Insinueer je dat dit een door de EU opgezette actie is om de aandacht van Griekenland af te leiden?quote:
ik open wel een topic in BNW.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:45 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Insinueer je dat dit een door de EU opgezette actie is om de aandacht van Griekenland af te leiden?
Gewoon storend zulk soort foutieve berichtgeving.quote:
Alsof IS wakker ligt van wat bommen. Nog niet zo lang geleden was er in het nieuws dat ze gewoon even schuilden in kelders als er bommen vallen en daarna gingen ze weer verder met afhakken van hoofden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:39 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dat gebeurt al maandenlang.
Of denk je soms dat ze dagelijks bosjes bloemen werpen uit gevechtsvliegen boven Irak en Syrië?
Welkom op internetquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:47 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het stuitend dat er grappen worden gemaakt. Waarschijnlijk hebben anderen de onthoofding moeten aanschouwen.
En de arme man? zelf, wat die heeft moeten doorstaan. Ik mag alleen maar hopen dat hij van te voren al dood was, al vrees ik het ergste voor hem.
Eerst doden en dan onthoofden? is niet echt IS steil.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:47 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het stuitend dat er grappen worden gemaakt. Waarschijnlijk hebben anderen de onthoofding moeten aanschouwen.
En de arme man? zelf, wat die heeft moeten doorstaan. Ik mag alleen maar hopen dat hij van te voren al dood was, al vrees ik het ergste voor hem.
Ja, al die mensen hier in dit topic waren erbijquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:47 schreef amaranta het volgende:
Om het een beetje luchtig te houden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:47 schreef amaranta het volgende:
bron?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:49 schreef Metro2005 het volgende:
Er schijnt een 2e dader te zijn die nog voortvluchtig is.
Ik hoop dat ze die snel te pakken krijgen.
Dit viel gewoon te verwachten. Als je de geschiedenis van deze ideologie kent moet dit niet als een verrassing aankomen.quote:
ik kan er met m'n hoofd niet bij inderdaadquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:47 schreef amaranta het volgende:
Die kan nog andere geintjes uithalen dus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:49 schreef Metro2005 het volgende:
Er schijnt een 2e dader te zijn die nog voortvluchtig is.
Ik hoop dat ze die snel te pakken krijgen.
3 minuten geledenquote:
Dankjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)er-aanslag-frankrijk
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik kan er met m'n hoofd niet bij inderdaad
ik moest zo hard lachen dat ik een koprol deedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:50 schreef Maichel het volgende:
[..]![]()
Ik moest lachen. Nou, de kop is eraf...dat er nog maar veel grappen mogen volgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |