Enquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:03 schreef Max23 het volgende:
Morgen 7 NL judoka's, waarbij er 3 zijn die een realistische medaillekans hebben (Steenhuis, Verkerk, Meyer)
Die bakt er al 2 jaar helemaal niks meer van. Haalt altijd nog maar net de kwartfinale, en zelfs dat soms niet meer.quote:
Die OS in 2008...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die bakt er al 2 jaar helemaal niks meer van. Haalt altijd nog maar net de kwartfinale, en zelfs dat soms niet meer.
Toen gooide hij toch alles en iedereen in no-time op de rug tot het een keer fout ging?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die OS in 2008...![]()
Maar ben benieuwd of hij nog weer terugkomt op dat niveau ja.
Hij tilde vaak zijn tegenstanders (bij de benen), alleen is die techniek nu verboden, waardoor het bij Grol ook een stuk minder gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen gooide hij toch alles en iedereen in no-time op de rug tot het een keer fout ging?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:34 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij tilde vaak zijn tegenstanders (bij de benen), alleen is die techniek nu verboden, waardoor het bij Grol ook een stuk minder gaat.
Ahquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overigens bedoelde ik hier specifiek op die OS 2008, kan me herinneren dat het fout ging toen een tegenstander zijn aanval ineens overnam en Grol zelf op de rug lag
Ja, met Cor vd Geest die voor die partij 127x aangaf aan Grol dat hij deze gast niet moest gaan tillen omdat dat wel eens verkeerd kon gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overigens bedoelde ik hier specifiek op die OS 2008, kan me herinneren dat het fout ging toen een tegenstander zijn aanval ineens overnam en Grol zelf op de rug lag
Zelden zo hard gescholden, manmanman. Hij had toen echt goud moeten pakken, nu is hij wel wat minder (al dan niet door blessures).quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die OS in 2008...![]()
Maar ben benieuwd of hij nog weer terugkomt op dat niveau ja.
Dat was ook gewoon teringdom van hem. En terechte beslissing van de scheids. Al had het ook een Waza-ari kunnen zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zelden zo hard gescholden, manmanman. Hij had toen echt goud moeten pakken, nu is hij wel wat minder (al dan niet door blessures).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |