Nog steedsquote:Op zondag 26 juli 2015 20:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar heb ik vlakbij gewoond, jij ook?
Maar wel behoorlijk zelfingenomen en clichématig.quote:
Yups.quote:
Doet de beste man nog wat in de sportjournalistiek eigenlijk?quote:
Zeker./quote:
Is ook al 80 ofzo.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doet de beste man nog wat in de sportjournalistiek eigenlijk?
Reitsma zit ook nog altijd bij bureau sport en eredivisie livequote:
Zit dementerend weg te kwijnen in een verzorgingstehuis.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doet de beste man nog wat in de sportjournalistiek eigenlijk?
Of vissen op RTL7quote:Op zondag 26 juli 2015 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Of bridge, samen met Joost Prinsen
Ali Bumbajéquote:Op zondag 26 juli 2015 20:26 schreef golfer het volgende:
The Rumble in the Jungle was er aan vooraf gegaan.
Net Gargamel die van Meekeren.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:31 schreef golfer het volgende:
Jaap van Meekeren. Rechtse AVRO-journalist.
Zal goed met Aboutaleb klikken dan.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:31 schreef golfer het volgende:
Viel best mee volgens mij. Was best een sociaal bewogen man.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:31 schreef golfer het volgende:
Pleonasmequote:Op zondag 26 juli 2015 20:31 schreef golfer het volgende:
Schokkend.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is er met die nette Marokkanen gebeurt?
Maar wel openlijk een rechtse journalist.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Viel best mee volgens mij. Was best een sociaal bewogen man.
ach ik denk dat de gemiddelde sollicitatie er destijds niet anders uitzag in Nederland bij een fabriek. Kromme rug of slechte conditie, direct wegwezenquote:
'Spreekt u Frans ?' 'Snel.'quote:Op zondag 26 juli 2015 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ach ik denk dat de gemiddelde sollicitatie er niet anders zag in Nederland bij een fabriek. Kromme rug of slechte conditie, direct wegwezen
denk ook niet dat iedere Nederlander in jaren 60-70 zo goed kon lezen of schrijven als de hedendaagse werknemerquote:
Dat kan.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar wel openlijk een rechtse journalist.
Weinig veranderd dus.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ach ik denk dat de gemiddelde sollicitatie er destijds niet anders uitzag in Nederland bij een fabriek. Kromme rug of slechte conditie, direct wegwezen
Werden die hetzelfde behandeld ?quote:Op zondag 26 juli 2015 20:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
denk ook niet dat iedere Nederlander in jaren 60-70 zo goed kon lezen of schrijven als de hedendaagse werknemer
idd tegenwoordig moet je nog meer van jezelf bloot geven bij een gemiddeld sollicitatiegesprekquote:
Omdat er veel te weinig mensen zijn die dit bijzondere meesterwerkje kennen, kan ik er onmogelijk omheen:quote:Op zondag 26 juli 2015 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mijn eerste keuze als keuzefilm zou zijn
Tampopo (1985) - IMDb
Alternatief
Schtonk! (1992) - IMDb
Of
Brüder (TV Movie 2002) - IMDb
Niet iedereen, veel wel. Mijn biologische vader is Italiaan. Dat waren zo'n beetje de eersten.quote:Op zondag 26 juli 2015 20:40 schreef Evertjan het volgende:
wij voelden ons gewoon te goed voor het werk wat destijds de gastarbeiders deden
NOG meerquote:Op zondag 26 juli 2015 20:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd tegenwoordig moet je nog meer van jezelf bloot geven bij een gemiddeld sollicitatiegesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |