Vooral de slaapzak is een probleem. Totaal niet bij nagedachtquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:36 schreef gianni61 het volgende:
past het samen in 1 handbagagekoffer?
zo niet: you're fucked
Ja hoor, maar niet als handbagage idd. Dan mag TS ze bij de controle achterlatenquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:27 schreef Vanillekwark het volgende:
De vraag is sowieso of tentstokken en haringen het vliegtuig in mogen. Denk het niet
Ja met 'in het vliegtuig' bedoel ik natuurlijk handbagage. Dat het in het ruim mag is nogal wiedesquote:Op donderdag 25 juni 2015 15:30 schreef goed_volk het volgende:
[..]
Ja hoor, maar niet als handbagage idd. Dan mag TS ze bij de controle achterlaten
Dit wordt nog lachen!
Daarom ook mijn "idd".quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja met 'in het vliegtuig' bedoel ik natuurlijk handbagage. Dat het in het ruim mag is nogal wiedes
Ligt er maar net aan waar je heengaat hé. Ben paar jaar met het vliegtuig naar Budapest gegaan. Op Sziget had ik toch echt een tent nodig hoorquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:17 schreef buzz1291 het volgende:
En dan hopen dat je metalen tentstokeen niet dubbel fevouwen op de belt komen.man man man, wat verzinnen sommige mensen. Met het vliegtuig naar een vakantie bestemming en dan k(r)amperen
is idd gauw goedkoperquote:
Op de bestemming kopen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vooral de slaapzak is een probleem. Totaal niet bij nagedachtIk ga even iets slims bedenken
Niet op iedere vakantiebestemming zijn hotels.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:17 schreef buzz1291 het volgende:
En dan hopen dat je metalen tentstokeen niet dubbel fevouwen op de belt komen.man man man, wat verzinnen sommige mensen. Met het vliegtuig naar een vakantie bestemming en dan k(r)amperen
Ik kampeer ook niet voor m'n lol. Alleen scheelt het me zo'n shitload aan geld deze keer dat ik het toch maar eens doequote:Op donderdag 25 juni 2015 16:17 schreef buzz1291 het volgende:
Yea, misschien wel slim. Of misschien neem ik wel een laken mee ipv een slaapzak. Ook wel te doen op zich denk ik.quote:
Dit (althans niet in je handbagage)quote:Op donderdag 25 juni 2015 15:27 schreef Vanillekwark het volgende:
De vraag is sowieso of tentstokken en haringen het vliegtuig in mogen. Denk het niet
Ruimbagage is wat, 30 euro extra? Ik weet niet wat voor theedoek jij gebruikt als slaapzak?quote:
30 euro, x2. Daar haal je wel een slaapzakkie voor toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ruimbagage is wat, 30 euro extra? Ik weet niet wat voor theedoek jij gebruikt als slaapzak?
En ik weet niet wat voor slaapzak TS gebruikt maar die kan je vaak wel zo oprollen dat je een klein pakketje overhoudt. Dat plus tent moet toch wel makkelijk in een kleine rugzak passen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik dacht in dit geval even niet aan die exotische bestemmingen waar jij soms met de fiets vertoeft. Maar zonder verder vervoer kan ik me er niet zoveel bij bedenken, want als er geen hotels, hostels oid zijn, zal het openbaar vervoer ook niet echt aanwezig zijn, neem ik aan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:40 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Niet op iedere vakantiebestemming zijn hotels.
2x? Hoezo 2x? Je kan rustig één stuk bagage vullen met tent en slaapzak.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:18 schreef Catch22- het volgende:
[..]
30 euro, x2. Daar haal je wel een slaapzakkie voor toch?
Ik doe zelf niet aan slaapzakken
je moet ook terug toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
2x? Hoezo 2x? Je kan rustig één stuk bagage vullen met tent en slaapzak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |