maar jij ben dan ook een stylish heer uit 1816, dus dat is logischquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gewoon nee
Ik wil zorgvuldig gebalnceerde pezubstijl op peil houden en die strookt vaak niet metvhet modebeeld dus dan koop je van dope dingen dubbel en dus zuinig mee doen
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
jups mijn scott vidn ik ook nog steeds mooi
[ afbeelding ]
[..]
afhankelijk vd lichtval is het frame dus groen of paars of groen paars
Gewoon in de slaapkamer die ik nu als waskamer gebruik... Altijd raam open... Heerlijk de lucht van wasmiddel door het huisquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In de regen ook?
Of dan een vieze vochtige drogende waslucht binnen?
Als het droog en warm is gaat mijn was absoluut buiten (behalve slaapspul van de katten en opvangers, want haren, dat gaat altijd in de droger). Maar bij ander weer: droger. Op sokken, sommige broeken en bhs na dan.
Dit dus. Minus Pezustijl en + voxsstijlquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee gewoon nee
Ik wil zorgvuldig gebalnceerde pezubstijl op peil houden en die strookt vaak niet metvhet modebeeld dus dan koop je van dope dingen dubbel en dus zuinig mee doen
dat ging over de ander fietsquote:
assebliefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spetsquote:
ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
ja dan ben vanzelf wat eigenaardigquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:07 schreef Molo het volgende:
[..]
maar jij ben dan ook een stylish heer uit 1816, dus dat is logisch
ow, nou ja ben kleurendoof dus had me niks verbaasdquote:
Meneer de WDquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:10 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
assebliefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
spets
Die taartjes van hun zijn nóg lekkerder
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
vrouwen .... nooit tevredenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
mwah in dit gevalquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:11 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ow, nou ja ben kleurendoof dus had me niks verbaasd
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:15 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
vrouwen .... nooit tevreden
Ik hou van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan goeie rode wijn of portje erbij
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
jouw slaapkamer?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah in dit geval![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou van jou
En dan goeie rode wijn of portje erbij
ooit wel,was een tijdelijk onderkomenquote:
ow ja, die zag ik mobiel voorbijkomen ff terug. beestachtig ding welquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah in dit geval![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aan wie dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet hierbij toch aan een andere user denken
Nee dankje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:02 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
als je het lekker vindt kunnen we er ook nog een derde dag aan vast plakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |