Alleen op naam af gaanquote:Op zondag 26 juli 2015 21:11 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Als ik zie wie de andere Zomergasten zijn, dan zal dit wel het hoogtepunt zijn.
Dat zal het bij mij ook wel zijn ja.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arabisch vind ik prachtig. Maar mijn hoofd legt al snel een link met enge imams en IS filmpjes/liedjes, dat verpest het voor mij.
Dat is eerder een existentiële vorm van verveling.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:19 schreef Disana het volgende:
Wat een verveelde stem, noemen ze dat niet ennui?
Oh ja, dat is zo. Ik moest denken aan Henri le Chat Noir, misschien ken je hem, dat is een blasé kat op YouTube.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is eerder een existentiële vorm van verveling.
Junkie XLquote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
T wordt tijd voor weer es een muzikant als gast (als die er al ooit geweest zijn)
Stef Bos.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
T wordt tijd voor weer es een muzikant als gast (als die er al ooit geweest zijn)
Zeiden ze vroeger ook over Europa.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die zandvolkjes blijven elkaar tot in de eeuwigheid afmaken.
Barry Hayquote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier is ook nog niet zo lang vrede en als het zo doorgaat duurt dat ook niet heel lang meer ook.quote:
Klopt daar was ook een allesvernietigende oorlog voor nodig. Laten we hopen dat dit de Arabiers bespaard blijft.quote:
Je blijft je wel denigrerend uitlaten over andere bevolkingsgroepen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die zandvolkjes blijven elkaar tot in de eeuwigheid afmaken.
Maar wel vermakelijke televisie. En iemand met een uitgesproken mening.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:28 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Een zomergast en een rock & roll ster does not compute.
Ik heb ook niet zoveel respect voor die volkeren die elkaar op barbaarse wijze afslachten en het leven zuur maken.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je blijft je wel denigrerend uitlaten over andere bevolkingsgroepen.
Goede zanger met diepgang hoor, met een behoorlijk filosofische inslag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |