abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153886366
Ik vermaak me nog wel hoor. :D En volgens mij ben ik ook beter in koekjes eten dan bakken. Al heb ik helemaal nergens meer trek in. :9
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153886383
Ah, dat was volgens de pufcursus een zeker teken van echte weeën! Sorry ;)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  zaterdag 27 juni 2015 @ 18:55:38 #128
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153886392
Haha koekjes bakken? Ah vandaar dat ik bij m'n babyshower een pot koekjesmix kreeg! :+

Hoop dat het doorzet en je de hittegolf zoals je wilde vermijdt als zwangere, Kris!

IMA ik krijg die vraag nu ook al, ook van onbekenden. Volgende week op het personeelsfeest verwacht ik al helemaal de attractie van de dag te zijn. :D ;(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153889232
Succes Kris!
pi_153889278
Ik weet het allemaal zo net nog niet hoor. :') Iedere keer als ik denk dat ik me heb aangesteld en het over is krijg ik weer een steek waar je u tegen zegt. Ik hou het op voorwerk en dat het nog wel een tijdje kan duren. :)
pi_153889431
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 21:04 schreef Krisvc het volgende:
Ik weet het allemaal zo net nog niet hoor. :') Iedere keer als ik denk dat ik me heb aangesteld en het over is krijg ik weer een steek waar je u tegen zegt. Ik hou het op voorwerk en dat het nog wel een tijdje kan duren. :)
Misschien een lekker stuk gaan wandelen ofzo? Afleiding en beweging zijn altijd goed. Bij mij in t durp in t park is vanavond en morgen van alles te doen/zien voor de samenloop voor hoop ofzoiets. Mocht je op zoek zijn naar afleiding ;)
Ben benieuwd :) t is lastig om je er niets van aan te trekken maar denk maar zo, echte ww komen toch wel, ook als je er niet meer bezig bent, en mocht het toch voorwerk zijn... tsja wie weet wat het doet als voorbereiding :)
:)
pi_153891235
Zo heel wat topics doorgespit vanavond. Nadeel van beperkt wifi op vakantie.

Maar lees dat er 3 dames kennis hebben gemaakt met hun zoontje, McLaura, Lijnloos en Minarosa gefeliciteerd, geniet ervan *O*

Frummel een goede echo *O* *O*

Lot en Sicilia welkom en gefeliciteerd *O*

En ik las nog een paar dames met goede seo's en prenatale screening, fijn is weer een hele geruststelling.

Krisvc spannend, ben benieuwd of het doorzet.

Verder weet ik het zo niet meer uit mijn hoofd.

Ik wil wel in de op om de december lijst iets aan te vullen, 31-12-15.
Herkent iemand zo vroeg al jeuk in de zwangerschap? Kreeg erop vakantie last van en de uitslag breit zich iets uit en jeukt met name 's avonds en 's nachts, lig er soms tijden wakker van :{ (kan natuurlijk ook wat anders zijn en hoeft niet perse met de zwangerschap te maken hebben). Dacht eerst iets van zonneallergie, maar laatste dagen zon vermeden en uitslag neemt toe.
pi_153897146
Hoe is het Kris?

Hmmm, klinkt niet prettig Sethiwe. Heb er geen ervaring mee, hopelijk ben je er op een makkelijke manier gauw vanaf. Misschien kan je vk je er tips voor geven?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153897196
Krampjes houden aan, maar blijven kort en om de 10 minuten/kwartier komen. Maar heb ondanks dat heerlijk geslapen. :') Dus geduld weer tevoorschijn toveren en afwachten. :)
pi_153897208
Wie weet komt er vandaag een baby!
pi_153897228
Jaaaa *; Al probeer ik mezelf vooral voor te houden dat 'vandaag' ook over 3 weken kan zijn om teleurstelling te voorkomen. :Y
pi_153897260
Het is in ieder geval iets Kris! Je lichaam is er wel mee bezig! Ben heel benieuwd :)
pi_153897518
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2015 22:37 schreef Sethiwe het volgende:

Herkent iemand zo vroeg al jeuk in de zwangerschap? Kreeg erop vakantie last van en de uitslag breit zich iets uit en jeukt met name 's avonds en 's nachts, lig er soms tijden wakker van :{ (kan natuurlijk ook wat anders zijn en hoeft niet perse met de zwangerschap te maken hebben). Dacht eerst iets van zonneallergie, maar laatste dagen zon vermeden en uitslag neemt toe.
Vriendin had het ook, smeren met olijfolie heeft haar de 2e helft door geholpen. Succes!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_153897602
Meld! Met 38 wekenwissel alweer *O*

Sethiwe vervelend van de jeuk! Nu ik de reactie van JM lees, schiet me ineens te binnen dat mijn huisarts ook ooit adviseerde om met sojaolie te smeren toen ik ondefinieerbare jeuk op mijn rug had (jaren geleden inmiddels). Dat hielp ook wel. En anders mentholpoeder of zoiets (of was dat niet tegen jeuk??)

Jammer Kris nog geen baby ;) Ik hoop toch dat het doorzet voor je, want dagen met kramp lijkt me ook niet prettig.

Hoorde net dat mijn nichtje is bevallen van een meisje *O* Conform mijn voorspelling met ruim 38 weken. Ben benieuwd of mijn eigen voorspelling voor mezelf ook klopt nu haha! :D
pi_153897827
Ik smeerde de anti-striemen-lotion van Vichy tegen de jeuk. Werkte prima, maar is wel duur spul.
Professioneel gifmenger.
pi_153898359
Hier nog steeds alles rustig. Hoop echt zo dat er toch iets gaat komen voor woensdag...zie een beetje op tegen de komende hitte.

Krisvc, hoop dat het doorzet bij je. Go baby *O*
pi_153898440
http://www.mentho10.nl/producten/mentholgel

Dit keer ik vd vk tegen de jeuk
pi_153898545
Ff een vraagje van een heel andere orde. :+

Hoort je kraamzuivering (goorste woord evah) na een aantal weken enkel uit oud bloed te bestaan of is het normaal dat het zo af en toe weer helderrood wordt?
pi_153898620
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 11:02 schreef -Spring het volgende:

Hoort je kraamzuivering (goorste woord evah) na een aantal weken enkel uit oud bloed te bestaan of is het normaal dat het zo af en toe weer helderrood wordt?
Wat zegt je VK?
Professioneel gifmenger.
pi_153898658
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 10:55 schreef gestreeptestoel het volgende:
http://www.mentho10.nl/producten/mentholgel

Dit keer ik vd vk tegen de jeuk
Oja dat spul bedoelde ik! Twijfelde alleen of het ook tegen jeuk was (en dacht dat er alleen een poedervorm van was; gel klinkt wel iets lekkerder dan poeder)
pi_153898922
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 11:08 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Wat zegt je VK?
Dat ik het eerst even op fok moet vragen.
pi_153898951
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 11:02 schreef -Spring het volgende:

Ik hoop het laatste :+ anders zit er hier ook iets niet goed... Maar nou heb ik me gister ook alles behalve rustig gehouden dus denk dat dat de prijs is die ik nu betaal :')
  † In Memoriam † zondag 28 juni 2015 @ 11:33:27 #148
43556 miss_dynastie
pi_153898964
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 11:10 schreef kazy het volgende:

[..]

Oja dat spul bedoelde ik! Twijfelde alleen of het ook tegen jeuk was (en dacht dat er alleen een poedervorm van was; gel klinkt wel iets lekkerder dan poeder)
Is er ook van Kruidvat huismerk, net zo goed, maar goedkoper. En niet op huid smeren die beschadigd is, dat doet veeeeeel pijn ;(
Drang om te krabben verdwijnt bij mij direct (allergie), geen idee of dat bij zwangerschapsjeuk ook is, maar het is het proberen waard.
pi_153898998
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 11:30 schreef -Spring het volgende:

[..]

Dat ik het eerst even op fok moet vragen.
keurig advies! ^O^ :Y)

Ja dat is op zich normaal. Er zit een wond in je baarmoeder, en zodra je weer meer gaat bewegen gaat die wond weer een beetje werken, zie het maar als een soort korstje wat weer een beetje open gaat. Dan kan je bloedverlies dus weer wat roder zijn dan het was.
Zolang je niet ineens hele kraamverbanden vol helderrood bloedverlies hebt of dat het langs je benen loopt is er niets aan de hand.
:)
pi_153899045
Nee hoor, zo erg is het niet. :D
Niet eens een lichte menstruatie waardig.

Thanks again!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')