SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.
Zo komt er helemaal niemand kijken, bedankt hansquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik een kasthomo was
Wil jij de TT even aanpassen, naar iets on topic, dank alvastquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie zo gauw geen Nederlands stroompje
Laat zien wie de baas is Johannes.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeuren doe je maar in je ONZ pokemon topic.
Erg jammer dat je niet serieus op mijn vraag ingaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeuren doe je maar in je ONZ pokemon topic.
Geef je fout gewoon toe en zand eroverquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg jammer dat je niet serieus op mijn vraag ingaat.
Op deze manier wordt het niet gezellig zondag
Je mag een lijstje met kritiekpunten maken, dan gaan we die allemaal besprekenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Erg jammer dat je niet serieus op mijn vraag ingaat.
Op deze manier wordt het niet gezellig zondag
Dat lijkt me ook niet zo gezelligquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag een lijstje met kritiekpunten maken, dan gaan we die allemaal bespreken
Toch blijf ik kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, we kunnen wel stoppen met kijken.
Het staat al 2-0 voor Peru, dus spannend is het ook niet echtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 02:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Deze pot leek me niet zo heel spannend.
Dan gaat de keeper er zelf ook mee inquote:Op vrijdag 26 juni 2015 02:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Op de training tegen hun eigen keeper gaan die erin
De commentator op mijn TV blijft hangen bij een goal.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 02:07 schreef Rabieluh het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar de stream waar ik op kijk zien de spelers eruit als pluizige bolletjes.
Dan is je stream niet zo goedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 02:07 schreef Rabieluh het volgende:
Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar de stream waar ik op kijk zien de spelers eruit als pluizige bolletjes.
Nee beter dan dit kan ik niet zo snel niet vinden, meer moeite wil ik er ook niet in steken.quote:
Ook daarom Sport1quote:Op vrijdag 26 juni 2015 02:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nee beter dan dit kan ik niet zo snel niet vinden, meer moeite wil ik er ook niet in steken.
Ik kan ook geen goede vinden. Dus kijk maar niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 02:09 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nee beter dan dit kan ik niet zo snel niet vinden, meer moeite wil ik er ook niet in steken.
Lijkt me toch van niet, aangezien Sport1 de beelden ook maar doorkrijgt van de Chileense regiequote:
Hmm... Het Sport1 logo is wel belachelijk groot bij mij t.o.v. anders.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 02:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Lijkt me toch van niet, aangezien Sport1 de beelden ook maar doorkrijgt van de Chileense regie
Nee hoor, gewoon normaal op tvquote:Op vrijdag 26 juni 2015 02:57 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hmm... Het Sport1 logo is wel belachelijk groot bij mij t.o.v. anders.
Ik zie het verschil ook, ja. Maar zal wel niets te betekenen hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:00 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dan zal het wel aan mijn tv liggen![]()
Bij Sport1 Voetbal en Sport1 Golf is het logo wel normaal
Ze proberen de slechtste wedstrijd leuk te maken daardoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch wel grappig dat Schelvis de slechtste wedstrijd krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze proberen de slechtste wedstrijd leuk te maken daardoorGewoon Albert Mantingh erop . Kan die weer iedereen een bijnaam gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Dan hadden we nu wel geweten waar iedereen speeltquote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gewoon Albert Mantingh erop . Kan die weer iedereen een bijnaam geven
Als die Bolivia weet exposed die zichzelf voor het gebruiken van transfermarkt.de of Wikiquote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan hadden we nu wel geweten waar iedereen speelt
Dat was gister al vrij duidelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die Bolivia weet exposed die zichzelf voor het gebruiken van transfermarkt.de of Wiki
Volgens Mantingh klopt dit, tevens speelde hij bij o.a. Wigan en Werder Bremenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Moreno , die speelde ooit bij Sjaktar volgens mij
Dat wist ik dan weer nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens Mantingh klopt dit, tevens speelde hij bij o.a. Wigan en Werder Bremen
#albertfeitjes
Zo zonde dat Colombia en Brazilië niet gewoon direct doorgingen in de poule, maar zo zie je ook wel dat Zuid-Amerika gewoon weinig landen heeft en daardoor ook een aantal zwakke landen die door loting gelukkig door kunnenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:19 schreef Beathoven het volgende:
dat was dan een kwartfinale.
En Chili copy-paste deze cijfers tegen Peru.
Dat zien we morgen hopelijk weerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:22 schreef Sked het volgende:
Afgelopen. Vier goals gezien en daarmee is alles gezegd. Weinig niveau.
Comnebol en Concacaf kunnen samen wel wat organiseren met een kwalificatie vooraf. De VS en Canada er dan bij ipv de zwakke landen en t aantal deelnemers omhoog. Het is maar eens in de 4 jaar dus het zou prima kunnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 03:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Zo zonde dat Colombia en Brazilië niet gewoon direct doorgingen in de poule, maar zo zie je ook wel dat Zuid-Amerika gewoon weinig landen heeft en daardoor ook een aantal zwakke landen die door loting gelukkig door kunnen
Zo kan je het wel opvatten ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik niet grappig ben?
Dat is pas grappig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik niet grappig ben?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan streep ik je nu door bij mijn lijst van toffe users
Na de kwartfinalequote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer zijn de semi's en de finale?
Na de kwartfinale.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer zijn de semi's en de finale?
Ha-ha.quote:
Je moet niksquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Finale moet ik missen, toch jammer.
Halve finales kan ik nog wel zien
Aan het eind van het toernooiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:34 schreef Wicky15 het volgende:
Wanneer is finale? Of moet ik zelf gaan kijken?
Op de avond dat de Tour begintquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:34 schreef Wicky15 het volgende:
Wanneer is finale? Of moet ik zelf gaan kijken?
11 minimaalquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:33 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
[..]
Wel eens van naam gehoord, meer niet. Hoe oud moet je zijn om die te kennen?
De nacht na de tourstart inderdaad.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Op de avond dat de Tour begint
(dacht ik)
Dat is wel kut.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Op de avond dat de Tour begint
(dacht ik)
Hopelijk maakte ie geen hands.quote:
#HandvanGodquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk maakte ie geen hands.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ze hebben Jackson Martinez gehaald
Ja jongens wat is het nu???quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:40 schreef Rickertman96 het volgende:
de directeur van Villa zei van wel iig
Heb nog niks officieels gehoord buiten wat de president te melden hadquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:40 schreef Rickertman96 het volgende:
de directeur van Villa zei van wel iig
Ik weet niet wat ik van Sked moet vinden.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Sked moet je trouwens nooit geloven
Ik vind jou sinds kort in ieder geval een lulquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van Sked moet vinden.
Let op je taalgebruik.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind jou sinds kort in ieder geval een lul
Hoop het niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vind jou sinds kort in ieder geval een lul
Kan toch alleen maar rennen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:47 schreef Rickertman96 het volgende:
Die Cuadrado is sinds het WK ook matig zeg
Jaartje bij Vitesse stallen maarquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:47 schreef Rickertman96 het volgende:
Die Cuadrado is sinds het WK ook matig zeg
Hij scoort nooit.quote:
No Jackson no partyquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:50 schreef Wicky15 het volgende:
Is Fortuna - Porto 15 euro waard jongens?
Neequote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:50 schreef Wicky15 het volgende:
Is Fortuna - Porto 15 euro waard jongens?
beter dan Zoetquote:
quote:
Dat lijkt me erg verstandig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neem een first-aid kit mee voor degene die iets lelijks zegt over Jessica zondag
Nemen jullie allemaal je laptop mee???quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik neem een first-aid kit mee voor degene die iets lelijks zegt over Jessica zondag
Telefoonquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:59 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nemen jullie allemaal je laptop mee???
Maar Vitesse speelt vaak fantastisch, dus dit zegt niet zoveelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:03 schreef remlof het volgende:
Argentinië speelt nu wel slechter dan Vites gemiddeld doet trouwens.
Vitesse zou Argentinië gewoon helemaal inmaken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar Vitesse speelt vaak fantastisch, dus dit zegt niet zoveel
Exactquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Vitesse zou Argentinië gewoon helemaal inmaken.
Maak je geen zorgen, hier weinig sympathie voor jullie club.quote:
hoertjes van sjelsie XDquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:09 schreef Eejit het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, hier weinig sympathie voor jullie club.
Smakeloze user ben jequote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:09 schreef Eejit het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, hier weinig sympathie voor jullie club.
Gewoon sfeerloos, in een afschuwelijk lelijk en veel te groot stadion (sporthal).quote:
Boeiend, met je sfeerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:10 schreef Eejit het volgende:
[..]
Gewoon sfeerloos, in een afschuwelijk lelijk en veel te groot stadion (sporthal).
Met 'ultras' die hun doeken uit de copyshop halen.
Voetbal is idd oorlog en daar hoor een ruwe sfeer bij.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Boeiend, met je sfeerVoetbal is oorlog
madquote:
Sked heeft laatst de trommel op zuid kapot gegooid, oprotten met die sfeerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:12 schreef Eejit het volgende:
[..]
Voetbal is idd oorlog en daar hoor een ruwe sfeer bij.
Goed idee, leuke wedstrijd tot nu toe. Argentinië had natuurlijk allang moeten scoren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:13 schreef Sked het volgende:
Laten we het maar weer over de Copa America hebben hier
Trommels horen ook echt bij een ruwe sfeer ja...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sked heeft laatst de trommel op zuid kapot gegooid, oprotten met die sfeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |