Die heeft wel gefilmd maar niet geupload.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:15 schreef gosschalks het volgende:
Ik durf te wedden dat die ex-vriend van haar het gedaan heeft, dat was direct al duidelijk
Ik vind het ook dapper.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:14 schreef alors het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel dapper dat ze er zo achteraan gaat en ermee naar buiten treedt. Ondanks de lading stront die ze over zich heen krijgt daarmee.
Claimt ie.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft wel gefilmd maar niet geupload.
En terechtquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:15 schreef gosschalks het volgende:
Ik durf te wedden dat die ex-vriend van haar het gedaan heeft, dat was direct al duidelijk
Klassiek naïef meisje.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:15 schreef gosschalks het volgende:
Ja, je kan jezelf gemakkelijk onherstelbaar beschadigen, zo zien we maar.quote:
Ze hebben hem enkel gehoord, zolang Facebook geen gegevens geeft valt dat niet uit te sluiten dat hij het alsnog isquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat schijnt al onderzocht te zijn omdat hij verdachte was.
Peter is dan zeker aartsengel Gabrielquote:
Peter is Beelzebub.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:17 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Peter is dan zeker aartsengel Gabriel
Achter de bar bij Satudarah.quote:Op donderdag 25 juni 2015 23:18 schreef Mani89 het volgende:
Nou meid, ik kan je nog wel wat carrière opties bieden.
Even een flink mes in de tieten en ook bij Brazzers is ze welkomquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:18 schreef gosschalks het volgende:
Bij RedTube blijft er voor haar altijd een stageplek beschikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |