SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zolang FCSuarez nog maar post dan heb ik vermaak genoeg.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:53 schreef Toefjes het volgende: [..] Ach, als je veel besproken wordt ben je interessant.
Je eerste pack?quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:08 schreef Maver24 het volgende:
No focking way. Ik open een 7.5k pack en Pogba zit er in. Maar een team omheen bouwen
Eerst 200k aan Lightning rounds 50k packs, dat was bagger. Nu net een paar 7.5k packs en daar was Pogbaquote:
gefeliciflapstaart. mooien pullquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:08 schreef Maver24 het volgende:
No focking way. Ik open een 7.5k pack en Pogba zit er in. Maar een team omheen bouwen
Het moet dat pink gebeuren wel zijn, de copa America kaarten zouden niet roze zijn. Maar sweaty, dat is wel echt iets voor mij. Ben benieuwd, heb geen idee wat het zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:42 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen. Chuboi heeft vanochtend op de livestream gezegd dat we vanavond om 7pm UK time iets speciaals gaan krijgen in fut. Pink cards misschien?? De clue van CHU was "sweaty"
Tots Robben op st met 9 chem oid, I likequote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef Toefjes het volgende:
Op het EA forum gaat het gerucht dat het "out of position cards" zijn. Dus Reus als ST ipv 7 chem LF, Walker om kunnen vormen tot CB. Tja...
Betaalbare sterke 5* skillers in de spitsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef Toefjes het volgende:
Op het EA forum gaat het gerucht dat het "out of position cards" zijn. Dus Reus als ST ipv 7 chem LF, Walker om kunnen vormen tot CB. Tja...
Ik merk het bij een speler als david luiz niet, wanneer ik hem op 7 chem op CDM zet. Maar als ik bv. Robben in de spits zet op 7 chem merk ik het wel, mist veel te veel kansen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:35 schreef Toefjes het volgende:
Als je miljoenen voor RB Ronaldo hebt uitgegeven, of Rw Messi ben je wel genaaid mocht het zo zijn
CDM TOTY David Luiz is wel geniaal
Nah, denk aan hoe de community zou exploderen als dat daadwerkelijk gebeurtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:05 schreef Toefjes het volgende:
Een heel TOTS vol met spelers als Aubameyang, Ibarbo, Doumbia, Onuoha, Walkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat het een community TOTS wordt met TOTS-kaarten van de meest OP spelers van FUT.
Ik moet tots robben nog in de spits proberen. Zou het niet meer met zn weak foot en placebo effect te maken hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:38 schreef Papadiouf het volgende:
[..]
Ik merk het bij een speler als david luiz niet, wanneer ik hem op 7 chem op CDM zet. Maar als ik bv. Robben in de spits zet op 7 chem merk ik het wel, mist veel te veel kansen.
Zou kunnen ja, met reus heb ik er bijvoorbeeld geen last van. Maar die heeft 4* weak foot.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik moet tots robben nog in de spits proberen. Zou het niet meer met zn weak foot en placebo effect te maken hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |