Was vergeten dat ik wel rauwe komkommer eet en sla ook wel, maar daar blijft het eigenlijk wel bij.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Vroeg ik me alleen af omdat je zei geen rauwe groente te eten(komkommertje tomaatje) Maar ach als je af en toe wat fruit eet kan het prima toch?
Ow, dan eet je gewoon wel rauwe groente, dat is gewoon genoeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was vergeten dat ik wel rauwe komkommer eet en sla ook wel, maar daar blijft het eigenlijk wel bij.
Ja, maar als ik kijk naar wat mijn vega ex eet aan rauw spul kom ik daar echt niet aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow, dan eet je gewoon wel rauwe groente, dat is gewoon genoeg.
Liever een peer dan een appel.quote:
Je thuisbasis van dit moment?quote:
Dat viel me ook al opquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh helaas niet, het is wel een mooie zwaai.
Ik ben geen radioluisteraar, en piratenmuziek hou ik al helemaal niet van.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw ben wel in die sferen aan het draaien op de radio.
Ik kan sinaasappels (en mandarijnen) met geen mogelijkheid doorslikken. Net vers geperste sinaasappelsap is zóquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Liever een peer dan een appel.
En sinaasappels lust ik niet, ik drink ze wel geperst.
Dan moet je er niet aan beginnen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben geen radioluisteraar, en piratenmuziek hou ik al helemaal niet van.
Precies, ga ik ook niet doen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan moet je er niet aan beginnen.
Een beetje kraker bepaalt dat zelf welquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
*btw een beetje kraker houdt van Reggae.
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Een beetje kraker bepaalt dat zelf wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |