was ergquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang niet op
thuisdruktequote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Niet meer vervelen op de hotelkamer?
Oeh, ja, belangrijke vraag! Had het scheren nut?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's irritant, maar welkom thuisEn kreeg je een zoen?
Jup, eyes on the pricequote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Oeh, ja, belangrijke vraag! Had het scheren nut?
Zeg, ja jij eens gauw naar de lokale Turk. En niet zo lelijk doen in deze gezellige SC.quote:
Nou het één is Turks het andere Italiaansquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat is verschil dan tussen een pizza en een Turkse pizza?
Dunner brood, ander beleg, minder beleg, wordt na bakken vaak met rauwkost belegd en dan opgerold.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En met sausjes en Turkse kaas en heel soms zelfs shoarmaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dunner brood, ander beleg, minder beleg, wordt na bakken vaak met rauwkost belegd en dan opgerold.
Zit daar geen tomatenzooi op?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En met sausjes en Turkse kaas en heel soms zelfs shoarmaNu heb ik er zelfs zin in
Maar weer eens halen in de vriezer
Wijsneus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou het één is Turks het andere Italiaans![]()
Jawel maar dan vaak met een heel klein beetje gehakt en veel kruiden, een beetje pittig.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel maar dan vaak met een heel klein beetje gehakt en veel kruiden, een beetje pittig.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel maar dan vaak met een heel klein beetje gehakt en veel kruiden, een beetje pittig.
I know my good nomsquote:
Jij lust geen tomatensaus?quote:
Turkse pizza is meer een wrapquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik weet geen goede in de buurtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:04 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zeg, ja jij eens gauw naar de lokale Turk. En niet zo lelijk doen in deze gezellige SC.
Pittig?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een heel klein beetje jaquote:
Een wrap heb ik hier ook weleens thuis... maar dat zal er vast niet op lijkenquote:
Het zit tussen een wrap en een Italiaanse pizza in (dus de dunne bodem bedoel ik)...quote:
Nee, en ik hou niet van pittig eten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
I know my good noms![]()
[..]
Jij lust geen tomatensaus?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij de meeste Italianen staan echter Turken de pizza's te bakkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
vriezer??quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En met sausjes en Turkse kaas en heel soms zelfs shoarmaNu heb ik er zelfs zin in
Maar weer eens halen in de vriezer
Ik houd niet van overmatige tomatensaus op een pizza, maar bij een Turkse is het een mooi dun laagjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, en ik hou niet van pittig eten.
Ik ben helemaal niet zo van de sauzen.... ik heb meestal alles naturel en zonder saus en zo.
Jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:11 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Bij de meeste Italianen staan echter Turken de pizza's te bakken
Ja!quote:
ik ben teer en broos jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Op dit forum... Wat dacht jij dan?
Jij wilde hem anders op je he?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben teer en broos ja
Mijn arme zieltje
Wonen in de Randstadquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd niet van overmatige tomatensaus op een pizza, maar bij een Turkse is het een mooi dun laagje
[..]
Ja
[..]
Ja!Lidl, Appie hebben ze gewoon in de vriezer en dan maak ik de vullig zelf (of ik beleg em als een Italianse pizza
). Omdat afhalen voor mij ver weg zit en bezorgen hier niet gebeurd dan maar zelf
Lekker in de oven en dan salade er opquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd niet van overmatige tomatensaus op een pizza, maar bij een Turkse is het een mooi dun laagje
[..]
Ja
[..]
Ja!Lidl, Appie hebben ze gewoon in de vriezer en dan maak ik de vullig zelf (of ik beleg em als een Italianse pizza
). Omdat afhalen voor mij ver weg zit en bezorgen hier niet gebeurd dan maar zelf
Die zijn best goed te eten hoor! En als ik in Zwolle zelf had gewoond dan geen probleem, maar woon er net buiten. Scheelt me een berg geldquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Wonen in de Randstad
Die diepvries meuk is toch NUL vergelijkbaar man
(ok, culisnob en zulke)
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
Het loopt wel vlug uit de hand de laatste tijd. Gisteren ging het ook ineens over iemand die meerdere vrouwen leek te hebben.
Dat maakte jij ervan...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
Het loopt wel vlug uit de hand de laatste tijd. Gisteren ging het ook ineens over iemand die meerdere vrouwen leek te hebben.
later wel, toen verklaarde je me verliefd op stquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
en ik was niet eens aanwezig gisteravond
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:15 schreef Buurpoes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |