Nee dat is meer een datingshow toch? (moest het even opzoeken). De deelnemers bij TI hebben al een partner maar tijdens de 'show' wordt gekeken of de partner verleid kan worden door een ander.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Is dit niet net zoiets als "Are you the one" op mtv
Ooh ja, bij "are you the one" zit je je op een eiland met allemaal verleidingen, maar je exen komen ook een voor een tevoorschijn. Haha, beb benieuwd who can resist the lustquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is meer een datingshow toch? (moest het even opzoeken). De deelnemers bij TI hebben al een partner maar tijdens de 'show' wordt gekeken of de partner verleid kan worden door een ander.
Bedoel jij niet Ex on the beach van MTV? Of hebben ze dat in Nederland weer een andere naam gegeven.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ooh ja, bij "are you the one" zit je je op een eiland met allemaal verleidingen, maar je exen komen ook een voor een tevoorschijn. Haha, beb benieuwd who can resist the lust
Dat is toch weer wat anders? Of was, kan me herinneren dat ik het best lang geleden een paar keer heb gezien. Meisje (of jongen) spreekt af met ex in een hotel en de huidige vriend(in) kan dan meekijken via een verborgen camera. Oh en volgens mij konden ze ook opdrachten geven. Weet het niet meer precies.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bedoel jij niet Ex on the beach van MTV? Of hebben ze dat in Nederland weer een andere naam gegeven.
Ooh god dat had je ook nog jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch weer wat anders? Of was, kan me herinneren dat ik het best lang geleden een paar keer heb gezien. Meisje (of jongen) spreekt af met ex in een hotel en de huidige vriend(in) kan dan meekijken via een verborgen camera. Oh en volgens mij konden ze ook opdrachten geven. Weet het niet meer precies.
Oh ja, ik bedoel ex on the beachquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bedoel jij niet Ex on the beach van MTV? Of hebben ze dat in Nederland weer een andere naam gegeven.
Tien keer liever dit dan een real life soap van Barbie of Ben Roelvink hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:17 schreef Fok-it het volgende:
elke keer denk je dat RTL niet pauperiger kan worden en toch flikken ze het elke keer maar weer, ook een kwaliteit
Dat mag. Het verschilt ook niet veel verderquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tien keer liever dit dan een real life soap van Barbie of Ben Roelvink hoor.
Denk het wel want op de site van VIJF staat ook een artikel met oproep.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:26 schreef mrPanerai het volgende:
Wordt het weer een samenwerking met Vlaamse televisie?
Ik zie liever nog vandaag dan morgen de gouden kooi terug op tvquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag. Het verschilt ook niet veel verder![]()
Big Brother en ook de Gouden Kooi waren nog wel origineel in concept maar het uitmelken wordt in ieder geval flink naar the next level gebracht
Volgens mij was dat X-effect.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch weer wat anders? Of was, kan me herinneren dat ik het best lang geleden een paar keer heb gezien. Meisje (of jongen) spreekt af met ex in een hotel en de huidige vriend(in) kan dan meekijken via een verborgen camera. Oh en volgens mij konden ze ook opdrachten geven. Weet het niet meer precies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |