quote:Op zondag 26 juli 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
Heeft Ahmed al gezegd hoe lekker hij boerenkool met worst vindt?
nee niet echtquote:Op zondag 26 juli 2015 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij lijkt me sowieso wel iemand voor Tros Muziekfeest op het plein.
Als Karst T. toch es een ander doel had gekozenquote:Op zondag 26 juli 2015 21:51 schreef Evertjan het volgende:
jammer van de setting TROS Muziekfeesten op het plein zouden verboden moeten worden
Nou inderdaad, probeert ie kaaspunten te scoren? Is dit de eerste zomergast die onironisch wat van de tros heeft aangevraagd?quote:Op zondag 26 juli 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
Heeft Ahmed al gezegd hoe lekker hij boerenkool met worst vindt?
mensen die in een kroeg een viergangendiner willenquote:Op zondag 26 juli 2015 21:53 schreef Reya het volgende:
Typisch Hollands, enkel hardgekookte eieren eten.
Prem kwam al met Clouseau aanzetten.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou inderdaad, probeert ie kaaspunten te scoren? Is dit de eerste zomergast die onironisch wat van de tros heeft aangevraagd?
ik heb vaak genoeg Andre van Duin voor bij zien komenquote:Op zondag 26 juli 2015 21:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Nou inderdaad, probeert ie kaaspunten te scoren? Is dit de eerste zomergast die onironisch wat van de tros heeft aangevraagd?
Reya eet louter foie gras. Ook in het café.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mensen die in een kroeg een viergangendiner willen![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
Benieuwd welke uitleg hierbij komt. Hij leerde vast NLs door naar Vader Abraham te luisteren
Jan Rietman en zijn showbandquote:Op zondag 26 juli 2015 21:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja hoor....Op Volle Toeren.... daar keek niemand naar en zeker geen Aboutaleb.
Ik mag hopen dat ie nog ff blijft leven. Ik heb m geïnterviewd voor de necrologie van Imca Marina (jaja, t is echt waar, die ligt al enkele jaren klaar). Belde ik m op n woensdagmorgen om elf uur, kreeg ik te horen dat ik later moest terugbellen, want hij lag nog op bedquote:
Mijn maaginhoud kreeg ook de drang weer boven te komen.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:58 schreef Disana het volgende:
Soms zit het grote in het kleine: Vader Abraham bedrijft literatuur.
Sorry hoor.
Ik probeer mijn croissantje met Camembert binnen te houden.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Mijn maaginhoud kreeg ook de drang weer boven te komen.
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind vooral die beveiliger op de achtergrond triest. Die zo ongemakkelijk mee staat te klappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |