Die wiki van tong mag wel een beetje minder erg trouwensquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Frankrijk, ga jezelf redden plz. Ga geen Zweden 2.0 worden.
Want?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:18 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Die wiki van tong mag wel een beetje minder erg trouwens
Dacht dat wel 15 van de 20 genoemde punten nogal negatief waren xd Van wat ik toen zag.quote:
Mwah valt aardig mee, en klopt gewoon allemaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dacht dat wel 15 van de 20 genoemde punten nogal negatief waren xd Van wat ik toen zag.
Hmm oke, dacht van dan heb ik mijn goede daad voor vandaag weer gedaan maar moet ik nog even extra mijn best ergens doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mwah valt aardig mee, en klopt gewoon allemaal.
Prima poging.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:24 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hmm oke, dacht van dan heb ik mijn goede daad voor vandaag weer gedaan maar moet ik nog even extra mijn best ergens doen
wat bbq,festivalletje, verjaardag, bbq, drankje etcquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat bbq,festivalletje, verjaardag, bbq, drankje etc
Veel bbq'squote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:31 schreef jodelahity het volgende:
bbq'en zaterdag, vanavond naar vrienden, fokken
Vanavond chillenquote:
Welke games? Niet warcraft 3 of diablo 2 toevallig? En ja ik weet het, oude spellen, maar net als dat ik nog red alert speel vind ik het gewoon leuke spellen, beetje blijven steken ;pquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:32 schreef Lt.Surge het volgende:
muziek luisteren, opruimen, bbq, drank, verjaardag, gamen, van alles.
Niks mis met oude spellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Welke games? Niet warcraft 3 of diablo 2 toevallig? En ja ik weet het, oude spellen, maar net als dat ik nog red alert speel vind ik het gewoon leuke spellen, beetje blijven steken ;p
RA2 speel ik alleen soms met Geo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Welke games? Niet warcraft 3 of diablo 2 toevallig? En ja ik weet het, oude spellen, maar net als dat ik nog red alert speel vind ik het gewoon leuke spellen, beetje blijven steken ;p
Ow ja maar dat mogen jullie ook wel tegen mij spelenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
RA2 speel ik alleen soms met Geo.
En mnah, ik denk PS3/PS4.
ik bak er sowieso niks van, ik speel dat gewoon chill. Dus ik ben binnen 30 seconden plat te walsenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ow ja maar dat mogen jullie ook wel tegen mij spelenIk en een vriend doen altijd 2 tegen 2 of tegen 3 maar verliezen als in vrijwel nooit. Per 100 spellen misschien 2 keer xd
Oke dan jullie 2 tegen mij een keertje?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik bak er sowieso niks van, ik speel dat gewoon chill. Dus ik ben binnen 30 seconden plat te walsen
Geo geeft wat meer tegengas denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |