Ik heb zo langzamerhand niet het idee dat daar nog veel onschuldige mensen rondlopen hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan gewoon even vergeten dat er daar ook nog miljoenen onschuldige mensen leven.
Misschien wel met zo'n pneumatische autoschaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:35 schreef LTVDK het volgende:
Een brandweermanGewurgd met zijn slang of met zijn bijl er op los gegaan?
Wat?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik heb zo langzamerhand niet het idee dat daar nog veel onschuldige mensen rondlopen hoor
Wij veranderen onze wetten regelmatig. Alle gewelddadige en discriminerende wetten hebben we in de loop der tijd veranderd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:38 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De stichters van het Koninkrijk der Nederlanden ook niet. Your point being?
Dat vergaten we in Berlijn en Nagasaki ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan gewoon even vergeten dat er daar ook nog miljoenen onschuldige mensen leven.
Atoombom is geen oplossing maar het einde van de wereld zoals we die nu kennen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:37 schreef Nintex het volgende:
Damn, wat een ramp.
De oplossing is simpel. De Japanners hadden dezelfde mentaliteit, waren bereid zichzelf op te blazen in naam van Allah de keizer. Geen soldaten sturen, te riskant, te gevaarlijk, maar een grote atoombom op de hoofdstad van de islamitische staat.
Tot nu toe wordt er gewerkt met speldenprikjes en geloven die lui de mythe van Allah en dat het westen zwak en zielig is.
In Japan maken ze nu coole en nuttige elektronica en auto's en is sterven voor de keizer er niet meer bij.
Jij denkt dat er daar ook maar iemand zit te wachten op een stel doorgedraaide idioten die hun dorp en families komen uitmoorden?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik heb zo langzamerhand niet het idee dat daar nog veel onschuldige mensen rondlopen hoor
Moslims ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wij veranderen onze wetten regelmatig.
De opvattingen over de inhoud veranderen anders behoorlijk snel.quote:Net als de andere Abrahamitische religies mag je de inhoud namelijk nooit wijzigen.
Waarom? Dat was in Japan ook niet zo. We moeten wel even met Putin en China coördineren wie in welk stukje van het Midden Oosten zijn invloed mag uitoefenen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:40 schreef Irakees het volgende:
[..]
Atoombom is geen oplossing maar het einde van de wereld zoals we die nu kennen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Een atoombom op Raqqa dus?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:37 schreef Nintex het volgende:
ntaliteit, waren bereid zichzelf op te blazen in naam van Allah de keizer. Geen soldaten sturen, te riskant, te gevaarlijk, maar een grote atoombom op de hoofdstad van de islamitische staat.
twitter:RTLnieuws twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 13:41:05Er is meer bekendgemaakt over de identiteit van de aanslagpleger http://t.co/JDTviDSc2f reageer retweet
quote:De man die is gearresteerd na de terreuraanslag op de gasfabriek in Frankrijk is Yacine Sali. Dat zegt de Franse minister van Binnenlandse Zaken Bernard Cazeneuve.
Sali heeft geen strafblad. Hij werd wel door de veiligheidsdiensten in de gasten gehouden omdat hij mogelijk zou zijn geradicaliseerd. In 2006 werd hij aangemerkt als verdacht, maar in 2008 zou hij dat niet meer zijn geweest, zei Cazeneuve.
IS stelt qua leger weinig voor. Zelfs een derderangsmachtje als Duitsland kan IS militair aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:39 schreef Irakees het volgende:
[..]
Dit zal een tijdje goedgaan (totdat IS de lokale vijanden heeft verslagen), daarna rukken ze sowieso op richting het Westen en Oosten (ook India en China komen aan de beurt). IS wil de wereld domineren. Natuurlijk kun je hierom lachen, maar men is bloedserieus.
Je kunt ook de buren van IS zwaar bewapenen en zorgen dat IS niet verder uitbreidt. Maar dan loop je het risico dat IS die wapens buit zal maken en tegen je zal gebruiken.
Iedereen kan ze 'aan', maar daar gaat het niet om. Je moet hen de wil om te vechten ontnemen. Als hun grootste stad volledig in de as ligt en we dreigen dat het met de rest ook gebeurd als ze zich niet overgeven dan hebben ze weinig keuze.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:42 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Iran stelt qua leger weinig voor. Zelfs een derderangsmachtje als Duitsland kan IS aan.
Zolang IS geen kernwapens krijgt is er weinig aan de hand.
Ik denk dat je met een atoombom op Raqqa nog meer booslims creëert en het hek inderdaad van de dam is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:40 schreef Irakees het volgende:
[..]
Atoombom is geen oplossing maar het einde van de wereld zoals we die nu kennen.
Nee, de Koran mag je nooit wijzigen dus dat heb je fout. Als wij onze wetten uit de 17e eeuw nooit zouden hebben gewijzigd zouden wij nu ook een gewelddadig en intolerant volkje zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Moslims ook.
[..]
De opvattingen over de inhoud veranderen anders behoorlijk snel.
twitter:AFP twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 13:42:48#BREAKING IS claims deadly Kuwait mosque bombing reageer retweet
Rusland en China blokkeren Westerse resoluties in de VN Veiligheidsraad m.b.t. Syrië...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:41 schreef Nintex het volgende:
[..]
Waarom? Dat was in Japan ook niet zo. We moeten wel even met Putin en China coördineren wie in welk stukje van het Midden Oosten zijn invloed mag uitoefenen.
Met een mooie rood/groene trui aan met erop: Ik ben IS.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Waarom sturen we de linkschmensen dan ook niet naar IS? Een cultureel uitwisselingsprogramma.
Dat heb je fout. Ze gaan dan voor het martelaarsschap en gaan dus de strijd aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:43 schreef Nintex het volgende:
[..]
Iedereen kan ze 'aan', maar daar gaat het niet om. Je moet hen de wil om te vechten ontnemen. Als hun grootste stad volledig in de as ligt en we dreigen dat het met de rest ook gebeurd als ze zich niet overgeven dan hebben ze weinig keuze.
In Frankrijk ook niet denk ik. Tweede aanlag in een half jaar! Daar wonen alleen extremistische moslims. Bom Erop!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:39 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat de opvattingen over de Koran en diens inhoud regelmatig veranderen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, de Koran mag je nooit wijzigen dus dat heb je fout.
Als moslims wereldwijd er nog dezelfde interpretatie op na zouden houden als de radicale extremisten ook.quote:Als wij onze wetten uit de 17e eeuw nooit zouden hebben gewijzigd zouden wij nu ook een gewelddadig en intolerant volkje zijn.
Ik ga het ook maar eens even claimen, tis toch bijna weekend dus doe eens gek.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:44 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:AFP twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 13:42:48#BREAKING IS claims deadly Kuwait mosque bombing reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |