abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153922623
quote:
6s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:41 schreef Blistering het volgende:
Iemand hier al die nieuwe heroes gekocht?

Ik hoop dat ze snel de andere uitbrengen. Heb wel interesse in de Priest & Shaman heroes.
Neh, vind ik zonde van mijn geld. Enige wat ik misschien zou willen is losse kaarten kopen (geen pakjes, laatst 20 geopend waar nauwelijks wat nieuws in zat).

Er zijn maar weinig free to play spellen waar ik daadwerkelijk geld aan uitgeef en Hearthstone nodigt niet echt uit. Misschien voor de nieuwe spelers. Ik speel al vanaf de beta en mis over het algemeen alleen een handvol legendaries en een klein aantal epics.
pi_153923292
quote:
6s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:41 schreef Blistering het volgende:
Iemand hier al die nieuwe heroes gekocht?

Ik hoop dat ze snel de andere uitbrengen. Heb wel interesse in de Priest & Shaman heroes.
Ik heb Alleria gekocht. Wel vet, alleen ja, zoveel meer brengt het niet. :9
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 29 juni 2015 @ 23:11:42 #153
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_153940280
Rank 14 bereikt, nieuw persoonlijk record. Gedaan met een zelfgemaakt Hobgoblin Druid deck (met Angry Chicken, omdat het kan)
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_153946353
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:11 schreef DoomCow het volgende:
Rank 14 bereikt, nieuw persoonlijk record. Gedaan met een zelfgemaakt Hobgoblin Druid deck (met Angry Chicken, omdat het kan)
Congrats :)

Ik ben zelf nu rank 9 (en vier sterren), wat ook een persoonlijk record is. Voornamelijk Control Warrior gebruikt, maar ook Control Priest en Freeze mage. Volgend seizoen ook eens wat proberen met een Malygos handlock build.
pi_153946870
13 is mijn record, hoger kom ik echt niet. Heel irritant, ik blijf dan schommelen tussen 13 en 14 steeds.
Gewoon normaal doen ja.
pi_153948034
Ik speel voornamelijk voor de dailies en zit nu op 13. Merk wel dat ik alleen verder kom als ik zoo of patron speel. Met Pala midrange of rampdruid gaat het iets minder goed. Had voor de grap ook een demonlock gemaakt met alleen maar demons, werkte maar matigjes.
pi_153948076
Dit seizoen ook het hoogste gehaalt ooit, rank 9. Zal vast ooit wel eens legendary halen als ik er echt mn best voor doe, maar meh zoveel werk. Doe de dailies en dat vind ik meestal wel prima. :P
pi_153948176
Werk en frustratie haha. Heb je een topdraw, verlies je nog :+
Of gisteren een rampdruid die 2x force of nature deed en daarna met innervate de +2 buff (hij had daarvoor emperor gespeeld die ik wel had gesloopt). Talk about combo ;(

Zure was dat ik een sludge belcher op hand had maar dacht dat ik in een mirrormatch zat en aangezien ik die kaarten niet speel en hij geen minions had achtte ik mezelf save door een Ancient te spelen om kaarten te pakken.
pi_153948382
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:51 schreef muhahaha het volgende:
Ik speel voornamelijk voor de dailies en zit nu op 13. Merk wel dat ik alleen verder kom als ik zoo of patron speel. Met Pala midrange of rampdruid gaat het iets minder goed. Had voor de grap ook een demonlock gemaakt met alleen maar demons, werkte maar matigjes.
Ik heb toevallig ook een demonlock gemaakt, geen leuk deck om te spelen vond ik.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 11:17:05 #160
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153948477
Toch wel opvallend dat vrij veel mensen hier 1 of meerdere nieuwe heroes hebben gekocht. Ikzelf wacht nog even op de andere heroes, en dan ga ik kijken welke ik het tofste vind.

Zou trouwens ook wel eens willen doorstomen naar legendary, maar de reward is het grinden m.i. gewoon niet waard. Je krijgt dan die card back, nou leuk. Ze zouden het ladder systeem toch eens grondig op de schop moeten nemen en wat meer incentives erin gooien zodat mensen sneller geneigd zijn om te gaan ladderen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_153948630
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:17 schreef Blistering het volgende:
Toch wel opvallend dat vrij veel mensen hier 1 of meerdere nieuwe heroes hebben gekocht. Ikzelf wacht nog even op de andere heroes, en dan ga ik kijken welke ik het tofste vind.

Zou trouwens ook wel eens willen doorstomen naar legendary, maar de reward is het grinden m.i. gewoon niet waard. Je krijgt dan die card back, nou leuk. Ze zouden het ladder systeem toch eens grondig op de schop moeten nemen en wat meer incentives erin gooien zodat mensen sneller geneigd zijn om te gaan ladderen.
Ik wil eigenlijk al mijn Heroes vrouwelijk hebben 8-)
Alleen is een duur geintje aangezien er meer mannelijke dan vrouwelijke characters zijn, en de warrior is nu ook vervangen door een man. :9 Warrior speel ik nooit dus die Hero hoef ik sowieso niet.

Ik wil die HoTS cardback. Zondag geprobeerd, wat een saai spel. Ik kom er niet doorheen blegh.
Gewoon normaal doen ja.
pi_153948753
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Ik heb toevallig ook een demonlock gemaakt, geen leuk deck om te spelen vond ik.
Aah ik vond hem wel grappig, runde alleen maar demons met sense demons :). Mis alleen Malganis.
Haalt alleen weinig uit tegen de meest gespeelde decks. (ramp, handlock, zoo, patron etc).

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Ik wil die HoTS cardback. Zondag geprobeerd, wat een saai spel. Ik kom er niet doorheen blegh.
Speel je wel samen met iemand? Dan krijg je bonusxp en hoef je minder potjes te spelen.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 11:32:16 #163
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153948781
quote:

[..]

Alleen is een duur geintje aangezien er meer mannelijke dan vrouwelijke characters zijn, en de warrior is nu ook vervangen door een man. :9 Warrior speel ik nooit dus die Hero hoef ik sowieso niet.

Klopt, je moet level 12 worden. Ik vind het ook een tergend saai spelletje, dus ik laat deze cardback maar aan mij voorbij gaan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_153948849
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:30 schreef muhahaha het volgende:
Speel je wel samen met iemand? Dan krijg je bonusxp en hoef je minder potjes te spelen.
Met 3 anderen zelfs... maar het is niet geschikt voor mij. Heb ook ooit LoL geprobeerd en vond ik ook geen reet aan, dit is bijna hetzelfde. Ik vraag gewoon of mijn vriend voor mij wil levelen naar 12 :') Vind die cardback echt heel erg mooi.
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:32 schreef Blistering het volgende:

[..]

Klopt, je moet level 12 worden. Ik vind het ook een tergend saai spelletje, dus ik laat deze cardback maar aan mij voorbij gaan.
Ja is ook zo, ik mis er niks aan verder. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_153948989
quote:

[..]

Vond er ook geen klap aan nee, maar tergend mezelf er doorheen gesleept voor de cardback. Omdat ik af en toe nog wel eens een maandje WoW speelt ook maar meteen doorgegaan naar level 20 voor de reward daar.

Saai spel en totaal niet mijn ding en daarna ook meteen verwijdered. Wel jammer alleen dat de cardback in het voorbeeld animated is maar tijdens het spelen zelf niet.

Lvl 12 gaat overigens best snel, krijgt vrij snel een bonus stimulant voor 7 dagen en die in combinatie met de bonus exp die er was deze maand schiet het omhoog. Even volhouden, of het iemand anders laten doen, de cardback is het imo wel waard :D
pi_153948993
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Met 3 anderen zelfs... maar het is niet geschikt voor mij. Heb ook ooit LoL geprobeerd en vond ik ook geen reet aan, dit is bijna hetzelfde. Ik vraag gewoon of mijn vriend voor mij wil levelen naar 12 :') Vind die cardback echt heel erg mooi.
Het spel moet je wel liggen ja. Is het geen level 20 voor de cardback?
pi_153949142
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:41 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Vond er ook geen klap aan nee, maar tergend mezelf er doorheen gesleept voor de cardback. Omdat ik af en toe nog wel eens een maandje WoW speelt ook maar meteen doorgegaan naar level 20 voor de reward daar.

Saai spel en totaal niet mijn ding en daarna ook meteen verwijdered. Wel jammer alleen dat de cardback in het voorbeeld animated is maar tijdens het spelen zelf niet.

Lvl 12 gaat overigens best snel, krijgt vrij snel een bonus stimulant voor 7 dagen en die in combinatie met de bonus exp die er was deze maand schiet het omhoog. Even volhouden, of het iemand anders laten doen, de cardback is het imo wel waard :D
Tijdens het spelen wel hoor. Als ik iemand tegen mij heb met die cardback beweegt ie wel degelijk! Daarom wil ik 'm! :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het spel moet je wel liggen ja. Is het geen level 20 voor de cardback?
12.
Gewoon normaal doen ja.
pi_153964931
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:17 schreef Blistering het volgende:

Mee eens. Ik wil zelf goede ranking halen voor mijn eigen gevoel, maar de rewards vallen tegen. Komend seizoen ga ik wat minder naar mijn ranking kijken en dan zie ik wel hoe het loopt :P
  dinsdag 30 juni 2015 @ 23:37:53 #169
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_153966265
demon zoo is stiekem best leuk :)
graag op anoniem
  woensdag 1 juli 2015 @ 15:07:05 #170
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_153979603

Ik kwam een redelijk bekende Hearthstone speler tegen (vriend wees me erop) :P. Hij heeft een of twee seizoenen geleden #1 gehaald op de NA server en staat over het algemeen best hoog in de rankings. Battletag bleek ook overeen te komen, dus het was geen imposter. Toch wel tof!
  Redactie Games woensdag 1 juli 2015 @ 17:09:10 #171
181272 crew  Noppie2000
pi_153982484
Elk deck vol met webspinners, saaie brawl :Z
  Redactie Games woensdag 1 juli 2015 @ 17:16:52 #172
181272 crew  Noppie2000
pi_153982672
Wel nog een paar class kaarten. Portal in Bloodhoof, dan kan je niet zoveel meer, arme hunter.
pi_153982931
Sneed uit een arena run, Yeah :)
Built for Speed
  woensdag 1 juli 2015 @ 17:43:35 #174
394975 Azorius
Momentje hoor
  woensdag 1 juli 2015 @ 17:47:29 #175
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153983323
Dat brawl is ook wel echt een faalmodus of niet :')

Ook pakje al weer binnen omdat ik een webspinner gooide tegen een rogue met die nieuwe hunter class.

Die leaved, pakje binnen. Geen drijfveer meer om door te spelen want er zijn geen rewards.

Wel erg slecht designed of ben ik daar de enige in die zo denkt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')