abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153922623
quote:
6s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:41 schreef Blistering het volgende:
Iemand hier al die nieuwe heroes gekocht?

Ik hoop dat ze snel de andere uitbrengen. Heb wel interesse in de Priest & Shaman heroes.
Neh, vind ik zonde van mijn geld. Enige wat ik misschien zou willen is losse kaarten kopen (geen pakjes, laatst 20 geopend waar nauwelijks wat nieuws in zat).

Er zijn maar weinig free to play spellen waar ik daadwerkelijk geld aan uitgeef en Hearthstone nodigt niet echt uit. Misschien voor de nieuwe spelers. Ik speel al vanaf de beta en mis over het algemeen alleen een handvol legendaries en een klein aantal epics.
pi_153923292
quote:
6s.gif Op zondag 28 juni 2015 20:41 schreef Blistering het volgende:
Iemand hier al die nieuwe heroes gekocht?

Ik hoop dat ze snel de andere uitbrengen. Heb wel interesse in de Priest & Shaman heroes.
Ik heb Alleria gekocht. Wel vet, alleen ja, zoveel meer brengt het niet. :9
Gewoon normaal doen ja.
  maandag 29 juni 2015 @ 23:11:42 #153
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_153940280
Rank 14 bereikt, nieuw persoonlijk record. Gedaan met een zelfgemaakt Hobgoblin Druid deck (met Angry Chicken, omdat het kan)
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_153946353
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 23:11 schreef DoomCow het volgende:
Rank 14 bereikt, nieuw persoonlijk record. Gedaan met een zelfgemaakt Hobgoblin Druid deck (met Angry Chicken, omdat het kan)
Congrats :)

Ik ben zelf nu rank 9 (en vier sterren), wat ook een persoonlijk record is. Voornamelijk Control Warrior gebruikt, maar ook Control Priest en Freeze mage. Volgend seizoen ook eens wat proberen met een Malygos handlock build.
pi_153946870
13 is mijn record, hoger kom ik echt niet. Heel irritant, ik blijf dan schommelen tussen 13 en 14 steeds.
Gewoon normaal doen ja.
pi_153948034
Ik speel voornamelijk voor de dailies en zit nu op 13. Merk wel dat ik alleen verder kom als ik zoo of patron speel. Met Pala midrange of rampdruid gaat het iets minder goed. Had voor de grap ook een demonlock gemaakt met alleen maar demons, werkte maar matigjes.
pi_153948076
Dit seizoen ook het hoogste gehaalt ooit, rank 9. Zal vast ooit wel eens legendary halen als ik er echt mn best voor doe, maar meh zoveel werk. Doe de dailies en dat vind ik meestal wel prima. :P
pi_153948176
Werk en frustratie haha. Heb je een topdraw, verlies je nog :+
Of gisteren een rampdruid die 2x force of nature deed en daarna met innervate de +2 buff (hij had daarvoor emperor gespeeld die ik wel had gesloopt). Talk about combo ;(

Zure was dat ik een sludge belcher op hand had maar dacht dat ik in een mirrormatch zat en aangezien ik die kaarten niet speel en hij geen minions had achtte ik mezelf save door een Ancient te spelen om kaarten te pakken.
pi_153948382
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 10:51 schreef muhahaha het volgende:
Ik speel voornamelijk voor de dailies en zit nu op 13. Merk wel dat ik alleen verder kom als ik zoo of patron speel. Met Pala midrange of rampdruid gaat het iets minder goed. Had voor de grap ook een demonlock gemaakt met alleen maar demons, werkte maar matigjes.
Ik heb toevallig ook een demonlock gemaakt, geen leuk deck om te spelen vond ik.
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 11:17:05 #160
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153948477
Toch wel opvallend dat vrij veel mensen hier 1 of meerdere nieuwe heroes hebben gekocht. Ikzelf wacht nog even op de andere heroes, en dan ga ik kijken welke ik het tofste vind.

Zou trouwens ook wel eens willen doorstomen naar legendary, maar de reward is het grinden m.i. gewoon niet waard. Je krijgt dan die card back, nou leuk. Ze zouden het ladder systeem toch eens grondig op de schop moeten nemen en wat meer incentives erin gooien zodat mensen sneller geneigd zijn om te gaan ladderen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_153948630
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:17 schreef Blistering het volgende:
Toch wel opvallend dat vrij veel mensen hier 1 of meerdere nieuwe heroes hebben gekocht. Ikzelf wacht nog even op de andere heroes, en dan ga ik kijken welke ik het tofste vind.

Zou trouwens ook wel eens willen doorstomen naar legendary, maar de reward is het grinden m.i. gewoon niet waard. Je krijgt dan die card back, nou leuk. Ze zouden het ladder systeem toch eens grondig op de schop moeten nemen en wat meer incentives erin gooien zodat mensen sneller geneigd zijn om te gaan ladderen.
Ik wil eigenlijk al mijn Heroes vrouwelijk hebben 8-)
Alleen is een duur geintje aangezien er meer mannelijke dan vrouwelijke characters zijn, en de warrior is nu ook vervangen door een man. :9 Warrior speel ik nooit dus die Hero hoef ik sowieso niet.

Ik wil die HoTS cardback. Zondag geprobeerd, wat een saai spel. Ik kom er niet doorheen blegh.
Gewoon normaal doen ja.
pi_153948753
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Ik heb toevallig ook een demonlock gemaakt, geen leuk deck om te spelen vond ik.
Aah ik vond hem wel grappig, runde alleen maar demons met sense demons :). Mis alleen Malganis.
Haalt alleen weinig uit tegen de meest gespeelde decks. (ramp, handlock, zoo, patron etc).

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:25 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Ik wil die HoTS cardback. Zondag geprobeerd, wat een saai spel. Ik kom er niet doorheen blegh.
Speel je wel samen met iemand? Dan krijg je bonusxp en hoef je minder potjes te spelen.
  dinsdag 30 juni 2015 @ 11:32:16 #163
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153948781
quote:

[..]

Alleen is een duur geintje aangezien er meer mannelijke dan vrouwelijke characters zijn, en de warrior is nu ook vervangen door een man. :9 Warrior speel ik nooit dus die Hero hoef ik sowieso niet.

Klopt, je moet level 12 worden. Ik vind het ook een tergend saai spelletje, dus ik laat deze cardback maar aan mij voorbij gaan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_153948849
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:30 schreef muhahaha het volgende:
Speel je wel samen met iemand? Dan krijg je bonusxp en hoef je minder potjes te spelen.
Met 3 anderen zelfs... maar het is niet geschikt voor mij. Heb ook ooit LoL geprobeerd en vond ik ook geen reet aan, dit is bijna hetzelfde. Ik vraag gewoon of mijn vriend voor mij wil levelen naar 12 :') Vind die cardback echt heel erg mooi.
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:32 schreef Blistering het volgende:

[..]

Klopt, je moet level 12 worden. Ik vind het ook een tergend saai spelletje, dus ik laat deze cardback maar aan mij voorbij gaan.
Ja is ook zo, ik mis er niks aan verder. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_153948989
quote:

[..]

Vond er ook geen klap aan nee, maar tergend mezelf er doorheen gesleept voor de cardback. Omdat ik af en toe nog wel eens een maandje WoW speelt ook maar meteen doorgegaan naar level 20 voor de reward daar.

Saai spel en totaal niet mijn ding en daarna ook meteen verwijdered. Wel jammer alleen dat de cardback in het voorbeeld animated is maar tijdens het spelen zelf niet.

Lvl 12 gaat overigens best snel, krijgt vrij snel een bonus stimulant voor 7 dagen en die in combinatie met de bonus exp die er was deze maand schiet het omhoog. Even volhouden, of het iemand anders laten doen, de cardback is het imo wel waard :D
pi_153948993
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

Met 3 anderen zelfs... maar het is niet geschikt voor mij. Heb ook ooit LoL geprobeerd en vond ik ook geen reet aan, dit is bijna hetzelfde. Ik vraag gewoon of mijn vriend voor mij wil levelen naar 12 :') Vind die cardback echt heel erg mooi.
Het spel moet je wel liggen ja. Is het geen level 20 voor de cardback?
pi_153949142
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:41 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Vond er ook geen klap aan nee, maar tergend mezelf er doorheen gesleept voor de cardback. Omdat ik af en toe nog wel eens een maandje WoW speelt ook maar meteen doorgegaan naar level 20 voor de reward daar.

Saai spel en totaal niet mijn ding en daarna ook meteen verwijdered. Wel jammer alleen dat de cardback in het voorbeeld animated is maar tijdens het spelen zelf niet.

Lvl 12 gaat overigens best snel, krijgt vrij snel een bonus stimulant voor 7 dagen en die in combinatie met de bonus exp die er was deze maand schiet het omhoog. Even volhouden, of het iemand anders laten doen, de cardback is het imo wel waard :D
Tijdens het spelen wel hoor. Als ik iemand tegen mij heb met die cardback beweegt ie wel degelijk! Daarom wil ik 'm! :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:42 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Het spel moet je wel liggen ja. Is het geen level 20 voor de cardback?
12.
Gewoon normaal doen ja.
pi_153964931
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 11:17 schreef Blistering het volgende:

Mee eens. Ik wil zelf goede ranking halen voor mijn eigen gevoel, maar de rewards vallen tegen. Komend seizoen ga ik wat minder naar mijn ranking kijken en dan zie ik wel hoe het loopt :P
  dinsdag 30 juni 2015 @ 23:37:53 #169
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_153966265
demon zoo is stiekem best leuk :)
graag op anoniem
  woensdag 1 juli 2015 @ 15:07:05 #170
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_153979603

Ik kwam een redelijk bekende Hearthstone speler tegen (vriend wees me erop) :P. Hij heeft een of twee seizoenen geleden #1 gehaald op de NA server en staat over het algemeen best hoog in de rankings. Battletag bleek ook overeen te komen, dus het was geen imposter. Toch wel tof!
  Redactie Games woensdag 1 juli 2015 @ 17:09:10 #171
181272 crew  Noppie2000
pi_153982484
Elk deck vol met webspinners, saaie brawl :Z
  Redactie Games woensdag 1 juli 2015 @ 17:16:52 #172
181272 crew  Noppie2000
pi_153982672
Wel nog een paar class kaarten. Portal in Bloodhoof, dan kan je niet zoveel meer, arme hunter.
pi_153982931
Sneed uit een arena run, Yeah :)
Built for Speed
  woensdag 1 juli 2015 @ 17:43:35 #174
394975 Azorius
Momentje hoor
  woensdag 1 juli 2015 @ 17:47:29 #175
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153983323
Dat brawl is ook wel echt een faalmodus of niet :')

Ook pakje al weer binnen omdat ik een webspinner gooide tegen een rogue met die nieuwe hunter class.

Die leaved, pakje binnen. Geen drijfveer meer om door te spelen want er zijn geen rewards.

Wel erg slecht designed of ben ik daar de enige in die zo denkt?
  Redactie Games woensdag 1 juli 2015 @ 17:52:09 #176
181272 crew  Noppie2000
pi_153983434
Mjah, kan het ook weinig vinden omdat dit wel erg veel lijkt op de Naxx Hunter Challenge. Die speel ik nog wel af en toe, want leuk. Om daar nu een Brawl van te maken is nogal lui.

Ben nog niet echt onder de indruk. Week 1 hevig unbalanced, week 2 hielp alleen maar de huidige meta (seriously, geef tempo mage en face hunter bananen!), week 3 is al beschikbaar in de game... meh.
  woensdag 1 juli 2015 @ 17:53:27 #177
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_153983457
Ik vond dit juist wel een leuke brawl. Elk potje is anders en iedereen heeft evenveel win kans (al ken ik nog niet elke class-deck). Ben benieuwd hoe alle 9 decks eruit zien.

Al is het inderdaad jammer dat je na die ene win niet meer gemotiveerd wordt om door te spelen. Volgens mij las ik wel ergens dat ze dit mogelijk ooit gaan veranderen, al weet nog niemand wanneer.
  woensdag 1 juli 2015 @ 17:54:48 #178
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_153983486
Net afgestraft door een Gahrzilla met een attack van 768 _O-. Warrior Bouncing Blade OP
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
  woensdag 1 juli 2015 @ 17:56:02 #179
440653 BarryOSeven
pi_153983515
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 17:53 schreef Schroevendraaier het volgende:
Ik vond dit juist wel een leuke brawl. Elk potje is anders en iedereen heeft evenveel win kans (al ken ik nog niet elke class-deck). Ben benieuwd hoe alle 9 decks eruit zien.

Al is het inderdaad jammer dat je na die ene win niet meer gemotiveerd wordt om door te spelen. Volgens mij las ik wel ergens dat ze dit mogelijk ooit gaan veranderen, al weet nog niemand wanneer.
Ja qua decks is het wel wat leuker dan de andere twee, behalve dat we deze al kennen zoals Noppie zegt. Pak dan even wat anders (30x fireball ofzo :P grapje)

Maar inderdaad, deze modus had gewoon vetter geweest als er bv achievements in zouden zitten dat je een game moet winnen met gazrilla ofzo. Of wat andere condities.

Zou helemaal leuk zijn als je dan je hero een hoedje kon opzetten ofzo :P
pi_153983865
Ik vind deze Brawl nog wel grappig genoeg om te gebruiken voor het halen van de quests :P
pi_153988318
Deze brawl is wel erg rng. Paar keer parrot, angry chicken en dragonhawk gehad, valt weinig mee te winnen dan :'). Vond ik de voorgaande brawl iets leuker.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:07:49 #182
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_153989137
Brawl ook gedaan... Mage tegen Mage...

Topdeck Pyroblast, Illidan Stormrage gewonnen
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_153989854
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:36 schreef muhahaha het volgende:
Deze brawl is wel erg rng. Paar keer parrot, angry chicken en dragonhawk gehad, valt weinig mee te winnen dan :'). Vond ik de voorgaande brawl iets leuker.
Ik krijg ook steeds meer het idee dat deze nieuwe gameplay te serieus genomen wordt. Althans, dat ik me daaraan schuldig maak en dat Blizzard het meer heeft ingezet als iets met een fun factor, playmode met iedere week weer een andere gimmick. Misschien dat daarom (in eerste instantie) ook niet een leuke reward tegenover staat zoals bij Arena.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:40:49 #184
440653 BarryOSeven
pi_153990156
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:31 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Ik krijg ook steeds meer het idee dat deze nieuwe gameplay te serieus genomen wordt. Althans, dat ik me daaraan schuldig maak en dat Blizzard het meer heeft ingezet als iets met een fun factor, playmode met iedere week weer een andere gimmick. Misschien dat daarom (in eerste instantie) ook niet een leuke reward tegenover staat zoals bij Arena.
VInd het erg jammer dat ze niet een echte modus als 2vs2 hebben geïmplementeerd. Maar deze luie shit, ze hebben volgens mij geen zin meer in echt vernieuwende handel.

Jammer
pi_153990553
Vind de brawl over het algemeen ook niks aan. Ik doe het voor een gratis pack elke week, maar verder kom ik er niet. Erg jammer.
pi_153997496
Iemand die hier handlock speelt en misschien tips heeft? Vooral tegen aggro decks (hunters, tempo mages ed). Wil deze week een handlock build in elkaar zetten namelijk, maar ik ben bang dat ze slecht zijn tegen aggro...en dat zie je toch het meest tegenwoordig. Iemand tips over op welke cards ik moet mikken in het begin, ed. Beetje de tactiek :)
  donderdag 2 juli 2015 @ 08:54:43 #187
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153997530
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 08:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Iemand die hier handlock speelt en misschien tips heeft? Vooral tegen aggro decks (hunters, tempo mages ed). Wil deze week een handlock build in elkaar zetten namelijk, maar ik ben bang dat ze slecht zijn tegen aggro...en dat zie je toch het meest tegenwoordig. Iemand tips over op welke cards ik moet mikken in het begin, ed. Beetje de tactiek :)
Normaalgesproken mulligan je voor Twilight Drakes en Mountain Giants.

Tegen aggro moet je zorgen dat mulliganed voor Dark Bomb, Hellfire, Ancient Watcher, Sunfury Protector, Ironbeak Owl en Molten Giant. Gewoon zoveel mogelijk manieren om je tegenstander te stallen, hoe lastig ook.
pi_153997750
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vind de brawl over het algemeen ook niks aan. Ik doe het voor een gratis pack elke week, maar verder kom ik er niet. Erg jammer.
Ik ook. Vanmorgen weer in 1 keer het gratis pakje gehaald en verder kom ik er ook niet. Jammer wel.
Gewoon normaal doen ja.
pi_153998201
quote:
6s.gif Op donderdag 2 juli 2015 08:54 schreef Blistering het volgende:

[..]

Normaalgesproken mulligan je voor Twilight Drakes en Mountain Giants.

Tegen aggro moet je zorgen dat mulliganed voor Dark Bomb, Hellfire, Ancient Watcher, Sunfury Protector, Ironbeak Owl en Molten Giant. Gewoon zoveel mogelijk manieren om je tegenstander te stallen, hoe lastig ook.
Cool, daar heb ik wat aan. Ik weet nog niet of ik Malygos er in doe als extra win conditie (licht er grotendeels aan of ik alleen Jaraxxus ga craften (maar dan golden), of Jaraxxus en Malygos, maar dan normaal.
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:06:38 #190
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_153999660
Ik verwacht eerlijk gezegd dat ze de brawl wel op de een of andere manier gaan tweaken. Het concept is super awesome. Vond dat gevecht met die spinnen erg leuk. Als ze nou het 3x winnen = 10 gold systeem ook daar implementeren en geshared wordt met ranked/casual play dan zou ik het best vaker willen spelen. Nu is er gewoon geen verdere incentive buiten het pakje om.
  Redactie Games donderdag 2 juli 2015 @ 11:08:46 #191
181272 crew  Noppie2000
pi_153999701
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:06 schreef DjUntzUntz het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd dat ze de brawl wel op de een of andere manier gaan tweaken. Het concept is super awesome. Vond dat gevecht met die spinnen erg leuk. Als ze nou het 3x winnen = 10 gold systeem ook daar implementeren en geshared wordt met ranked/casual play dan zou ik het best vaker willen spelen. Nu is er gewoon geen verdere incentive buiten het pakje om.
Het 3x winnen = 10 gold is al aanwezig in Brawl toch?
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:13:02 #192
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_153999772
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:08 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Het 3x winnen = 10 gold is al aanwezig in Brawl toch?
Ik meende van niet, maar nu twijfel ik ook ...
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:16:13 #193
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_153999846
Brawl is gewoon 1 gratis pakje per week, meer moet je er ook niet achter zoeken. An sich is dat spijtig, want bijvoorbeeld een tournament modus had ik zelf veel meer plezier uitgehaald dan dit.

Ik speel nu trouwens vrij actief met een tempo mage deck. Bijzonder veel fun _O_ Net Vol'jin en Garrosh uit m'n portals, insta-concede van mijn tegenstander _O_

Ik overweeg ook die mage hero te kopen, vind die card back wel mooi :@
  Redactie Games donderdag 2 juli 2015 @ 11:18:24 #194
181272 crew  Noppie2000
pi_153999899
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:13 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Even gezocht, krijgt inderdaad gewoon 10 goud per 3 wins. Zoveel incentive geeft het je dus kennelijk niet :P
pi_153999917
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:13 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker ;) 3x win = 10 goud. En ook voor je quests kun je brawl gebruiken mits van toepassing. Ik heb dat gisteren nog gedaan namelijk.
  Redactie Games donderdag 2 juli 2015 @ 11:24:05 #196
181272 crew  Noppie2000
pi_154000084
Maar goed, dit is het enige vlak waar het F2P-model Hearthstone dwarsboomt. Voor rewards is ranked het niet waard, voor rewards is Brawl het niet waard. Maar voegen ze daar extra rewards toe, is er weer minder reden om geld uit te geven.

Ik hoop dat ze het doen, en snel, maar zie het niet gebeuren.
pi_154000135
Brawl is leuk als je zelf decks mag maken en ze de regels buigen. Met de spinnetjes is het een leuke gimmick maar meer niet.
  donderdag 2 juli 2015 @ 13:01:17 #198
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_154002229
Brawl is echt geen zak aan :') 1 potje voor de reward is voor mij meer als zat..
Ik blijf mooi hangen in Ranked Play en Arena ^O^
pi_154004764
Net een handlock met 30HP in een beurt naar 0 gebracht met Malygos en 3 spells met mijn shaman. Heerlijk gevoel :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2015 14:43:47 ]
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:47:53 #200
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_154004869
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 14:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
Net een handlock met 30HP in een beurt naar 0 gebracht met Malygos en 3 spells met mijn shaman. Heerlijk gevoel :D
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')