Het is wel super mooiquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:16 schreef Arch-Indar het volgende:
Iemand enig idee waar dit zou kunnen zijn / is?
[ afbeelding ]
Ja maar toen ging het niet over iemand met meerdere vrouwenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
later wel, toen verklaarde je me verliefd op st
wie heeft er meer dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja maar toen ging het niet over iemand met meerdere vrouwen
Oh ja, dan kan ik me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een heel klein beetje jaMaar ik ben gevoelig voor pepers
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een wrap heb ik hier ook weleens thuis... maar dat zal er vast niet op lijken
Klopt. Het is een dunne, stevige pannekoek.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het zit tussen een wrap en een Italiaanse pizza in (dus de dunne bodem bedoel ik)...
Pittige tante dusquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had opeens de poes van de buren in de slaapkamerWilde ze toch niet weg
Nu ben ik gewond
Wat??? Zo fel is ze toch niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had opeens buurpoes in de slaapkamerWilde ze toch niet weg
Nu ben ik gewond
De poezen van de buren komen allemaal naar ander mans huisjes vandaagquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had opeens de poes van de buren in de slaapkamerWilde ze toch niet weg
Nu ben ik gewond
Een paar krasjes maar hoorquote:
Al heel lang niet meer gezien iig..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:28 schreef Koen66 het volgende:
Is Barretje hier ooit nog wel eens gesignaleerd?
Normaal doet ze dat nooit! En ik had haar niet gezien... Ging even water halen voor de plantjes, draai me om, staat ze daarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
De poezen van de buren komen allemaal naar ander mans huisjes vandaag
Doen!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh en ik heb geen motivatie meer om te leren voor me herkansing. Nog. Een. Te. Gaan. Ik wil zomervakantie
Hahaha dat katje van vandaag bij ons ook dus! Ik ging even naar buiten, m'n buurmeisje wilde haar nieuwe loopfietsje laten zien aan me (ik ben haar lievelingsmensjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Normaal doet ze dat nooit! En ik had haar niet gezien... Ging even water halen voor de plantjes, draai me om, staat ze daar
Hahahaha sneaky bastards zijn hetquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha dat katje van vandaag bij ons ook dus! Ik ging even naar buiten, m'n buurmeisje wilde haar nieuwe loopfietsje laten zien aan me (ik ben haar lievelingsmensje) dus ik liet deur openstaan, normaal komen er geen katten maar dit keer dus dat ene katje wel.
maar hoe ben jij gewond geraakt dan haha
Ach, even een korte studiebreak van 5 minuten. Daarna ga ik maar weer studerenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doen!Want dan kun je lekker vakantie vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |