quote:Ook .... keert terug naar Lowlands Paradise. Met opgeheven hoofd en een big-ass smile, mogen we wel zeggen. Sinds zijn Biddinghuizense debuut in 2013 is er namelijk veel gebeurd met deze comedian/schrijver/cartoonist/zelfbenoemde rockgod. Zo rolt .... tegenwoordig met Ruben van der Meer en Tijl Beckand in ‘De Grote Improvisatieshow’ door het land en over je beeldscherm en trad hij vorig jaar aan als aspirant-lid van Comedytrain. En terecht, want dit virtuoze stand-up talent maakt elke line-up met heerlijk absurde grappen en gevoelig geraakte snaren beter en completer. Waarvan akte.
Schande!quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben niet zo goed in die randprogrammavragen.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:13 schreef Pensylvania het volgende:
Check!
Wist wel dat ie te makkelijk was. Maar ik mis hem echt te erg. Lelijke Prolong.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:23 schreef Pensylvania het volgende:
ohhh dat ding, soort van tape of iets toch?
Nou ik heb er vorig jaar een luchtbed gekocht, en hij deed zijn naam erg eer aan. Was niet zo grappigquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh fuck ja!ik weet nog dat ik het grappig vond maar wat was het ook al weer??
Kan niet he, zijn maar 2 verschillende lettersquote:
1.5 dacht ikquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:47 schreef friekin_ het volgende:
Wat lief
Dat waren toch die loze luchtbedjes? En die doorzichtige plastic tenten?
Wat kost een opblaasbare HEMA rookworst/tompouce in de store?
n00biedoobiedoo 19quote:
n00biedoobiedoo 19quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon te flauw en precies mijn humor vrees ik![]()
Ja.. slecht hequote:
Uploaden naar www.imgur.com , dan rechts de forumlink pakken en hier plaatsenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:52 schreef Ferraro het volgende:
Heb een aardige met een foto, ff kijken hoe ik de jpeg zichtbaar krijg.
Hey!quote:
Dat hoeft hier ook helemaal nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja die wilde ik ook zeggen, maar die komen niet![]()
Als er geen jaartal bij staat gaat het tot nu toe over een band die komt volgens mijquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat hoeft hier ook helemaal niet
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die komen niet. Ik mis de logica.
BINGO !quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:09 schreef BillDauterive het volgende:
Die foto heeft toch ook op Lowlove.nl gestaan? Toen het aan het begin van het jaar sneeuwde en een paar mensen alvast richting Biddinghuizen vertrokken. Wat je precies zoekt, vweet ik dan weer niet.
Nee idd!quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat kan niet bingo zijn, want daar is 0% cryptisch aan
Yes! Alle band-suggesties waren slim gevonden, maar ik was op zoek naar wie het Lowlands-gevoel in de winter zou herkennen. Deze foto's zijn de allereerste van de site uit januari 2010 en hadden de ondertitel "Wij zijn er al".quote:
FFS?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee! Ik zoek een andere band met een afkorting.
Dit jaar? hmmquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
Nee, dat staat voor Franz Ferdinand & Sparks. Zoveel bands met een afkorting als naam houden we niet meer over!
Eerste goede antwoord(?)!quote:
Ja! Werd tijdquote:Op donderdag 25 juni 2015 07:40 schreef µ het volgende:
[..]
Eerste goede antwoord(?)!
n00biedoobiedoo 19
Sunnythesun 17
indiaantje89 17
friekin_ 17
H. Kemper 14
BillDauterive 10
µ 9
richolio 8
Ferraro 7
het_grobbekuiken 5
roflcaik 3
Pennsylvania 3
TAV74 2
theodoor9 1
drebbelman 1
Top! Alleen artiest was voldoende! Kan iemand anders de stand bijwerken?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:48 schreef Pensylvania het volgende:
oeh oeh oeh.. Django Django !!
maar wel nr. ook al weer...
Ik ga voor 2013.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Meer Charlie-praktijken...welk jaar?
[ afbeelding ]
Makkie lijkt mequote:Woke up cold one Tuesday
I'm looking tired and feeling quite sick
I felt like there was something missing in my day to day life
So I quickly opened the wardrobe
Pulled out some jeans and a t-shirt that seemed clean
Topped it off with a pair of old shoes that were ripped around the seams
And I thought, "These shoes just don't suit me"
Au.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:33 schreef Pensylvania het volgende:
Wie heeft er zojuist een belastingaanslag gehad van 1700 euro??
Haha ja best wel. Maar ze hebben wel een slapende hond wakker gemaakt nu. Ben er net achtergekomen (ja erg slecht I know, young and stupid) dat ik over 2011 t/m 2013 wel collegegeld heb betaald maar geen stufi kreeg omdat ik daar geen recht meer op had. Kan ik allemaal wijzigen. Oftewel het wordt al een stuk minder.quote:
Inkomensmiddeling is ook iets om naar te kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:24 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Haha ja best wel. Maar ze hebben wel een slapende hond wakker gemaakt nu. Ben er net achtergekomen (ja erg slecht I know, young and stupid) dat ik over 2011 t/m 2013 wel collegegeld heb betaald maar geen stufi kreeg omdat ik daar geen recht meer op had. Kan ik allemaal wijzigen. Oftewel het wordt al een stuk minder.
ja ik ken het! Helaas niet genoeg verschil. Vanavond nog maar een keer voor de zekerheid haha.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:34 schreef µ het volgende:
[..]
Inkomensmiddeling is ook iets om naar te kijken. Kan flink wat geld opleveren; wordt nergens geadverteerd
.
De sokvraag kom ik niet op...
n00biedoobiedoo 21quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:45 schreef µ het volgende:
2006? In ieder geval voordat ik voor de eerste keer ging.
n00biedoobiedoo 21quote:
haha dat viel mee, ja goedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:24 schreef Pensylvania het volgende:
Sango?? iemand die de T nie kan uitspreken?
Het uitstellen is het lekkerstquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:36 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
ik had gewoon gelijk kunnen komen verdorie..
Neuh, die was zo goed als dagopener op de zondagquote:
Headliner op de zondagquote:
Nope, die speelden bij het nachtprogramma, de zgn. Hottentottententenpartyquote:
Heb je het opgezocht ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:56 schreef Pensylvania het volgende:
kwou al zeggen die ken ik niet.. en Foei! Hottentotten mag je niet zeggen van Quincy!
Maar dan moeten het de Smashing Pumpkins zijn natuurlijk
Op Lowlove hebben ze sinds kort allemaal idd. Heel blij mee, die van 93 en 95 waren een bitch om te vinden, die had ik nog nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:13 schreef Pensylvania het volgende:
hadden die line-ups van verschillende sites gehaald, zal es kijken of ik dit plaatje nog terug kan vinden.. was van Lowlove geloof ik, wel een gave! echt zo'n oud affice!
1maal en 2maal..quote:
Mag best, alleen niet kijkenquote:
UDS is goedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:23 schreef BillDauterive het volgende:
Urban Dance Squad (want NL), Tool en Grant Lee Buffalo.
2 maal volgens mij..nog een keer in 2001quote:
Correct! 93/02/08quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
Voor de rest heb ik geen idee. Als ik nou 'Grand Lee Buffalo Tom' zeg, komen we dan wel aan drie keer bij elkaar?
Euh, The Breeders zou mijn andere gok zijn.
Ja! Bij het debuut headlinen, daar kan een band als Coldplay nog een puntje aan zuigen.quote:
haha nee die was het niet.. Benji van Skindred/DubWarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:24 schreef Pensylvania het volgende:
Willy Wartaal, die heeft mij namelijk ook al eens omver gelopen
Die maakt wel vijanden he?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha nee die was het niet.. Benji van Skindred/DubWar
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
T is jammer genoeg niet andere broer King Khan, maar Ben
That's a bold statementquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haha ook FNM doet een Foo Fighterstje als goed maker [/offtopic]
Met Glaston alleen heb je er al een dagtaak aan om alles te volgenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Herkenbaar. Blaudzun was makkelijk af te strepen, nu Werchter via tv en voor Glastonbury de Hola better maar weer eens toegevoegd
Als je idd de naam van die lichtman weet welquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Krijg ik niet een extra puntje voor de naam?
shit..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als je idd de naam van die lichtman weet wel
Spinvis.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik weet wel een vraag: met wat voor vis komt Pennsylvania thuis?
Orka! Of die zilveren opblaasvissen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:56 schreef Pensylvania het volgende:
hahaha tis een zalm, tong en zeebaars geworden:p
Maar oke, om in het thema van vis te blijven een veel te makkelijke vraag:
Wat voor "vis" had Greenpeace (dacht tenminste dat het Greenpeace was) in Lake Lowlands gedumpt?
Dit.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
We zullen het nooit weten vrees ik...
Ff opgezocht:quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Orka! Of die zilveren opblaasvissen.
n00biedoobiedoo 25quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |