Misschien een lekker stuk gaan wandelen ofzo? Afleiding en beweging zijn altijd goed. Bij mij in t durp in t park is vanavond en morgen van alles te doen/zien voor de samenloop voor hoop ofzoiets. Mocht je op zoek zijn naar afleidingquote:Op zaterdag 27 juni 2015 21:04 schreef Krisvc het volgende:
Ik weet het allemaal zo net nog niet hoor.Iedere keer als ik denk dat ik me heb aangesteld en het over is krijg ik weer een steek waar je u tegen zegt. Ik hou het op voorwerk en dat het nog wel een tijdje kan duren.
Vriendin had het ook, smeren met olijfolie heeft haar de 2e helft door geholpen. Succes!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Sethiwe het volgende:
Herkent iemand zo vroeg al jeuk in de zwangerschap? Kreeg erop vakantie last van en de uitslag breit zich iets uit en jeukt met name 's avonds en 's nachts, lig er soms tijden wakker van(kan natuurlijk ook wat anders zijn en hoeft niet perse met de zwangerschap te maken hebben). Dacht eerst iets van zonneallergie, maar laatste dagen zon vermeden en uitslag neemt toe.
Wat zegt je VK?quote:Op zondag 28 juni 2015 11:02 schreef -Spring het volgende:
Ff een vraagje van een heel andere orde.![]()
Hoort je kraamzuivering (goorste woord evah) na een aantal weken enkel uit oud bloed te bestaan of is het normaal dat het zo af en toe weer helderrood wordt?
Oja dat spul bedoelde ik! Twijfelde alleen of het ook tegen jeuk was (en dacht dat er alleen een poedervorm van was; gel klinkt wel iets lekkerder dan poeder)quote:Op zondag 28 juni 2015 10:55 schreef gestreeptestoel het volgende:
http://www.mentho10.nl/producten/mentholgel
Dit keer ik vd vk tegen de jeuk
Ik hoop het laatstequote:Op zondag 28 juni 2015 11:02 schreef -Spring het volgende:
Ff een vraagje van een heel andere orde.![]()
Hoort je kraamzuivering (goorste woord evah) na een aantal weken enkel uit oud bloed te bestaan of is het normaal dat het zo af en toe weer helderrood wordt?
Is er ook van Kruidvat huismerk, net zo goed, maar goedkoper. En niet op huid smeren die beschadigd is, dat doet veeeeeel pijnquote:Op zondag 28 juni 2015 11:10 schreef kazy het volgende:
[..]
Oja dat spul bedoelde ik! Twijfelde alleen of het ook tegen jeuk was (en dacht dat er alleen een poedervorm van was; gel klinkt wel iets lekkerder dan poeder)
keurig advies!quote:Op zondag 28 juni 2015 11:30 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat ik het eerst even op fok moet vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |