SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rivkah is lesbo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 04:53 schreef Andromache het volgende:
volgens mij is ze niet lesbisch hoor.
Daar heb ik dolle avonturen beleefdquote:Op woensdag 24 juni 2015 04:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pax heeft wel wat leuke verhalen over Hoogeveen denk ik
maar daar hadden we het niet over.quote:
Je kijkt er wel naarquote:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 24-06-2015 om 04:57:59@##pierrevh17 onze veelgeprezen aanvalsters brengen nog veel te weinig. Daarom komt team niet op adem tegen de wereldkampioen reageer retweet
ze gokken op 300.000 kijkers. Dus als Pietje dan zegt ik betaal 7500 ¤ per 3 minuten....ik zeg doen.quote:
Lineker is een smerige man.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:01 schreef Nober het volgende:
Over tweets gesproken.
Ik had wel een felicitatie van Gary Lineker verwacht dat ze na 9 jaar weer eens in de kwartfinale op een WK staan.
jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:02 schreef tralalala het volgende:
Heeft Nederland eigenlijk al een corner gehad?
Jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:02 schreef tralalala het volgende:
Ja 1, die was erg slechtquote:Op woensdag 24 juni 2015 05:02 schreef tralalala het volgende:
jessica heeft het uitgemaakt?quote:
fappen?quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dan doe ik wel meer dan huilen
Hadden ze wel eens wat eerder mogen doen godverdomme!quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ze spelen bewust zo slecht zodat ze naar huis kunnen
Ze kunnen er allemaal wel af als het er om ging of ze kunnen voetballen maar dan heeft de scheids niets meer te doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 05:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk gaat die van Dongen er uit want die kan er niks van
Kirstengodin speeltquote:
bijna eigen goal nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |