
Geoffrey nog welquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik erger mij de klere aan dat bloedventje, bijna net zo erg als die Geoffrey.
Goede acteurs trouwens daarom.
Ojaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wij zijn toch allemaal niet oud zeg je dan.
Nieuwe Hannibal gezien?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Geoffrey nog wel
Joffrey was ook een van mijn favorieten, ik hou van compleet gestoorde karakters in series. pure entertainment
Boeken zijn veel en veel beter. Komt Hannibal ook beter naar voren.quote:
heb je de nieuwe serie ooit gezien? die is écht goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Boeken zijn veel en veel beter. Komt Hannibal ook beter naar voren.
Heb je de serie überhaupt gezien?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Boeken zijn veel en veel beter. Komt Hannibal ook beter naar voren.
ja, en een kannibaalquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hannibal is toch een seriemoordenaar?
hij is ook een psychiater en zijn cliënten komen vaak bij hem eten, en dan voedt hij ze mensenvlees zonder dat ze het wetenquote:
Ik ben ook heel erg zoet maar wel vet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Blegh. Ik vind dat zo goor altijd. Zoet en vet. Ril.
Bahquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is ook een psychiater en zijn cliënten komen vaak bij hem eten, en dan voedt hij ze mensenvlees zonder dat ze het weten
Moet jij niet aan de ramadan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:29 schreef Crip het volgende:
ben aan het wachtentot de grill heet is.
Ik ga geen couscous eten herman ik heb dikke vette burgers gemaakt die gestuffed zijn met kaas en jalapeno
[..]
Ik ben ook heel erg zoet maar wel vet.
voor deze serie neem ik je het niet kwalijk, het is echt zo graphic als de tyfus. ze laten de meest rare en vieze moorden zienquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Bahik zou zulke series nooit kunnen kijken
En hij speelt zieke psychologische spelletjes met iedereenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij is ook een psychiater en zijn cliënten komen vaak bij hem eten, en dan voedt hij ze mensenvlees zonder dat ze het weten
sorry hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:29 schreef Crip het volgende:
ben aan het wachtentot de grill heet is.
Ik ga geen couscous eten herman ik heb dikke vette burgers gemaakt die gestuffed zijn met kaas en jalapeno
oh dat is echt mijn fetishquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |