SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Emilie Haavi is leuk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 03:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor degenen die het gemist hebben:
Geinig
Oh godverquote:Op woensdag 24 juni 2015 03:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is de enige commentator op locatie volgens mij
Haar verstandelijk gehandicapte man zal dit wel aangeraden hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2015 03:48 schreef Wicky15 het volgende:
Wat een kapsel zeg. Wat bezielt zo iemand?
Stijn vindt dat niet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 03:49 schreef Typisch het volgende:
deze presentatrice vind ik wel leuk om naar te kijken
Ze is wel duidelijk moe. Kijk die ogen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 03:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Rivkah iets aan haar lip?
kutvochtquote:Op woensdag 24 juni 2015 03:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Rivkah iets aan haar lip?
Ik vind haar maar een levend lijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 03:49 schreef Typisch het volgende:
deze presentatrice vind ik wel leuk om naar te kijken
Stijn is aseksueelquote:Op woensdag 24 juni 2015 03:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
stijn valt volgens mij ook niet op vrouwen
vrouwen kunnen zich altijd goed indekkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 03:51 schreef Typisch het volgende:
''een mooie bijkomstigheid is dat als je verliest je alsnog een ander toernooi kunt spelen waar je alsnog kunt winnen''
lekker hoor
miedema, miedema miedemaaquote:
MARTENSMARTENSMARTENSMARTENSMARTENSMARTENSquote:
Haar achternaam is anders gewoon Op het Veldquote:Op woensdag 24 juni 2015 03:52 schreef tralalala het volgende:
Waar hebben ze die Rivkah vandaan getrokken? Oostblok?
Daar kan ze niks aan doen, ze is nou eenmaal een domme kut die geen verstand van sport heeftquote:Op woensdag 24 juni 2015 03:53 schreef heywoodu het volgende:
Godverdomme Rivkah kap nou met overkomen als een ongelooflijk domme kut die geen bal verstand van sport heeft
"Het zit uhhh zo...drie Europese landen zijn al uhhh...gekwalificeerd en uhhh...een daarvan is uhh.... Engeland."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |