SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rivkah is lesbo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:53 schreef Andromache het volgende:
volgens mij is ze niet lesbisch hoor.
Daar heb ik dolle avonturen beleefdquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pax heeft wel wat leuke verhalen over Hoogeveen denk ik
maar daar hadden we het niet over.quote:
Je kijkt er wel naarquote:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 24-06-2015 om 04:57:59@##pierrevh17 onze veelgeprezen aanvalsters brengen nog veel te weinig. Daarom komt team niet op adem tegen de wereldkampioen reageer retweet
ze gokken op 300.000 kijkers. Dus als Pietje dan zegt ik betaal 7500 ¤ per 3 minuten....ik zeg doen.quote:
Lineker is een smerige man.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:01 schreef Nober het volgende:
Over tweets gesproken.
Ik had wel een felicitatie van Gary Lineker verwacht dat ze na 9 jaar weer eens in de kwartfinale op een WK staan.
jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:02 schreef tralalala het volgende:
Heeft Nederland eigenlijk al een corner gehad?
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:02 schreef tralalala het volgende:
Ja 1, die was erg slechtquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:02 schreef tralalala het volgende:
jessica heeft het uitgemaakt?quote:
fappen?quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dan doe ik wel meer dan huilen
Hadden ze wel eens wat eerder mogen doen godverdomme!quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ze spelen bewust zo slecht zodat ze naar huis kunnen
Ze kunnen er allemaal wel af als het er om ging of ze kunnen voetballen maar dan heeft de scheids niets meer te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk gaat die van Dongen er uit want die kan er niks van
Kirstengodin speeltquote:
bijna eigen goal nlquote:
pass eensquote:
net als de passes van de voetbalsters?quote:
Nee. Even de hond laten pissen, koffie en eten maken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Je was zeker weer pagga slaan, viespeuk
Miedema krijgt het in de 88e minuut op d'r heupen, speelt 3 Japjes uit en scoort in de linkerbovenhoek.quote:
het zou niet verdiend zijn, maar punten zijn punten.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:12 schreef Paxcon het volgende:
Ze zijn gewoon te slecht om dit te winnen
In de knock out fase gaat het helemaal niet om puntenquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
het zou niet verdiend zijn, maar punten zijn punten.
dit is de knock-out fase alquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
het gaat om de doelpuntenquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:14 schreef Shivo het volgende:
Tweede helft ziet er veel beter dan eerste helft.
punt=doelpunt=goal=treffer.quote:
*robbenquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:15 schreef Shivo het volgende:
Misschien heeft Melis een Sneijder donderspeech gehouden
quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
punt=doelpunt=goal=treffer.
sjeeeezus val me niet lastig zeg om godbetert 5 uur. wijsneuzen.
Doe eens even normaal.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
net als de passes van de voetbalsters?
5:15 uurquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon winnen maar ze scoren maar 2 keer na 1 uur in de 4de wedstrijd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:15 schreef svann het volgende:
Ze spelen toch niet gek als je bedenkt dat Japan erg ervaren is.
heyyyyyyyyyy je bent wakkerquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:17 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze mogen blij wezen dat ze zo ver kwamen
Van de Ven die denkt dat ze Robben is en geen vleugelspeler die een bal moet voor geven godverdomme!quote:
quote:
Er valt toch helemaal geen doelpunt meer na 30 minuten bij wedstrijden van Japan of loog je?quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Japanse coach is duidelijk bang geworden
Van Japan in elk geval niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Er valt toch helemaal geen doelpunt meer na 30 minuten bij wedstrijden van Japan of loog je?
Jij ook niet, maar daar klagen we ook niet overquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:25 schreef Sked het volgende:
De regel is veranderd, ja Tegenwoordig sta je buitenspel als de grensrechter zich verveelt
sowwwwwquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij ook niet, maar daar klagen we ook niet over
Het zijn vrouwen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:28 schreef tralalala het volgende:
Dat getwijfel bij elke Oranje-speelster
opschepperquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:29 schreef Andromache het volgende:
ik zat in 2012 bij Jong Oranje in het vliegtuig en ik meen dat ik daar oa Depay gezien heb
Depay scoorde tenminste tegen Australië op het WK, hopelijk dat Miedema dat ook in de kwartfinale.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:28 schreef Shivo het volgende:
Miedema is 18. Waar was Depay toen ie 18 was? Jong Oranje?
mannenquote:
dat welquote:
Morgen op de training weer.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Zal je zien dat Martens er nog 2 in jast
quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:35 schreef superniger het volgende:
Iedereen die nu gaat slapen is een Ajacied.
2 vingers in de .. nevermind.quote:
HELLOquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alles op de aanval nu, the dead of the gladiols.
Teleurgestelde en boze supporters gaan met elkaar op de vuist.quote:
Dat is alleen bij clubvoetbal.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Teleurgestelde en boze supporters gaan met elkaar op de vuist.
Dan heb je nog geen vechtende wijven gezienquote:
Hopelijk overleven de Japanners dat niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:42 schreef Max23 het volgende:
Hierna gelijk door met schermen en zwemmen van de Europese Spelen
we lopen gewoon qua ontwikkeling jaren achter op de diverse landen.quote:
Dat 17-jarige meisje hoeft vanmiddag pas toch? Bazinquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:42 schreef Max23 het volgende:
Hierna gelijk door met schermen en zwemmen van de Europese Spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |