Dat was juist geweldig joh, ook de hele tijd hetzelfde liedje in plaats van steeds nieuwe zoals nuquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Het wachtmuziekje is beter dan de vorige keer.
Jep, Sexwale.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:13 schreef Vlassie1980 het volgende:
Als ik op dat grote scherm kijk zie ik maar 4 kandidaten? Is er iemand uitgestapt?
Tokyo Sexwale heeft er op bombastische wijze de brui aan gegeven.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:13 schreef Vlassie1980 het volgende:
Als ik op dat grote scherm kijk zie ik maar 4 kandidaten? Is er iemand uitgestapt?
Thanks, die gast maakte ook totaal geen indruk. Had zelfs in zijn handjes mogen knijpen met 1 stemquote:
Ach ja... de voorzitter van de Belgische bond heeft gister Blatter nog staan verdedigen...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk om de meest absurde landen voorbij te horen komen waar misschien alleen de bond van het bestaan van voetbal afweet.
En uiteindelijk wordt het een Golfstatengekkie. Misschien wel erger dan Blatter.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja... de voorzitter van de Belgische bond heeft gister Blatter nog staan verdedigen...
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerlijk om de meest absurde landen voorbij te horen komen waar misschien alleen de bond van het bestaan van voetbal afweet.
Ze kunnen de tering krijgen daar, allemaal. Stel verkrachters van de mooiste sport op aarde.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En uiteindelijk wordt het een Golfstatengekkie. Misschien wel erger dan Blatter.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze kunnen de tering krijgen daar, allemaal. Stel verkrachters van de mooiste sport op aarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |