Die sprong heb ik gemist denk ik. Ik kan nog steeds geen krokodil tekenen...quote:Op donderdag 25 juni 2015 07:40 schreef Zoë23 het volgende:
![]()
Peuter was kort voor haar 3 verjaardag ook vaak wakker. Soortvan sprong? Daarna kon ze poppetjes tekenen en een krokodil enzo.
Frustrerend als peuter vaker wakker is dan baby.
Shop
Phaidra
Wat zielig
Fles er na als troost. Tenminste, zo deden ze dat in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:55 schreef twist02 het volgende:
Oh en onze E is vandaag gewoon al 6 weken!![]()
Volgende week naar het cb voor de eerste vaccinaties, ben benieuwd hoe ze er op reageert. Las hier laatst dat een pcm evt al wel mag, toch?
En de afspraak is rond de tijd dat ze meestal een fles krijgt; is het dan slimmer om die fles ervoor of erna te geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Veeg me opik heb een boekenwurm. Kruipt naar de kast, trekt alle boekjes eruit en gaat zitten 'lezen' met bijbehorend gebrabbel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.genieten
Twist, als t kan, lekker erna doen, bied troost.
Saar moet volgende week voor de 11 maanden...
S. 2014
J. 2016
Veeg me opik heb een boekenwurm. Kruipt naar de kast, trekt alle boekjes eruit en gaat zitten 'lezen' met bijbehorend gebrabbel.
MnohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Wat liehiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ooh oooh oooooohhh jouw babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! Ik hou van A.
En die boekjes, damn, allemaal jeugdsentiment!
disclaimer
gebruiksaanwijzing pcm 60 mg is vanaf drie maanden óf vanaf drie kilo. Sterkte ermee!quote:Op donderdag 25 juni 2015 08:55 schreef twist02 het volgende:
Oh en onze E is vandaag gewoon al 6 weken!![]()
Volgende week naar het cb voor de eerste vaccinaties, ben benieuwd hoe ze er op reageert. Las hier laatst dat een pcm evt al wel mag, toch?
En de afspraak is rond de tijd dat ze meestal een fles krijgt; is het dan slimmer om die fles ervoor of erna te geven?
Alleen maar goed dat je m erop hebt aangesprokenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik draai even door op het moment. School afsluitdrukte, tuin is NOG niet af (Ik kan de tuinaanlegmeneer wel schieten, hij schiet totaal niet op, heeft niet zo'n zin, werkt maar halve dagjes. Ik heb net al m'n moed verzameld, hem ernstig toegesproken () en nu is 'ie weer hard aan het werk. Ik vind dat zo erg
. ), we hadden gisteravond ineens lekkage toen man het bad leeg liet lopen. Dat kon er ook nog wel bij
.
Gelukkig is m'n kind leuk en gaan we straks lekker even op pad want mooi weer.
Jouw boekenwurmpjequote:Op donderdag 25 juni 2015 10:09 schreef Razztwizzle het volgende:
Even bijlezen.
Shopwat een heftige tijd heb je toch met je meisjes! Sterkte hoor
R.oos in het grasmupke
Saar op reislief!
Risu, ik heb de TV uit de slaapkamer verbannen toen A. nog naast ons sliep. Snap je volledig.
Mauwtje op handen en voetenwat een skillz! Ik vind haar zo leuk
Ze doet alles ook zo doordacht, het is haast alsof je de hersens er bij hoort kraken
.
Wakkere nachtpeuters zijn niet cool. Koffie voor Away![]()
Phaidra, zou hij van alle indrukken op het KDV wat van de wap zijn geweest? Wel vervelend zeg!
Gevalletje succes met de leidingen vandaag!
Ro met nieuwe vaardigheden, snel kind!
Twist PCM mag vanaf 3 kilo, maar ik keek het altijd even aan na de prikjes. A. heeft eigenlijk nooit last gehad, ze sliep alleen de dag na een prik heel veel. Lekker rustig. Fles deed ik inderdad er na als troost. Succes hoor!
Glittersquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
slechte rijm, spelfouten... ik mis alleen de glitter nog en dan is ie compleet
Razz, dat is ook stom
Ga inderdaad wat leuks doen, dat is fijn!
m'n koffiequote:Op donderdag 25 juni 2015 10:33 schreef AwayTL het volgende:
Oh dan gooi ik er ook nog even een stukje poezie van eigen makelaardij in, als jullie het niet erg vinden..!
SQ, niet te kritisch op mijn stuk worden he
Samen
Uit mijn vagijn gekropen
Nu het moment dat je bijna kan gaan lopen
Hoe snel is alles gegaan
Geen tijd om stil te staan
Alles zal ik met je delen
Mijn hart en ziel, het zal niet vervelen
Een lach, een traan met alles kan je bij me komen
Aan mijn liefde zal je niet ontkomen
Ik ben nu ook maar meteen eerlijk
Lieve schat, jouw placenta smaakte heerlijk
Gofferquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:33 schreef AwayTL het volgende:
Oh dan gooi ik er ook nog even een stukje poezie van eigen makelaardij in, als jullie het niet erg vinden..!
SQ, niet te kritisch op mijn stuk worden he
Samen
Uit mijn vagijn gekropen
Nu het moment dat je bijna kan gaan lopen
Hoe snel is alles gegaan
Geen tijd om stil te staan
Alles zal ik met je delen
Mijn hart en ziel, het zal niet vervelen
Een lach, een traan met alles kan je bij me komen
Aan mijn liefde zal je niet ontkomen
Ik ben nu ook maar meteen eerlijk
Lieve schat, jouw placenta smaakte heerlijk