Moet dat kind maar uitkijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Fanatieke fietsers hier? Hopelijk racen jullie niet zo asociaal snel over fietspaden heen, zag laatst een kindje op haar bek gaan daardoor, zo zielig.
Komkommerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Lunch tijd hier, stukken komkommer en wat walnoten....
racen moet je ook niet op asfalt doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Fanatieke fietsers hier? Hopelijk racen jullie niet zo asociaal snel over fietspaden heen, zag laatst een kindje op haar bek gaan daardoor, zo zielig.
Wij hadden vroeger een walnoten boom in de tuin. Lekker was dat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:20 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Lunch tijd hier, stukken komkommer en wat walnoten....
ik vind walnoten eigenlijk helemaal niet lekker. maar het kraken en pulken en zo vind ik gewoon leukquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:22 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger een walnoten boom in de tuin. Lekker was dat.
Sarcasme enzo he?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom? Wat moet dat kind doen als er mensen zo onverwacht snel haar langs gaan sjezen.
was het kind ook aan het fietsen, of wilde het de weg oversteken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom? Wat moet dat kind doen als er mensen zo onverwacht snel haar langs gaan sjezen.
had dat kind maar uit moeten kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ook aan het fietsenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was het kind ook aan het fietsen, of wilde het de weg oversteken?
doet je machine dat niet ?quote:
tnx ondanks dat ik nog veel voor jreeg bedacht me later dat ik eht frame wel had willen houdenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:18 schreef Wakkeldakkel het volgende:
o
[..]
ow ja, die zag ik mobiel voorbijkomen ff terug. beestachtig ding wel
Waar was het en hoe zag hij eruit?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet eerst de was erin doen en hem aanzetten hè?quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:20 schreef Opsonisatie het volgende:
hoax, wielrenners bellen en schreeuwen zich altijd suf maar dat wat ingehaald (moet) worden is zo met andere dingen bezig waardoor ze ook over de hele weg zwalken en ze je domweg niet horen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh in dat geval zijn de wielrenners gewoon hufters die geen bel hebben
Zou wel tof zijn als ie dat ook deedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij mij loopt ie niet zelf naar de wasmand om de was te sorteren.
je had het over draaien...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet eerst de was erin doen en hem aanzetten hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |