de Belgen en Duitsers kwamen al voor de 1e WO hier het vuile werk opknappen in de haven van Rotterdamquote:Op zondag 26 juli 2015 20:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet iedereen, veel wel. Mijn biologische vader is Italiaan. Dat waren zo'n beetje de eersten.
Ha ha haquote:
Yep, het duurt alleen langer om mensen uit een andere cultuur te integreren (die bovendien ook massaler kwamen.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de Belgen en Duitsers kwamen al voor de 1e WO hier het vuile werk opknappen in de haven van RotterdamArbeidsmigratie is van alle tijden
Dat zie je juist heel vaak hoor.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Een Marokkaan die zich meer Nederlander voelt dan Marokkaan, dat zie je niet veel
enclaves zul je altijd wel houdenquote:Op zondag 26 juli 2015 20:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, het duurt alleen langer om mensen uit een andere cultuur te integreren (die bovendien ook massaler kwamen.
Hij is geen Rotterdammer.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:46 schreef Evertjan het volgende:
als Rotterdammer moet hij ook een stukje hebben uitgekozen over de Kromme of anders van Coentje
Hij is een Amsterdammer.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:46 schreef Evertjan het volgende:
als Rotterdammer moet hij ook een stukje hebben uitgekozen over de Kromme of anders van Coentje
Mijn indruk is dat ze vaak wel vernederlandst zijn, maar dat ze te trots zijn op hun roots om toe te geven dat het meer Nederlanders zijn.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat zie je juist heel vaak hoor.
Alleen de beeldvorming is anders.
Klopt. Maar als burgemeester van Rotterdam kan ie moeilijk een ras-Ajacied of een echte Amsterdammer opvoeren. Zal wel een tussenweg worden .quote:
Lijkt mij logisch.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat ze vaak wel vernederlandst zijn, maar dat ze te trots zijn op hun roots om toe te geven dat het Nederlanders zijn.
Wim Jansen???quote:Op zondag 26 juli 2015 20:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt. Maar als burgemeester van Rotterdam kan ie moeilijk een ras-Ajacied of een echte Amsterdammer opvoeren. Zal wel een tussenweg worden .
Sneeuwbaleffect.quote:
Qua muziekkeuze zeker maar verder ben ik 'm een beetje zat eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:50 schreef Evertjan het volgende:
ik wil nog altijd Johan Derksen als zomergast en dan de hele avond muziekfragmenten van Jimmy LaFave en Matt Andersen
Rep, Witschge, van Duivenbode.....quote:
Te weinig kijkcijfersquote:Op zondag 26 juli 2015 21:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Een soort idols voor literatuur.
Waarom bedenken De Mol en Van den Ende hier alleen van die pauperformats?
Bijzondere televisie, dit.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Een soort idols voor literatuur.
Die maken alleen maar commerciële programma's.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Oh,quote:Op zondag 26 juli 2015 21:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat is er exact Amsterdams aan Wijnstekers?
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:04 schreef golfer het volgende:
Ik ben nu definitief afgehaakt voor vanavond.
Henna shit man.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:07 schreef Pedroso het volgende:
Wel een hipster met al die tattoos op haar armen.
quote:
Ik heb niet op zitten letten, maar sinds wanneer heeft mekkeren inhoud?quote:
Oppervlakkige lul.quote:
Dit niet kunnen waarderen. Nee dan is Frans Bauer natuurlijk geen gemekker.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb niet op zitten letten, maar sinds wanneer heeft mekkeren inhoud?
quote:Op zondag 26 juli 2015 21:10 schreef IDDGGG1 het volgende:
[..]
Dit niet kunnen waarderen. Nee dan is Frans Bauer natuurlijk geen gemekker.
Als ik zie wie de andere Zomergasten zijn, dan zal dit wel het hoogtepunt zijn.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:10 schreef Pedroso het volgende:
Het is niet de meest spannende aflevering van Zomergasten, dat was eigenlijk al te voorzien.
Dat Nederlanders geen smaak hebben. Dat zelfs Frans Bauer door de meerderheid nog meer gewaardeerd wordt.quote:Op zondag 26 juli 2015 21:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]Frans Bauer? Wat heeft die hier in godsnaam mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |