Gewoon stoomlokomotieven over die kasseien, komt helemaal goed.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:13 schreef Columbiafan het volgende:
Ik hoop wel op een gele Tony Martin, maar ik vrees dat hij niet voldoende sterk zal zijn.
Dus Froome morgen nog in het geel?quote:Op maandag 6 juli 2015 19:19 schreef Ereinion het volgende:
Lijkt me een beetje zinloos om te gaan voorspellen wie er morgen in het geel staat. Het zal toch wel voor een behoorlijk deel een loterij worden, je moet meer geluk hebben dat de renner voor je niet op zijn bek gaat.
Andy Schleck was de grote winnaar van de kasseien in 2010, dat had uiteindelijk niks met zijn eigen capaciteiten te maken. Zo lastig zijn kasseien natuurlijk ook niet, zeker niet die paar strookjes van morgen. Tenzij je weer regen krijgt zoals vorig jaar, ga je echt niet veel tijd verliezen op de kasseien (uitgezonderd valpartijen die het peloton breken).
Lijkt me totaal niet uitgesloten. Kan ook op 2 minuten eindigen (net zoals Contador, Quintana of Nibali daar ook kunnen eindigen).quote:Op maandag 6 juli 2015 19:25 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dus Froome morgen nog in het geel?
Orica is al twee man kwijt en Matthews zag er ook niet heel fris meer uit.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:38 schreef franklop het volgende:
Die val zal ook nog wel gevolgen hebben voor ploegentijdrit.. trek half onthoofd zo zonder Spartacus
Tony op kasseien is volgens mij niet echt een goede combinatie, heb 'm volgens mij ook nooit in de finale gezien van PR.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:06 schreef franklop het volgende:
[..]
zou Martin ook niet zijn best willen doen?
Denk niet dat hij ooit al PR gereden heeft.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tony op kasseien is volgens mij niet echt een goede combinatie, heb 'm volgens mij ook nooit in de finale gezien van PR.
Welgeteld nul keer.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Denk niet dat hij ooit al PR gereden heeft.
Porte was vorig jaar ook erg goed op de kasseien.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoop dat Froome wel wel gaat verliezen, maar die heeft met Stannard en Thomas wel twee ideale pionnen om hem er goed doorheen te loodsen.
Dat klopt idd, maar volgens mij is Porte echt heel matig in vorm. Rijdt constant maar 30 sec. op kop om dan weer als 70e te finishen op 5 minuten. Ik moet nog zien of hij wel de laatste renner is voor Froome in de bergen...quote:Op maandag 6 juli 2015 19:59 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Porte was vorig jaar ook erg goed op de kasseien.
Porte heeft eigenlijk geen voorbereiding gehad sinds de Giro. Misschien dat het ook van invloed is.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat klopt idd, maar volgens mij is Porte echt heel matig in vorm. Rijdt constant maar 30 sec. op kop om dan weer als 70e te finishen op 5 minuten. Ik moet nog zien of hij wel de laatste rijder is voor Froome in de bergen...
http://www.procyclingstat(...)erg_Porte_du_Hainautquote:Op maandag 6 juli 2015 20:10 schreef franklop het volgende:
Martin reed vorig jaar ook sterk op de kasseien toen, finishte top 20 en was volgens mij ook hele tijd in aanval
17e is top 20 tochquote:Op maandag 6 juli 2015 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.procyclingstat(...)erg_Porte_du_Hainaut
quote:Op maandag 6 juli 2015 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even een linkje erbij peuteren voor de bijzetting van je bewering.
Het weerbericht dat ik heb gezien geeft droog weer aan.quote:Op maandag 6 juli 2015 20:33 schreef Funel het volgende:
enig idee of er een grote kans is op regen morgen tijdens de etappe?
kleine kansquote:Op maandag 6 juli 2015 20:33 schreef Funel het volgende:
enig idee of er een grote kans is op regen morgen tijdens de etappe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |