SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang FCSuarez nog maar post dan heb ik vermaak genoeg.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:53 schreef Toefjes het volgende: [..] Ach, als je veel besproken wordt ben je interessant.
Je eerste pack?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:08 schreef Maver24 het volgende:
No focking way. Ik open een 7.5k pack en Pogba zit er in. Maar een team omheen bouwen
Eerst 200k aan Lightning rounds 50k packs, dat was bagger. Nu net een paar 7.5k packs en daar was Pogbaquote:
gefeliciflapstaart. mooien pullquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:08 schreef Maver24 het volgende:
No focking way. Ik open een 7.5k pack en Pogba zit er in. Maar een team omheen bouwen
Het moet dat pink gebeuren wel zijn, de copa America kaarten zouden niet roze zijn. Maar sweaty, dat is wel echt iets voor mij. Ben benieuwd, heb geen idee wat het zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:42 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen. Chuboi heeft vanochtend op de livestream gezegd dat we vanavond om 7pm UK time iets speciaals gaan krijgen in fut. Pink cards misschien?? De clue van CHU was "sweaty"
Tots Robben op st met 9 chem oid, I likequote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef Toefjes het volgende:
Op het EA forum gaat het gerucht dat het "out of position cards" zijn. Dus Reus als ST ipv 7 chem LF, Walker om kunnen vormen tot CB. Tja...
Betaalbare sterke 5* skillers in de spitsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef Toefjes het volgende:
Op het EA forum gaat het gerucht dat het "out of position cards" zijn. Dus Reus als ST ipv 7 chem LF, Walker om kunnen vormen tot CB. Tja...
Ik merk het bij een speler als david luiz niet, wanneer ik hem op 7 chem op CDM zet. Maar als ik bv. Robben in de spits zet op 7 chem merk ik het wel, mist veel te veel kansen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:35 schreef Toefjes het volgende:
Als je miljoenen voor RB Ronaldo hebt uitgegeven, of Rw Messi ben je wel genaaid mocht het zo zijn
CDM TOTY David Luiz is wel geniaal
Nah, denk aan hoe de community zou exploderen als dat daadwerkelijk gebeurtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef Toefjes het volgende:
Een heel TOTS vol met spelers als Aubameyang, Ibarbo, Doumbia, Onuoha, Walkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat het een community TOTS wordt met TOTS-kaarten van de meest OP spelers van FUT.
Ik moet tots robben nog in de spits proberen. Zou het niet meer met zn weak foot en placebo effect te maken hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:38 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Ik merk het bij een speler als david luiz niet, wanneer ik hem op 7 chem op CDM zet. Maar als ik bv. Robben in de spits zet op 7 chem merk ik het wel, mist veel te veel kansen.
Zou kunnen ja, met reus heb ik er bijvoorbeeld geen last van. Maar die heeft 4* weak foot.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik moet tots robben nog in de spits proberen. Zou het niet meer met zn weak foot en placebo effect te maken hebben?
Ach keepers zijn toch allemaal hetzelfde in fifa? Heb hem trouwens ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:28 schreef Papadiouf het volgende:
Koop deze man nooit, slechste keeper ooit: http://www.futwiz.com/nl/fifa15/player/mattia-perin/14795
Was dat maar zo, niemand keept bij mij zo goed als Leno, UP hart en courtois.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach keepers zijn toch allemaal hetzelfde in fifa? Heb hem trouwens ook
Dat is toch ook niks johquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:57 schreef Maver24 het volgende:
Marko Vejinovic naar Feyenoord. Het is officieel bekend gemaakt door Feyenoord. Happy days
Haha, 7 packs openen en ik ben blutquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:22 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Op IOS. Als dit later wordt uitgebracht dan stort de markt in.
Waarom zou je die openen, wat is de kans dat je je geld terugverdient met de prijzen momenteelquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie wil nou een pack van 1 miljoen.. daar moet dan wel gegarandeerd een legend in zitten of ze moeten alle TOTS + TOTY nog een keer uitbrengen.
Plus, het kan een crash opleveren dat de spelers aan de minimum range raken en je ze aan de straatstenen niet kwijt kan. Als je rijk wilt worden in FUT moet je als 1 van de hoofdregels het niet openen van packs in acht nemen. Een pack van een miljoen kopen is financiële suïcide.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:42 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Waarom zou je die openen, wat is de kans dat je je geld terugverdient met de prijzen momenteel
Meen je niet, heb bijna al mijn bronzen kaarten opgeruimd. Behalve de MLS spelers. Daar heb ik er nog 275 van.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:16 schreef Maver24 het volgende:
MLS toernooi is uit. Ik dat het sweaty gedeelte is Obafemi Martins en Giovinco
Lol toefjes op EA forum betreft vrouwenvoetbal en positioncardsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Meen je niet, heb bijna al mijn bronzen kaarten opgeruimd. Behalve de MLS spelers. Daar heb ik er nog 275 van.
De Engelse rakkers maken het me lastig jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lol toefjes op EA forum betreft vrouwenvoetbal en positioncards
Linkjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Lol toefjes op EA forum betreft vrouwenvoetbal en positioncards
http://fifaforums.easport(...)e-for-nothing#latestquote:
Nee idd ze snappen je punt niet, mee eensquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De Engelse rakkers maken het me lastig jaMaar mij krijgen ze niet klein hoor
Ze zoeken het maar uit met die kutwijvenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nee idd ze snappen je punt niet, mee eens
Maar wat natuurlijk wel zo is, is dat vrouwenvoetbal een nieuwe feature is voor aankomende FIFA 16 en niet meer 15. Dus position change zou een redelijke verandering in het spel zijn, wellicht ook niet meer voor 15 maar wel voor de nieuwe FIFA 16 zoals ook vrouwenvoetbal dat is
Daar komt bij dat je ook gewoon gelijk hebt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://fifaforums.easport(...)e-for-nothing#latest
Ze snappen mijn punt niet, en vinden mij een seksist. Terwijl ik altijd heel veel respect heb voor vrouwen.
Het lege stadion argument heb ik schaamteloos van jou gejat, waarvoor dankquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar komt bij dat je ook gewoon gelijk hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar komt bij dat je ook gewoon gelijk hebt.
Beter goed gejat, dan slecht bedachtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het lege stadion argument heb ik schaamteloos van jou gejat, waarvoor dank
Van KSI dus eigenlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het lege stadion argument heb ik schaamteloos van jou gejat, waarvoor dank
Wacht maar als je tegen roze Doumbia en Ibarbo moet. Wedstrijd daarna tegen Sturridge. Ik erger me nu al kapot aan die gasten. En dat is niet omdat ze zwart zijn. Als ze blank waren geweest had ik me er ook aan geërgerd.quote:
Doumbia is veruit de beste speler die ik deze FIFA heb gebruikt. Ik kom 'm eigenlijk bizar weinig tegen. Mja, daar staat tegenover dat ik alleen maar TOTS Aubameyang, Ronaldo's, Messi's en andere dure spelers tegen krijg.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wacht maar als je tegen roze Doumbia en Ibarbo moet. Wedstrijd daarna tegen Sturridge. Ik erger me nu al kapot aan die gasten. En dat is niet omdat ze zwart zijn. Als ze blank waren geweest had ik me er ook aan geërgerd.
Die kun je beter tegen je hebben, je begint veel scherper aan een wedstrijdquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doumbia is veruit de beste speler die ik deze FIFA heb gebruikt. Ik kom 'm eigenlijk bizar weinig tegen. Mja, daar staat tegenover dat ik alleen maar TOTS Aubameyang, Ronaldo's, Messi's en andere dure spelers tegen krijg.
Dat is ook zo vervelend aan het hebben van een goed team. Zodra je één goede speler hebt voorin dan gaat de tegenstander erop als een bloedhond en wordt er Park The Bus gespeeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die kun je beter tegen je hebben, je begint veel scherper aan een wedstrijd
Telleurstellend iddquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:15 schreef Toefjes het volgende:
Iedereen krijgt dus een roze loan Sturridge voor 5 wedstrijden. Ik sla FUT maar even over dit weekend.
Ja, inderdaad, Soms betrap ik mezelf ook wel eens op dat ik me wel erg druk maak om FUT.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:35 schreef Toefjes het volgende:
Naja, na de gebeurtenissen van vandaag is het mooi dat we ons hierover druk mogen maken eigenlijk.
Thnx manquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:53 schreef bombmannl het volgende:
Ik zat net in online tournaments, zag ik opeens Süperlig toernooi erbij staan, dus ik spelers voor dat toernooi kopen. Kom ik even later terug naar online tournaments, staat ie er niet meer. Misch over paar dagen? Ff spelers inslaan.
Ik heb net voor st pats day ingeslagenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Thnx maneven een account vol ingeslagen
Je wekelijkse meelees momentje? De weken duren tegenwoordig uren bij jouquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Thnx maneven een account vol ingeslagen
EA heeft zichzelf flink wat extra werk bezorgd zie ik welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:40 schreef Toefjes het volgende:
Veel nieuwe prijsveranderingen:
http://www.futwiz.com/en/priceranges/latest/all/playstation
Het is wel jammer dat je niet kunt sorteren op ratingquote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
EA heeft zichzelf flink wat extra werk bezorgd zie ik wel
http://wefut.com/en/price-ranges/updates/2quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat je niet kunt sorteren op rating
Jij zit echt nog dieper in de anus van hij die niet genoemd mag worden dan ik me ooit had kunnen voorstellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 05:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je wekelijkse meelees momentje? De weken duren tegenwoordig uren bij jou![]()
Maar ik snap het, het gaat goed on-topic de laatste weken, en er worden weer zaken gepost waar elke FUT speler iets aan heeft. Net als vroeger. Met name Maver heeft hier een goede bijdrage in geleverd sinds hij terug is.
Ik kan me voorstellen dat het onwennig voor je overkomt als mensen vriendelijk tegen elkaar doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:22 schreef Bilzerian het volgende:
[..]
Jij zit echt nog dieper in de anus van hij die niet genoemd mag worden dan ik me ooit had kunnen voorstellen.
Baasquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/price-ranges/updates/2
joe
Scoren met TOTS de Jong is op de één of andere manier ook leuker dan met een andere spits. Op zich kan Hazard op links goed, maar dan moet je wel de boel omgooien, TOTS Wijnaldum achter de spits sowieso. Verder wordt het puzzelen, maar volgens mij niet onmogelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat een onzin die FUTTIES... Wel een goede manier om mensen nog voor de release van FIFA 16 geld af te troggelen.
Hoop trouwens dat Depay nog gaat zakken in prijs maar dat zal wel niet, zijn stats zijn best goed. Vind de IF eigenlijk helemaal niet zo fijn, hij is echt koning van de gemiste kansen...
[ afbeelding ]
Kan RvP weer in de spits zetten en dan Hazard en Filipe Luis maar ik vind TOTS De Jong eigenlijk best fijn spelen...
Hallo en welkomquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:39 schreef RvN008 het volgende:
Hoi!![]()
Nieuw hier, lees wel al een tijdje mee. Is dit een goede tijd om te verkopen? Ben m'n eerste team zat, maar ben bang dat ze volgende week allemaal een stuk meer waard zijn, vooral de TOTS. Heb Muller en Kroos op de nominatie staan om te vertrekken.
Thanks! Er is dit jaar inderdaad geen touw aan vast te knopen. Zeker als je een speler al een tijdje in je club hebt doet het pijn om te zien voor hoeveel je 'm gekocht hebt. Gelukkig dalen de andere spelers ook, zodat de koopkracht wel een beetje gelijk blijft.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hallo en welkomDe verwachting is wel een prijsstijging als de TOTS gekte is afgelopen, alleen weet ik niet wanneer de roze gekte begint, hoe lang die gaat duren, en wat het teweeg gaat brengen. Maar denk dat het effect minder heftig zal zijn dan het TOTS gebeuren.
Al blijft het volgen van het advies van een ander ook riskant, omdat er dit seizoen van FUT al veel wetten der logica gebroken zijn. Als je nu kunt verkopen en opnieuw inkopen zonder al te veel verlies te pakken, of zelfs een beetje winst zit je altijd veilig.
TOTS Sanchez al gebrobeerd?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:29 schreef RvN008 het volgende:
[..]
Thanks! Er is dit jaar inderdaad geen touw aan vast te knopen. Zeker als je een speler al een tijdje in je club hebt doet het pijn om te zien voor hoeveel je 'm gekocht hebt. Gelukkig dalen de andere spelers ook, zodat de koopkracht wel een beetje gelijk blijft.
[ [url=http://s.wordpress.com/mshots/v1/http://wefut.com/en/squads/squadonly/604480/]afbeelding[/url] ]
Heb nu dit staan. Verdediging is gruwelijkmaar met 't middenveld ben ik wel klaar. Tips hoe ik dit kan ombouwen, liefst met zelfde verdediging? Ben wel fan van 4-3-3 varianten. Speel met m'n tweede team 4-3-2-1 en dat loopt ook wel lekker. Probleem is de rechtsbuiten: tot nu toe bevallen alleen Robben en Bale, dus ben helaas beperkt in de mogelijkheden op 't middenveld.
Nice! Touré wilde ik zowiezo nog een keer proberen en Costa is een absolute machine. Loopt makkelijk 2 op 1quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TOTS Sanchez al gebrobeerd?Dan zou je aan zoiets kunnen denken:
[ afbeelding ]
Gebruik dan Narsingh. Die is kksnelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat een onzin die FUTTIES... Wel een goede manier om mensen nog voor de release van FIFA 16 geld af te troggelen.
Hoop trouwens dat Depay nog gaat zakken in prijs maar dat zal wel niet, zijn stats zijn best goed. Vind de IF eigenlijk helemaal niet zo fijn, hij is echt koning van de gemiste kansen...
[ afbeelding ]
Kan RvP weer in de spits zetten en dan Hazard en Filipe Luis maar ik vind TOTS De Jong eigenlijk best fijn spelen...
Status. De wereld is verdeeld in een driekamp voor wat betreft wie de beste voetballer ter wereld is. Messi, Ronaldo of Dirk Marcellis. Ronaldo is voor veel mensen een idool, Lacazette gewoon een goede spits uit Frankrijk met een overpowered TOTS kaartje.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:54 schreef Apekoek het volgende:
Waarom zegt men op EA forum dat ze nooit een nif ronaldo zouden verkopen voor een tots lacazette? Tots lacazette heeft betere stats.
Henk Vos is ook een topper hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Status. De wereld is verdeeld in een driekamp voor wat betreft wie de beste voetballer ter wereld is. Messi, Ronaldo of Dirk Marcellis. Ronaldo is voor veel mensen een idool, Lacazette gewoon een goede spits uit Frankrijk met een overpowered TOTS kaartje.
Tenminste, dat denk ik.
Henkie Vosquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:11 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Henk Vos is ook een topper hoor.
Of voel je ingame alsnog niet de stats die erop staan?
Heyy THOMASquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:34 schreef PrideoftheNorh het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Ik ben nieuw en snap het niet.
Wat is chemy en wat betekent het als een kaartje zwart is?
Grgr
Juh kaartje wordt blacka wanneer je een kentuckyfried chicken consumable toepastquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:34 schreef PrideoftheNorh het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Ik ben nieuw en snap het niet.
Wat is chemy en wat betekent het als een kaartje zwart is?
Grgr
Onnavolgbaar inderdaad, dit was wel heel erg schrikken natuurlijk.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:39 schreef DuTank het volgende:
Een soort van wannabe PotS, dat is wel dubbel zo droevig
PES 2015 was heel dichtbij, PES 2016 gaat nu overklassenquote:Op zondag 28 juni 2015 09:43 schreef Toefjes het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)wintig-jaar-oud.html
Voor de mensen die een afweging willen maken tussen Fifa 16 en PES 2016. Fifa 16 komt met vrouwenvoetbal, PES 2016 met verbeteringen in de gameplay.
Wat ik interessant vond was dat spelers in het FUT-achtige gedeelte van PES beter kunnen worden, dus je kan ze als talent binnenhalen, en beter maken. Plus de boodschap van Konami dat ze nog niet alle troeven op tafel hebben gegooid. Dat belooft nog watquote:Op zondag 28 juni 2015 10:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PES 2015 was heel dichtbij, PES 2016 gaat nu overklassen
ML improvements
Klopt, ik weet no in FUT 10 (of 1 erna) toen de IF's kwamen, waarom ze niet gewoon wekelijks spelers upgraden. Dat maakt het traden leuker met uitschieters bijv een Dempsey ofzo die ineens omhoog schiet in waarde.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik interessant vond was dat spelers in het FUT-achtige gedeelte van PES beter kunnen worden, dus je kan ze als talent binnenhalen, en beter maken. Plus de boodschap van Konami dat ze nog niet alle troeven op tafel hebben gegooid. Dat belooft nog wat
quote:Op zondag 28 juni 2015 10:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PES 2015 was heel dichtbij, PES 2016 gaat nu overklassen
ML improvements
Denken jullie er echt aan om PES te gaan halen in plaats van FIFA komend jaar? Ik heb best hoge verwachtingen van FUT, zeker als ze vanaf het begin vrij spel hebben met Price Ranges. Bovendien lijkt me de FUT community veel groter en speelt bijna iedereen FIFA, wat het ook leuker maakt als je wat vrienden over de vloer hebt of online wil spelen... Op basis waarvan lijkt PES interessanter?quote:Op zondag 28 juni 2015 10:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat ik interessant vond was dat spelers in het FUT-achtige gedeelte van PES beter kunnen worden, dus je kan ze als talent binnenhalen, en beter maken. Plus de boodschap van Konami dat ze nog niet alle troeven op tafel hebben gegooid. Dat belooft nog wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |