Deze jongemanquote:
Werkt niet op mobiel dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:07 schreef DrNick het volgende:
Deze website
http://www.helpineedhelp.com/
Je mist een equote:Op donderdag 25 juni 2015 21:08 schreef DrNick het volgende:
Hee LB je @littlbrownie.nl e-mail werkt niet meer.
Oh, had voor een jaar gekocht. Ff kijkenquote:
Met een punt ergensquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat is je gewone ook alweer? Je naam toch?
Gadverdamme wat lelijkquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Blijkbaar een nieuwe rage, underboob tattoo's
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh ik heb spotify premium gekregen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zag hem op Dumpert ja, waarom rijdt ie niet gewoon doorquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.skoften.net/it(...)ijdens_nk_tijdrijden
Auw
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:39 schreef xBubbles het volgende:
Ik gooi dadelijk dingen door de kamer heen
Zulks een agressie!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:39 schreef xBubbles het volgende:
Ik gooide zojuist mn broek en jas door de kamerquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:39 schreef xBubbles het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker ragequit omdat je niet bij het haakje kon boven je badkamerdeur?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik gooide zojuist mn broek en jas door de kamer
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef Geo4kant het volgende:
Nick, wist jij dat ghosts niet kunnen liegen?HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fiet fiejiuwwwwwwquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kut Nickquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zeker ragequit omdat je niet bij het haakje kon boven je badkamerdeur?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Zeker ragequit omdat je niet bij het haakje kon boven je badkamerdeur?
Volgens mij fluiten de meeste mannen naar vrouwen op deze wijzequote:
Ik snap niet waarom, dat het raar is omdat je een klank/geluid wilt typen sure, maar gay.. nee.quote:
Cola opquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh geen idee, bedacht het mij net in een brain fart
Wanneer je het zo als woorden zegt. Niet de klant enz/quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom, dat het raar is omdat je een klank/geluid wilt typen sure, maar gay.. nee.
Jaquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja![]()
Kreeg in het ziekenhuis van de drank/eet mevrouw ook een cola toen ik op bezoek was![]()
Helaas had ze geen M&M's dit keer dus die kon ik niet hosselen via mn pa.
It's all about the he says, she says bullshitquote:
Ga mijn opleiding volgen en dan snap je waaromquote:
Oei..quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gister kwam ze langs.. "En nog iets te snoepen meneer?"quote:
Dit is echt het 10.000e reflectieverslag dat ik moet schrijven, en ik word er chagrijnig vanquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat is er met jouw opleiding dan?
Door jou bezuinigen ze in de zorgquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gister kwam ze langs.. "En nog iets te snoepen meneer?"
Dus ik zei tegen mijn pa "Die M&m's vind je lekker, toch?" en toen knipoogde ik.
Hier ookquote:Op donderdag 25 juni 2015 21:53 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit is echt het 10.000e reflectieverslag dat ik moet schrijven, en ik word er chagrijnig van
Gewoon in elkaar flansen en dan ben je er vanaf.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:53 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dit is echt het 10.000e reflectieverslag dat ik moet schrijven, en ik word er chagrijnig van
Wij 2 zijn wel duur voor Nederland ja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Door jou bezuinigen ze in de zorg
Welke opleiding?quote:
Ja, en begeleiden op maat afmaken. En grensoverschrijdend gedrag.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon in elkaar flansen en dan ben je er vanaf.
Technische Natuurkundequote:Op donderdag 25 juni 2015 21:55 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Welke opleiding?
[..]
Ja, en begeleiden op maat afmaken. En grensoverschrijdend gedrag.
En niveau 4 heeft vakantie, waarom ook niet
quote:
Waarom als ik zeg dat ik deze opleiding doe, krijg 8/10 zo'n reactie?quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Once you black, you never go back
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik neuk nog liever een van die knuffels.
Als ik het woord hoor, denk ik; ja oké, laat maar, daar snap ik toch niks vanquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom als ik zeg dat ik deze opleiding doe, krijg 8/10 zo'n reactie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |