Bron: HLNquote:In de Tunesische stad Sousse is een aanslag gepleegd op een hotel waar toeristen verblijven. Dat melden lokale media en veiligheidsbronnen.
Het is nog niet duidelijk of er een explosie is geweest of dat er geschoten is. Of er slachtoffers zijn gevallen is eveneens niet duidelijk.
In Sousse, 140 kilometer ten zuiden van Tunis, vond al eerder een zelfmoordaanslag plaats. Op 30 oktober 2013 blies een man zichzelf op buiten het viersterrenhotel Riadh Palm. Securitypersoneel verhinderden hem toen het hotel te betreden.
Nee, want ze houden zich niet aan de "kaffir-kalender".quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:13 schreef Infection het volgende:
Komende maandag 1 jaar geleden dat IS is opgericht. Zouden ze een feestje aan het houden zijn?
Gebeurt vaker iddquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:27 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik opende gewoon een nieuw deel, ik kan er niks aan doen dat fok bugt
Geweldig inderdaad.. maar goed dit is jouw manier om met de angst om te gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geweldig. Pure sensatie. Jij niet? Iedereen is bang, voor een boem hier en een boem daar, maar doet niets. 21% btw, oorlogje hier en daar, zorgkosten, Polen, SVB, allemaal bangonderwerpen.
oh, dus gelukkig niet op het strandquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:30 schreef FredvZ het volgende:
Update: Via reisbureau Arke (Tui) zaten zes Nederlanders in het getroffen hotel in Sousse.
Bron:Nu.nl
Lego? Hebben ze een aanslag gepleegd op Legoland of wat?quote:
Hoort het strand niet bij het Hotel?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
oh, dus gelukkig niet op het strand
Ik denk dat ze bedoelen dat er 6 Nederlands een kamer hadden in het hotel. Waar de Nederlanders waren op het moment van de aanslag haal ik hier niet uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
oh, dus gelukkig niet op het strand
Het is ook een heilige maand waarin de Koran is geopenbaard en de poorten van de hemels wagenwijd openstaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:31 schreef Smack10 het volgende:
Ik dacht dat dit een heilige maand was voor de religie van de vrede?
oh echt?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen dat er 6 Nederlands een kamer hadden in het hotel. Waar de Nederlanders waren op het moment van de aanslag haal ik hier niet uit.
Wie is dat en waarom zou zijn twitter mening mij iets moeten interesseren?quote:
Alsof 90% van de kijkers het iets interesseert als er weer een halve zool bij Pauw zit en zijn mening spuit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wie is dat en waarom zou zijn twitter mening mij iets moeten interesseren?
Nou kennelijk een sympathisant.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wie is dat en waarom zou zijn twitter mening mij iets moeten interesseren?
twitter:VTMNIEUWS twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 15:35:12[VIDEO] Premier Charles Michel reageert op aanslag in Tunesië en kondigt meteen maatregelen aan in ons land: http://t.co/mmLLK9WiBZ reageer retweet
Geef eens antwoord op mijn vraag? Ik vind twitter berichten van nobodies echt nul komma nul relevantie hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alsof 90% van de kijkers het iets interesseert als er weer een halve zool bij Pauw zit en zijn mening spuit.
Twitter wordt in de gaten gehouden door 199 verschillende veiligheidsdiensten, IS heeft namelijk zo'n 50.000 Twitter-accounts.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou kennelijk een sympathisant.
Handig om op internet te slingeren denk ik dan. Als dergelijke berichten gewoon op FOK voorbij komen dan zullen ze ook wel bij de veiligheidsdiensten voorbij komen.
Twitter is het afvoerputje van het internet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:36 schreef Irakees het volgende:
[..]
Twitter wordt in de gaten gehouden door 199 verschillende veiligheidsdiensten, IS heeft namelijk zo'n 50.000 Twitter-accounts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |