SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De verlosser![]()
De 120 miljoen op de bank weer lekker niet uitgegeven![]()
Komend seizoen eindelijk overwinteren in de CL![]()
![]()
We gaan dit seizoen wel minder binnen krijgen aan transfergelden dan eruit gaat. Of ze moeten Cillessen nog laten gaan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:36 schreef Class het volgende:
De verlosser![]()
Duh, zonder fatsoenlijke inkopen kan je ook niets verkopen hequote:Op donderdag 25 juni 2015 22:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
We gaan dit seizoen wel minder binnen krijgen aan transfergelden dan eruit gaat. Of ze moeten Cillessen nog laten gaan.![]()
Oh nee wacht, we hebben zo'n talentvolle F1. De generatie die ons over 15 jaar laat aansluiten bij de Europese top!quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:39 schreef Class het volgende:
[..]
Duh, zonder fatsoenlijke inkopen kan je ook niets verkopen he![]()
![]()
Andere seizoenen was er ook maar één grote klapper voor nodig.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:39 schreef Class het volgende:
[..]
Duh, zonder fatsoenlijke inkopen kan je ook niets verkopen he![]()
Jij bent gelukkig ook weer zo'n pessimistische tyfus knuppel die denkt dat hij het beter weet dan oud prof voetballers en expertsquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:36 schreef Class het volgende:
De verlosser![]()
JR en ik gaan dan weer voor de ArenA de spelersbus opwachten mocht het tot zover komen.quote:graag op anoniem![]()
Je noemt mij wel erg vaak :Squote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
JR en ik gaan dan weer voor de ArenA de spelersbus opwachten mocht het tot zover komen.Oh.![]()
Wel grappig dat iedereen de contractverlenging van Siggy vorig jaar belachelijk vond en je daar nu 3 miljoen op pakt.![]()
We hadden liever dat hij vorig jaar al werd verkochtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel grappig dat iedereen de contractverlenging van Siggy vorig jaar belachelijk vond en je daar nu 3 miljoen op pakt.
Toen had je ook echt wel 3 miljoen kunnen pakken hoorOh.![]()
Veel meer kopen moet je niet met jongens als cerny die dit jaar al minuten kunnen maken en volgend jaar basis? kunnen staanWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Als ze goed genoeg zijn spelen ze zich er vanzelf wel in hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:08 schreef MouzurX het volgende:
Veel meer kopen moet je niet met jongens als cerny die dit jaar al minuten kunnen maken en volgend jaar basis? kunnen staan
Concurrentie is helemaal niet slechtOh.![]()
heb je nog zo'n dooddoener voor me?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze goed genoeg zijn spelen ze zich er vanzelf wel in hoor.
Concurrentie is helemaal niet slecht![]()
Welke 120 miljoen? Als je het jaarverslag bekijkt had Ajax in 2014 een krappe 60 miljoen aan liquide middelen. Vind de investeringen van dit jaar al vrij fors als je de cijfers bekijkt, laat staan als je nog +/- 10 miljoen (afgaande op de geruchten) uitgeeft aan aanvallers, dan neem je naar mijn inzien al flinke risico's.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:36 schreef Class het volgende:
De verlosser![]()
"Willen de mensen die het shirt kopen op de trappen gaan staan komend seizoen, dan kunnen de stewards gewoon buiten blijven"![]()
Bijna..twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 10:30:31De voorzitter van Nantes, Waldemar Kita, bevestigde gisteren bij TV show Luis Attaque (RMC) dat ze akkoord zijn met #Ajax mbt #Sigthorsson. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als het daar bij blijft en het spel geen oogaids meer is.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:35 schreef Heeinz het volgende:
Bijna..twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 10:30:31De voorzitter van Nantes, Waldemar Kita, bevestigde gisteren bij TV show Luis Attaque (RMC) dat ze akkoord zijn met #Ajax mbt #Sigthorsson. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 11:40:31De Ajacieden trainen hun spieren! #bosloop #Ajax http://t.co/2zXHVV8ycF reageer retweet
![]()
Andersen een dagje vrij dus?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:16 schreef j95 het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 11:40:31De Ajacieden trainen hun spieren! #bosloop #Ajax http://t.co/2zXHVV8ycF reageer retweet
![]()
te fysiek voor die jongen, die is lekker dagje high tea met de meiden.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
eerst even jaartje wennen toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:23 schreef Gruisman het volgende:
Neem aan dat Heitinga aanvoerder gaat worden, met Klaassen als reserve?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jong Ajax lijkt me niet meer dan logisch, hij heeft 7 jaar niet in het unieke, alleen bij Ajax bekende, systeem gespeeld.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
http://www.nu.nl/voetbal/(...)al-ain-emiraten.html
Hij is pas 28. Beetje vroeg om voor de oliedollars te gaan.![]()
Behoorlijk geflopte carriere uiteindelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:39 schreef FritzWepper het volgende:
Lekker tochquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:39 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind het vreemd, hij leverde juist behoorlijk in om via Ajax zijn carrière weer vlot te trekken, twee jaar later gaat hij in de woestijn ballen.![]()
Geld moet nu weer terug verdiend worden. Is het niet via een PL club uit Engeland, dan maar de andere kant opquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:06 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind het vreemd, hij leverde juist behoorlijk in om via Ajax zijn carrière weer vlot te trekken, twee jaar later gaat hij in de woestijn ballen.En ach, ik weet niet wat ik zou doen in die situatie, als ik met 2-3 jaar zoveel geld binnen zou kunnen harken in een vrij luxe omgeving, zou de keuze wellicht ook niet lastig zijn
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
hij kan er geen kut van, dus dat is zijn enige kans op serieus geld.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:39 schreef FritzWepper het volgende:
Hij is pas 28. Beetje vroeg om voor de oliedollars te gaan.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ajax heeft vrijdag de eerste training afgewerkt in de aanloop naar het nieuwe seizoen. Er stond een bosloop op het programma.
De aanwinsten Nemanja Gudelj, John Heitinga en Mitchell Dijks gaven al acte de presence.
De selectie was nog niet intact. Zo ontbraken onder anderen Jasper Cillessen, Joël Veltman en Arek Milik. Zij hebben wegens interlandverplichtingen tot diep in juni vakantie.
De selectieleden van Ajax meldden zich donderdag al in Amsterdam voor onder meer coördinatie- en fitheidstesten.
Maandag vertrekt Ajax naar Oostenrijk voor een trainingskamp. De eerste oefenwedstrijd is op zaterdag 4 juli tegen Dinamo Moskou.
Ajax speelt eind juli in de derde voorronde van de Champions League.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nemanja Gudelj kan niet wachten om het shirt van Ajax aan te trekken. De middenvelder verruilde onlangs AZ voor de Amsterdammers.
"Vakantie hebben is natuurlijk lekker, maar als de dag dan eindelijk aanbreekt dat je mag beginnen bij je nieuwe club waar alles nieuw en anders is, dan is dat lekker", aldus Gudelj op de website van Ajax.
De 23-jarige Serviër legde donderdag samen met zijn nieuwe ploeggenoten een aantal fysieke tests af. Vrijdag staat de eerste officiële training op het programma.
"Ajax is natuurlijk een grote naam, dus ik ben erg blij dat ik kan beginnen. De meeste spelers heb ik allemaal al ontmoet. Ik kende al een aantal jongens en Nick Viergever ken ik natuurlijk nog van AZ."
Gudelj kijkt vooral uit naar de voorronde van de Champions League. "Het is voor mij persoonlijk iets nieuws in mijn carrière. Ik heb wel Europa League gespeeld met AZ, maar dat is geen Champions League."
"Van alle mooie dingen waar ik naar uitkijk is dit wel het mooiste. We hebben een goede ploeg en er zijn goede spelers bijgekomen. Dus wat dat betreft heb ik er enorm veel vertrouwen in."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Lekker man. 10 miljoen per jaar en voetballen op 50%.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:39 schreef FritzWepper het volgende:
Hij is pas 28. Beetje vroeg om voor de oliedollars te gaan.
Heerlijke vakantie op 28 jarige leeftijd.![]()
quote:‘Teruggekeerde Heitinga wordt grootverdiener in Amsterdam’
Vrijdag, 26 juni 2015 om 12:40
John Heitinga keert terug bij Ajax: de verdediger heeft getekend voor een seizoen met een optie voor nog een seizoen. Heitinga gaf in de media aan dat hij bereid was om veel salaris in te leveren om bij Ajax te gaan spelen, maar volgens de Volkskrant hoeven we alsnog geen medelijden met de mandekker te hebben.
/
Volgens het dagblad wordt Heitinga een van de grootverdieners bij Ajax. Dat betekent dat hij ongeveer een miljoen euro per jaar zal verdienen. Dat is weliswaar veel minder dan hij verdiende bij zijn vorige clubs, tot voor kort stond Heitinga onder contract bij Hertha BSC, maar een fraai salaris is dat uiteraard nog wel.
De fans van Ajax lijken niet onverdeeld positief over de terugkeer van de 87-voudig international. Door zijn hoge salaris zal de 31-jarige Heitinga zich extra moeten bewijzen ten opzichte van de supporters.![]()
10 miljoen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lekker man. 10 miljoen per jaar en voetballen op 50%.
Heerlijke vakantie op 28 jarige leeftijd.![]()
![]()
Ben alleen niet zo'n fan van twee rechtspoten in het centrum.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zou mooi zijn als het centrum inderdaad Johnny en Veltman wordt
En ik hoop wel op de doorbraak van RiedewaldOh.![]()
Welke grote clubs hebben wel een links- en een rechtspoot centraal achterin staan? Dat valt reuze mee. Ik hoop ook op Riedewald, maar die gaat echt niet 45 wedstrijden spelen dit seizoen. Ik heb liever dat ze hem rustig brengen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben alleen niet zo'n fan van twee rechtspoten in het centrum.
En ik hoop wel op de doorbraak van Riedewald![]()
Riedewald moet ook niet zoveel gaan spelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Welke grote clubs hebben wel een links- en een rechtspoot centraal achterin staan? Dat valt reuze mee. Ik hoop ook op Riedewald, maar die gaat echt niet 45 wedstrijden spelen dit seizoen. Ik heb liever dat ze hem rustig brengen.
Maar maakt niet uit hoeveel grote clubs dat doen, en twee rechtspoten kan ook wel. Heeft alleen niet mijn voorkeurOh.![]()
Het heeft mijn voorkeur dat de besten spelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald moet ook niet zoveel gaan spelen.
Maar maakt niet uit hoeveel grote clubs dat doen, en twee rechtspoten kan ook wel. Heeft alleen niet mijn voorkeur![]()
Cillessen
Tete-Veltman-Heitinga-Dijks
Gudelj-Klaassen-Sinkgraven
El Ghazi-Milik-Fischer
Maar ligt er ook aan welke aanvallers er nog bij komenOh.![]()
Ik heb nu toch wel weer zin in de voorronde CL.
Al ben ik bang dat we de CL niet gaan halen. Is wel leuk wedstrijdjes met spanning zo vroeg in het seizoenOh.![]()
quote:De rugnummers voor het seizoen 2015-2016 zijn bekend. John Heitinga gaat spelen met nummer 5 en Nemanja Gudelj krijgt nummer 12. Spits Arek Milik heeft nummer 19 ingeruild voor nummer 9.
Rugnummers seizoen 2015-2016:
1. Jasper Cillessen
2. Ricardo van Rhijn
3. Joël Veltman
4. Mike van der Hoorn
5. John Heitinga
6. Riechedly Bazoer
7. Viktor Fischer
8. Daley Sinkgraven
9. Arek Milik
10. Davy Klaassen
11. Ricardo Kishna
12. Nemanja Gudelj
16. Lucas Andersen
17. Nicolai Boilesen
20. Lasse Schöne
21. Anwar El Ghazi
22. Jairo Riedewald
23. Kenny Tete
24. Andre Onana
25. Thulani Serero
26. Nick Viergever
33. Diederik Boer![]()
Dijks zien we zo wel bij de presentatiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom nog geen rugnummer voor Dijks
Sigthorsson op weg naar de uitgang..Oh.![]()
Op de onderste foto zie ik een nieuwe aankoopquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:27 schreef FritzWepper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klaassen heeft 't moeilijk
Oh.![]()
De hond?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de onderste foto zie ik een nieuwe aankoop![]()
eerste elf zou dan zijnquote:
Kishna-----Milik-----Fisher
Sinkgraven-------Klaassen
------Gudelj-----Bazoer-------
heitinga-veltman-hoorn-rhijn
------------Cil----------FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
4-4-3? Lekker illegaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eerste elf zou dan zijn
------------Cil----------![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eerste elf zou dan zijn
------------Cil----------![]()
![]()
![]()
Dat kan niet, want in zwart zie je elkaar niet op het veld. Aldus Cruyff.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die trainingsshirts zijn wel echt prachtig
Was dat maar het uitshirt![]()
zal wel niet met de rugnummers 1 tot 11 spelen denk ik dan maarquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Edgar Davids is ook zwartquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:30 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat kan niet, want in zwart zie je elkaar niet op het veld. Aldus Cruyff.
Aldus CruijffRED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: