Neh, vind ik zonde van mijn geld. Enige wat ik misschien zou willen is losse kaarten kopen (geen pakjes, laatst 20 geopend waar nauwelijks wat nieuws in zat).quote:Op zondag 28 juni 2015 20:41 schreef Blistering het volgende:
Iemand hier al die nieuwe heroes gekocht?
Ik hoop dat ze snel de andere uitbrengen. Heb wel interesse in de Priest & Shaman heroes.
Ik heb Alleria gekocht. Wel vet, alleen ja, zoveel meer brengt het niet.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:41 schreef Blistering het volgende:
Iemand hier al die nieuwe heroes gekocht?
Ik hoop dat ze snel de andere uitbrengen. Heb wel interesse in de Priest & Shaman heroes.
Congratsquote:Op maandag 29 juni 2015 23:11 schreef DoomCow het volgende:
Rank 14 bereikt, nieuw persoonlijk record. Gedaan met een zelfgemaakt Hobgoblin Druid deck (met Angry Chicken, omdat het kan)
Ik heb toevallig ook een demonlock gemaakt, geen leuk deck om te spelen vond ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:51 schreef muhahaha het volgende:
Ik speel voornamelijk voor de dailies en zit nu op 13. Merk wel dat ik alleen verder kom als ik zoo of patron speel. Met Pala midrange of rampdruid gaat het iets minder goed. Had voor de grap ook een demonlock gemaakt met alleen maar demons, werkte maar matigjes.
Ik wil eigenlijk al mijn Heroes vrouwelijk hebbenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:17 schreef Blistering het volgende:
Toch wel opvallend dat vrij veel mensen hier 1 of meerdere nieuwe heroes hebben gekocht. Ikzelf wacht nog even op de andere heroes, en dan ga ik kijken welke ik het tofste vind.
Zou trouwens ook wel eens willen doorstomen naar legendary, maar de reward is het grinden m.i. gewoon niet waard. Je krijgt dan die card back, nou leuk. Ze zouden het ladder systeem toch eens grondig op de schop moeten nemen en wat meer incentives erin gooien zodat mensen sneller geneigd zijn om te gaan ladderen.
Aah ik vond hem wel grappig, runde alleen maar demons met sense demonsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb toevallig ook een demonlock gemaakt, geen leuk deck om te spelen vond ik.
Speel je wel samen met iemand? Dan krijg je bonusxp en hoef je minder potjes te spelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik wil die HoTS cardback. Zondag geprobeerd, wat een saai spel. Ik kom er niet doorheen blegh.
Klopt, je moet level 12 worden. Ik vind het ook een tergend saai spelletje, dus ik laat deze cardback maar aan mij voorbij gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk al mijn Heroes vrouwelijk hebben![]()
Alleen is een duur geintje aangezien er meer mannelijke dan vrouwelijke characters zijn, en de warrior is nu ook vervangen door een man.Warrior speel ik nooit dus die Hero hoef ik sowieso niet.
Ik wil die HoTS cardback. Zondag geprobeerd, wat een saai spel. Ik kom er niet doorheen blegh.
Met 3 anderen zelfs... maar het is niet geschikt voor mij. Heb ook ooit LoL geprobeerd en vond ik ook geen reet aan, dit is bijna hetzelfde. Ik vraag gewoon of mijn vriend voor mij wil levelen naar 12quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:30 schreef muhahaha het volgende:
Speel je wel samen met iemand? Dan krijg je bonusxp en hoef je minder potjes te spelen.
Ja is ook zo, ik mis er niks aan verder.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt, je moet level 12 worden. Ik vind het ook een tergend saai spelletje, dus ik laat deze cardback maar aan mij voorbij gaan.
Vond er ook geen klap aan nee, maar tergend mezelf er doorheen gesleept voor de cardback. Omdat ik af en toe nog wel eens een maandje WoW speelt ook maar meteen doorgegaan naar level 20 voor de reward daar.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk al mijn Heroes vrouwelijk hebben![]()
Alleen is een duur geintje aangezien er meer mannelijke dan vrouwelijke characters zijn, en de warrior is nu ook vervangen door een man.Warrior speel ik nooit dus die Hero hoef ik sowieso niet.
Het spel moet je wel liggen ja. Is het geen level 20 voor de cardback?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Met 3 anderen zelfs... maar het is niet geschikt voor mij. Heb ook ooit LoL geprobeerd en vond ik ook geen reet aan, dit is bijna hetzelfde. Ik vraag gewoon of mijn vriend voor mij wil levelen naar 12Vind die cardback echt heel erg mooi.
Tijdens het spelen wel hoor. Als ik iemand tegen mij heb met die cardback beweegt ie wel degelijk! Daarom wil ik 'm!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Vond er ook geen klap aan nee, maar tergend mezelf er doorheen gesleept voor de cardback. Omdat ik af en toe nog wel eens een maandje WoW speelt ook maar meteen doorgegaan naar level 20 voor de reward daar.
Saai spel en totaal niet mijn ding en daarna ook meteen verwijdered. Wel jammer alleen dat de cardback in het voorbeeld animated is maar tijdens het spelen zelf niet.
Lvl 12 gaat overigens best snel, krijgt vrij snel een bonus stimulant voor 7 dagen en die in combinatie met de bonus exp die er was deze maand schiet het omhoog. Even volhouden, of het iemand anders laten doen, de cardback is het imo wel waard
12.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het spel moet je wel liggen ja. Is het geen level 20 voor de cardback?
Mee eens. Ik wil zelf goede ranking halen voor mijn eigen gevoel, maar de rewards vallen tegen. Komend seizoen ga ik wat minder naar mijn ranking kijken en dan zie ik wel hoe het looptquote:Op dinsdag 30 juni 2015 11:17 schreef Blistering het volgende:
Toch wel opvallend dat vrij veel mensen hier 1 of meerdere nieuwe heroes hebben gekocht. Ikzelf wacht nog even op de andere heroes, en dan ga ik kijken welke ik het tofste vind.
Zou trouwens ook wel eens willen doorstomen naar legendary, maar de reward is het grinden m.i. gewoon niet waard. Je krijgt dan die card back, nou leuk. Ze zouden het ladder systeem toch eens grondig op de schop moeten nemen en wat meer incentives erin gooien zodat mensen sneller geneigd zijn om te gaan ladderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |