Volgende week Kim Hollandquote:Op zondag 26 juli 2015 21:10 schreef Pedroso het volgende:
Het is niet de meest spannende aflevering van Zomergasten, dat was eigenlijk al te voorzien.
In het verleden hadden ze gasten van allerlei pluimage, tegenwoordig kiezen ze voor politiek correcte gasten die meer bij de VPRO passen. Jammer.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:11 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Als ik zie wie de andere Zomergasten zijn, dan zal dit wel het hoogtepunt zijn.
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:11 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Dat Nederlanders geen smaak hebben. Dat zelfs Frans Bauer door de meerderheid nog meer gewaardeerd wordt.
Hans Teeuwen, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In het verleden hadden ze gasten van allerlei pluimage, tegenwoordig kiezen ze voor politiek correcte gasten die meer bij de VPRO passen. Jammer.
Met als keuzefilm 'Geile sletjes deel 3'quote:
Arabisch vind ik prachtig. Maar mijn hoofd legt al snel een link met enge imams en IS filmpjes/liedjes, dat verpest het voor mij.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Maar ik vind dat Arabisch gewoon niet om aan te horen. Sorry.
Hij is ook de interviewer.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Peter R. de Vries wil ik in zomergasten.
Alleen maar fragmenten van zichzelf...
Alleen op naam af gaanquote:Op zondag 26 juli 2015 21:11 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Als ik zie wie de andere Zomergasten zijn, dan zal dit wel het hoogtepunt zijn.
Dat zal het bij mij ook wel zijn ja.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arabisch vind ik prachtig. Maar mijn hoofd legt al snel een link met enge imams en IS filmpjes/liedjes, dat verpest het voor mij.
Dat is eerder een existentiële vorm van verveling.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:19 schreef Disana het volgende:
Wat een verveelde stem, noemen ze dat niet ennui?
Oh ja, dat is zo. Ik moest denken aan Henri le Chat Noir, misschien ken je hem, dat is een blasé kat op YouTube.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is eerder een existentiële vorm van verveling.
Junkie XLquote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
T wordt tijd voor weer es een muzikant als gast (als die er al ooit geweest zijn)
Stef Bos.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
T wordt tijd voor weer es een muzikant als gast (als die er al ooit geweest zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |