quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen de tering krijgen daar, allemaal. Stel verkrachters van de mooiste sport op aarde.

Eerste keer dat het uitgebreid wordt naar 52 landen, kwalificeert Oranje zich uiteraard niet.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Waarschijnlijk heeft meer dan 2/3 van de stemmende landen nog nooit op het WK gespeeld, daarom voelen al die kandidaten ook de noodzaak om te roepen dat het WK moet worden uitgebreid. Als er straks 40 landen deelnemen gaan kandidaten roepen dat het WK 48 landen moet hebben.

Tegen die tijd wordt het WK gehouden op kunstgras in alweer een oliestaat, daar moet je niet eens bij willen zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerste keer dat het uitgebreid wordt naar 52 landen, kwalificeert Oranje zich uiteraard niet.

En geen vrouwenvoetbal meer dan toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen de tering krijgen daar, allemaal. Stel verkrachters van de mooiste sport op aarde.

Ik gok dat het dan per toerbeurt in China en Rusland plaatsvindt.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tegen die tijd wordt het WK gehouden op kunstgras in alweer een oliestaat, daar moet je niet eens bij willen zijn.

Vrouwenvoetbal is net als darts.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
En geen vrouwenvoetbal meer dan toch?

Was die prins ali niet voorstander van het vrouwenvoetbal?quote:

En dan over vijftig jaar een WK met 128 landenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Waarschijnlijk heeft meer dan 2/3 van de stemmende landen nog nooit op het WK gespeeld, daarom voelen al die kandidaten ook de noodzaak om te roepen dat het WK moet worden uitgebreid. Als er straks 40 landen deelnemen gaan kandidaten roepen dat het WK 48 landen moet hebben.

2 maanden WK-genotquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan over vijftig jaar een WK met 128 landen.

Ik heb geen idee. Ik kwam er pas gister achter dat er maar liefst 2 theedoeken meededen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was die prins ali niet voorstander van het vrouwenvoetbal?

Ja maar: Platini.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:22 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vind dat al deze mensen pas mogen stemmen als ze 10 keer een bal kunnen hooghouden. Niet dat er per se voormalig topvoetballers op belangrijke functies moeten zitten, totaal niet, maar dit is wel de laagste drempel.

Als al die mafsjaken uit landen die nauwelijks bestaan niet 10 keer kunnen hooghouden mogen ze ook niet stemmen en kunnen ze ook niet omgekocht worden door lui als Blatter en Platini.quote:

Sjeik Salam zou echt fantastisch zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het enige goede van Fifa komt van EA Sports.

Ik hoop dat ze het aantal ongeldige stemmen ook bekend makenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:24 schreef hhh38 het volgende:
Sommige landen kunnen niet eens een envelop in een stembus doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |