Hee allemaal,
Ik zit een beetje met mijn handen in het haar, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Ik ben op dit moment bezig met afstuderen, en schrijf mijn scriptie voor de gemeente Heerlen en het Glazen Huis van 3FM wat daar staat. Ik heb mijn onderzoek gericht op social media en met welke strategie de doelgroep het beste wordt geïnformeerd. Aan dit onderzoek zit een enquête gekoppeld, die door een hoop (lees: 400) mensen moet worden ingevuld.
Ik heb al gebruik gemaakt van de contacten van de gemeente Heerlen, mijn eigen netwerk en het netwerk van mijn opleiding, maar ik ben eigenlijk op zoek naar mensen door héél Nederland, en niet alleen mensen uit de regio Zuid-Limburg en de Randstad. Deze mensen zijn ook meer dan welkom om de enquête in te vullen, maar de doelgroep van mijn onderzoek zijn mannen en vrouwen tussen de 15 en 30 die door heel Nederland wonen, dus ik zoek een representatieve groep respondenten voor mijn enquête.
Concrete vraag: zou jij, mits je tussen de 15 en 30 bent en in Nederland woont, de enquête willen invullen? Het zijn 16 vragen, gaat over social media en hoe jij dit gebruikt en ik heb geprobeerd de enquête zo aantrekkelijk mogelijk te maken.
Je zou me er enorm mee helpen. Alvast bedankt!
Groetjes,
Simone
Link naar de enquête:
https://www.survio.com/survey/d/M4W2X8S8J8F1E7A3Z