• Websitequote:De Europese Spelen 2015 zullen de eerste editie van de Europese Spelen worden, een multisportevenement voor atleten uit Europese landen. De Spelen zullen in juni 2015 worden gehouden in Baku, de hoofdstad van Azerbeidzjan. Er zullen 6000 atleten meedoen van 50 landen die meedoen aan 20 sporten. Het zal het grootste sportevenement worden dat Azerbeidzjan ooit heeft georganiseerd. Bron
En 30 bij de mannen. Vooral bij de vrouwen speelt het natuurlijk een grote rol dat een fors deel van de wereldtop uit de VS/Australië/Colombia komt.quote:
Op het WK vorig jaar ook 15 uit Europa, gelukkig kan er van alles gebeuren in deze knotsgekke sport.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En 30 bij de mannen. Vooral bij de vrouwen speelt het natuurlijk een grote rol dat een fors deel van de wereldtop uit de VS/Australië/Colombia komt.
En waarom doet Teddy Riner niet mee!?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:10 schreef heywoodu het volgende:
Waarom judoot Franssen met EJU op d'r rug?
Heeft tijd geleden operatie aan arm ondergaan, blijkbaar nog niet hersteld.quote:
Bij het zwemmen heeft geen enkele jongen zich gekwalificeerd, dus daar ga je al.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:08 schreef Nober het volgende:
Interessant die medaillespiegel.
Nederland doet het met een vijfde plaats uitstekend bij de vrouwen maar de mannen hebben maar vier medailles (0-3-1).
Pieter van den Hoogenband is dan ook al een tijdje gestopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij het zwemmen heeft geen enkele jongen zich gekwalificeerd, dus daar ga je al.
Dat scheelt weerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:16 schreef Crocmaz het volgende:
Bolder er uit
Hongaarse stond Waza-ari voor maar had ook al drie straffen met nog een halve minuut judo.
Het is een jeugdtoernooi. Kromowidjojo is al 9 jaar senior. Dekker en Heemskerk nog langer.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Pieter van den Hoogenband is dan ook al een tijdje gestopt.
Doen Dekker, Heemskerk, Kromowidjojo wel mee of pas op het WK volgende maand?
Wist ik niet, EK heeft toch niets met leeftijd te maken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:30 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Het is een jeugdtoernooi. Kromowidjojo is al 9 jaar senior. Dekker en Heemskerk nog langer.
Jongens uit 1997-1998 en meisjes uit 1999-2000.
Het jeugd-EK welquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:32 schreef Nober het volgende:
10:00 (-73kg)
Dex Elmont vs Vadzim Shoka (WRU)
http://www.baku2015.com/j(...)l?intcmp=ev-brackets
10:42 (-63kg)
Edwige Gwend (ITA) vs Juul Franssen
10:48 (-70kg)
Kim Polling vs Roxane Taeymans (BEL)
Maken we kans!?
[..]
Wist ik niet, EK heeft toch niets met leeftijd te maken?
Zal wel wat bloed aan de hand hebben oid.quote:
Stream was niet echt duidelijk, ik zag alleen iets wits (tape ofzo?) wat los leek te zitten op zijn handquote:
Je kijkt via de Baku-site denk ik? Het was te zien op die link die ik hier een paar posts boven neer heb gezetquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:13 schreef Nober het volgende:
Zie een Pool tegen een Roemeen en geen Elmont!
Meerdere matten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:17 schreef Nober het volgende:
Ik keek op youtube, is dat een ander toernooi?
Nee ik weet het niet, verkeerde mat? een minderjarige? Het kan allemaal merk ik vandaag.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:20 schreef heywoodu het volgende:
Er komt een Armeniër de mat op, en je raadt het al...![]()
De hal ontploft zo'n beetje met boegeroep, puur om dat het een Armeniër is (Azerbeidzjan - Armenië ligt niet echt lekker)quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee ik weet het niet, verkeerde mat? een minderjarige? Het kan allemaal merk ik vandaag.
Nou ik heb ook gejuicht toen PSG Chelsea versloeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
Is toch wel triest dat je harder juicht voor het verlies van een tegenstander dan voor de winst van een landgenoot
Daar moet je ook niet aan mee willen doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:27 schreef Susi het volgende:
Een paar jaar geleden organiseerde Azerbeidzjan het Eurovisie Songfestival met een of ander gesponsord kutlied en vermoedelijk wat stemmenronselaars hier en daar. Armenië heeft toen ook niet meegedaan.
Heb alleen mat 1 en 3 en via baku's youtube met commentaar zonder mat nummer.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:33 schreef Crocmaz het volgende:
Polling moet nog 2 potjes wachten op mat 2.
En Franssen nog 2 potjes wachten op mat 1.
Baku met commentaar is mat 2quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb alleen mat 1 en 3 en via baku's youtube met commentaar zonder mat nummer.
http://www.baku2015.com/v(...)deo-cycling-bmx.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:32 schreef Susi het volgende:
Is er een BMX-stream? Ik zie judo, judo, badminton en boksen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:32 schreef Susi het volgende:
Is er een BMX-stream? Ik zie judo, judo, badminton en boksen.
Ik dacht al, is de baan zo traag of is zij traagquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme, deze uit Estland![]()
![]()
Dat schiet toch niet op
Ze leek ook niet door te trappen al bij de eerste heuveltjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik dacht al, is de baan zo traag of is zij traag
Geven zeker geen medailles voor de time trial?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme, deze uit Estland![]()
![]()
Dat schiet toch niet op
Als je al niet volle bak van de startheuvel af komt knallen kun je het verder ook wel vergetenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze leek ook niet door te trappen al bij de eerste heuveltjes.
Edit: Oh dat doet deze Griekse ook niet.
Klopt, kwalificatie daarin bepaalt de motos van vanmiddag, de superfinale straks is gewoon for funzquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Geven zeker geen medailles voor de time trial?
Dingen die om de medailles gaan > kwalificaties voor een lollerfinalequote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
BMX > Judo op dit moment heywoodu
quote:
Precies. Smulders kon alleen op de laatste stuk al makkelijk een halve seconde winnen als ze er wel voor zou zijn gegaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen belang bij om nu voluit te gaan
Ik zie het niet op de stream?quote:
YOLO toch, tijdvullingquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:52 schreef Felagund het volgende:
Waarom is er überhaupt een super time trial final?
Dat ging snel, ippon na 9 secondenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://www.baku2015.com/v(...)live-video-judo.html
quote:
Inderdaad, slechts 0.009 seconden beter.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
En de Griek bij BMX doet het niet veel beter dan de Griekse![]()
Voortaan moeten ze toch maar enig kwalificatiemoment inbouwenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad, slechts 0.009 seconden beter.
Ik dacht dat je daar al op doelde met deze postquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah duidelijk waarom Smulders niet voluit ging, als je in top-8 eindigt moet je superfinale rijden, hebben Van Benthem en Smulders mooi ontweken
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geen belang bij om nu voluit te gaan
Klopt, maar ik wist niet hoe het allemaal geregeld was.. Enkel top-8 dus..quote:
Dan kunnen ze die nog zelf maken als er een Azeri meedoet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wist niet hoe het allemaal geregeld was.. Enkel top-8 dus..
Kon toch geen regels vinden op Baku site
Top-16 bij de mannen, dus daar wel beide Nederlanders.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wist niet hoe het allemaal geregeld was.. Enkel top-8 dus..
Kon toch geen regels vinden op Baku site
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan kunnen ze die nog zelf maken als er een Azeri meedoet.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan kunnen ze die nog zelf maken als er een Azeri meedoet.
Neehee, hier zijn het geen junioren, dat is bij het zwemmenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat doen er nog wel meer vanmiddag.
Daudet is wel favoriet bij de mannen/junioren.
Waar is Strombergs dan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neehee, hier zijn het geen junioren, dat is bij het zwemmen
En meteen daarna een ippon.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:41 schreef heywoodu het volgende:
Waza-ari Polling in de halve finale nu, Bakustream
Ja, 3 minuten en 5 seconden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:42 schreef Susi het volgende:
Heeft zij deze dag al langer dan 1,5 minuut op de tatami gestaan?
Agbegnenou zeker ook tegen Franssen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Koch ligt gewoon binnen een minuut op haar rug.
Zat net te zoeken inderdaad, maar nee dusquote:
Waar zie je dat? Baku update nog nietquote:
http://www.baku2015.com/cycling-bmx/event/men/index.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Baku update nog niet
Nog even uit hun wieg halen na het middagdutje en dan kunnen ze weer!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef Susi het volgende:
Om half drie Steenbergen en Janssen voor de halve finales 50m vrije slag.
Ook Laura Smulders wint de tweede heatquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:32 schreef Felagund het volgende:
Van Benthem is iig door, ze wint de tweede run van haar heat.
nee, ze staat als een dood vogeltje op het blok in plaats van het hele blok te gebruiken voor de start om sneller weg te zijnquote:
dat weet ik wel zeker. Iedereen was al los van het blok toen Marrit nog af moest zetten. Daar valt nog zoveel te winnen ...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:39 schreef Riofan83 het volgende:
Wat een baggerstart voor Steenbergen. Daar verliest ze gewoon bijna een halve seconde als je het mij vraagt.
uiteraard, maar dat is het punt waar ze zich nu op moet gaan richten naast nog sterker worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:41 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, op zich heeft ze ook nog wel de tijd om dat te verbeteren he.
Hier wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:22 schreef DeLuna het volgende:
Zijn er geen reactietijden te zien bij het zwemmen?
Jawelquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:22 schreef DeLuna het volgende:
Steenbergen 2 tot 3 tienden langzamer dan bijna elke zwemster.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:22 schreef DeLuna het volgende:
OPENYSHVA KNALT ER VOORBIJ EN NEEMT 10 METER VOORSPRONG MET NOG 5 METER TE GAAN MAAR KOMT STEENBERGEN NOG TERUG!?!?!quote:
5 GOUD.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:45 schreef swimmie86 het volgende:
Die kwam echt duidelijk klaar.
Wat een malloot.
beetje sterker worden, wat meer inhoud krijgen en dan komt het wel goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:46 schreef heywoodu het volgende:
Wel 0.3 seconden van haar PR
Na 150m lag ze er nog bijna 1.3 seconden onder trouwens
Waar heb jij last van?quote:
Niemand haatquote:
Precies, had ook niet meer als zilver verwacht voor Steenbergen.quote:
Sneller starten op de 50m, iets meer inhoud op de 200m en dan kan ze jarenlang goud gaan oogsten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
beetje sterker worden, wat meer inhoud krijgen en dan komt het wel goed.
Dat is net zoiets als zeggen "Jullie haten op Sneijder terwijl Neymar gewoon de winnende maakt in de Copa America", het heeft niks met elkaar te makenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Jawel op die commentator terwijl ze gewoon haar vijfde pakt.
Nee, maar als het niet meer spannend is hoef je niet alsmaar harder te schreeuwenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:48 schreef Nober het volgende:
Ze moeten er dus maar zo'n droge 'En de goal' Roelfs neerzetten?
Dat heeft dus geen moer met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Jawel op die commentator terwijl ze gewoon haar vijfde pakt.
Mag ook wel in een halve finale waar het helemaal niks boeit wie er wint.quote:
Rūta Meilutytė, 18 jaar, te oud?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:54 schreef heywoodu het volgende:
Waarom kunnen Litouwers bijna alleen maar goed zwemmen op de schoolslag?
Lees je weleens wat anderen schrijven?quote:
Helemaal vergeten, FINA zou de bikini moeten verplichten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:02 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Lees je weleens wat anderen schrijven?
Heb eerder gezegd, meisjes uit 1999 en 2000. Minimaal 14 en maximaal 16 jaar oud.
Meilutyte komt uit 1997.
Op welke mat?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:38 schreef heywoodu het volgende:
Elmont tegen Van Tichelt voor brons na de huidige wedstrijd.
Na de blindenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Op welke mat?
Wat ik nu zie komt niet in de buurt van -81kg laat staan -73kg.
Echt he, doordat dit zo achterlijk lang doet ga ik zowel Elmont als Polling missenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:17 schreef Nober het volgende:
Lijkt wel alsof ze al aan de eindceremonie zijn begonnen, schiet eens op!
Polling stond oorspronkelijk voor 18:37 gepland, zal nu nog wel later worden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt he, doordat dit zo achterlijk lang doet ga ik zowel Elmont als Polling missen
twitter:marc_willems twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 17:58:37Schande in #Baku2015 bronzen kamp tussen @dirkvantichelt en @DexElmont moet wachten omdat president Aliyev niet tijdig aanwezig was (1/2) reageer retweet
twitter:marc_willems twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 17:59:41President komt medaille uitreiken aan AZE-winnaar van judo voor blinden. @dirkvantichelt en @DexElmont staan al dik halfuur IN de zaal (2/2) reageer retweet
Enquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:03 schreef Max23 het volgende:
Morgen 7 NL judoka's, waarbij er 3 zijn die een realistische medaillekans hebben (Steenhuis, Verkerk, Meyer)
Die bakt er al 2 jaar helemaal niks meer van. Haalt altijd nog maar net de kwartfinale, en zelfs dat soms niet meer.quote:
Mooi jaquote:
Die OS in 2008...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die bakt er al 2 jaar helemaal niks meer van. Haalt altijd nog maar net de kwartfinale, en zelfs dat soms niet meer.
Toen gooide hij toch alles en iedereen in no-time op de rug tot het een keer fout ging?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die OS in 2008...![]()
Maar ben benieuwd of hij nog weer terugkomt op dat niveau ja.
Hij tilde vaak zijn tegenstanders (bij de benen), alleen is die techniek nu verboden, waardoor het bij Grol ook een stuk minder gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen gooide hij toch alles en iedereen in no-time op de rug tot het een keer fout ging?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij tilde vaak zijn tegenstanders (bij de benen), alleen is die techniek nu verboden, waardoor het bij Grol ook een stuk minder gaat.
Ahquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overigens bedoelde ik hier specifiek op die OS 2008, kan me herinneren dat het fout ging toen een tegenstander zijn aanval ineens overnam en Grol zelf op de rug lag
Ja, met Cor vd Geest die voor die partij 127x aangaf aan Grol dat hij deze gast niet moest gaan tillen omdat dat wel eens verkeerd kon gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overigens bedoelde ik hier specifiek op die OS 2008, kan me herinneren dat het fout ging toen een tegenstander zijn aanval ineens overnam en Grol zelf op de rug lag
Zelden zo hard gescholden, manmanman. Hij had toen echt goud moeten pakken, nu is hij wel wat minder (al dan niet door blessures).quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die OS in 2008...![]()
Maar ben benieuwd of hij nog weer terugkomt op dat niveau ja.
Dat was ook gewoon teringdom van hem. En terechte beslissing van de scheids. Al had het ook een Waza-ari kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zelden zo hard gescholden, manmanman. Hij had toen echt goud moeten pakken, nu is hij wel wat minder (al dan niet door blessures).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |