Weer grenoblequote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:35 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja.
Onthoofding bij islamitische aanslag Frankrijk
"GRENOBLE -
Bij een aanslag op een Franse gasfabriek in Grenoble is vrijdag ten minste een dode en meerdere gewonden gevallen. Getuigen hoorden meerdere explosies. Er zou sprake zijn van twee daders, die een vlag van terreurorganisatie Islamtische Staat (IS) bij zich hadden. Het dodelijke slachtoffer is door de daders onthoofd. Het hoofd hingen ze volgens een lokale krant vervolgens aan een hek langs de weg.
De aanslag werd gepleegd bij Air Products, een gasbedrijf in Saint-Quentin-Fallavier, vlak onder Lyon. De terroristen zouden de ingang van de fabriek hebben geramd met een auto. Daarna zouden ze in de fabriek meerdere gasflessen hebben laten ontploffen. De politie is massaal ter plaatse. Volgens Sky News is er één verdachte opgepakt."
Je lijkt anders dat wat hen barbaars maakt toe te juichen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik beschouw dat soort wezens niet eens als mensen (ze lijken qua uiterlijk er alleen op), dus wanneer dat bij hen gebeurt, kan me dat rotten ja.
twitter:rConflictNews twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 11:39:22BREAKING: Arabic writing on severed head pinned to French factory gates: legal source - @AFP reageer retweet
twitter:TerreurMonitor twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 11:39:29Onthoofd persoon gevonden bij aanslag in #Frankrijk bij #Grenoble. Man van 30 gearresteerd, was bekend bij inlichtingendiensten. reageer retweet
Ja dat is altijd het gevaar bij dit soort gedoe.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Zal mij benieuwen of dit weer een golf van aanslagen gaat starten.
Maak je niet zo druk manquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Weer grenoble![]()
Daarna in saint-quentin-fallavier wat eigenlijk dicht bij lyon ligt.
"Aanslag gepleegd in den bosch.
In oisterwijk, dichtbij tilburg"
Om maar een vergelijking te maken
Vroeg ik me ook af idd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Waarom zou je je mond houden vanwege die verstandelijk beperkte pipo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:40 schreef Ryan3 het volgende:
Leest Arnoud van Doorn mee btw?
Ik weet niet of ik alles kan zeggen nu nl.
100% zeker is het nog niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Is het al 100% zeker dat het een islamitische aanslag betreft en dat er een IS vlag is aangetroffen?
Ik lees her en der ook berichten dat het om een oud-werknemer gaat namelijk. In dat geval kan het namelijk ook om een wraakactie gaan zonder terroristische motieven.
Die dag komt er echt wel, Nederland zou instorten als er 10 aanslagen tegelijk plaatsvinden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Zal de Grieken goed uitkomen dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dit incident zal wel weer alle aandacht onttrekken van andere zaken.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Is het al 100% zeker dat het een islamitische aanslag betreft en dat er een IS vlag is aangetroffen?
Ik lees her en der ook berichten dat het om een oud-werknemer gaat namelijk. In dat geval kan het namelijk ook om een wraakactie gaan zonder terroristische motieven.
Of is elke ontevreden werknemer bekend bij de inlichtingendiensten?twitter:TerreurMonitor twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 11:39:29Onthoofd persoon gevonden bij aanslag in #Frankrijk bij #Grenoble. Man van 30 gearresteerd, was bekend bij inlichtingendiensten. reageer retweet
Bij dat soort figuren wel ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Je lijkt anders dat wat hen barbaars maakt toe te juichen.
Grote boem nog, kunnen ze morgen de schulden van Griekenland zonder gezeik kwijtschelden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Dit incident zal wel weer alle aandacht onttrekken van andere zaken.
Omdat-ie eventueel je werkgever inschakelt en zorgt dat je ontslagen wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou je je mond houden vanwege die verstandelijk beperkte pipo?
Dat is zo'n beetje het excuus van elke gelovigequote:
Is het niet dicht bij...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Weer grenoble![]()
Daarna in saint-quentin-fallavier wat eigenlijk dicht bij lyon ligt.
"Aanslag gepleegd in den bosch.
In oisterwijk, dichtbij tilburg"
Om maar een vergelijking te maken
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:41 schreef Tomatenboer het volgende:
twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 11:42:42Update - AFP: Legal source says Arabic writing was found on a severed head attached to gas factory gates in #Grenoble in France reageer retweet
Alleen onthoofden was niet genoegquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:SkyNewsBreak twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 11:42:42Update - AFP: Legal source says Arabic writing was found on a severed head attached to gas factory gates in #Grenoble in France reageer retweet
Kan natuurlijk beide zijn...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:42 schreef Smack10 het volgende:
[..]Of is elke ontevreden werknemer bekend bij de inlichtingendiensten?twitter:TerreurMonitor twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 11:39:29Onthoofd persoon gevonden bij aanslag in #Frankrijk bij #Grenoble. Man van 30 gearresteerd, was bekend bij inlichtingendiensten. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |