Daar ben ik me van bewustquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, TS, maar ik zou in de bibliotheek beginnen.
En van alle informatie die in die boeken staat, en alleen voor kennisgeving aannemen wat meerdere van elkaar onafhankelijke bronnen benoemen. De rest van de informatie in het achterhoofd houden, maar zeer zeker niet voor waar aannemen.
En doen zoveel geruchten e.d. de ronde over die toko's dat je blij mag zijn als 10% ervan waar is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door LLgetikt op 25-06-2015 09:17:54 ]'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:03 schreef LLgetikt het volgende:
en denk dat je deze wel interessant vindt (zie spoiler)Waarom blijven mensen antisemitische propaganda delen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Het is waar de ts om vroeg. Niks meer niks minder.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen antisemitische propaganda delen?
Ja I know, excuusquote:Op donderdag 25 juni 2015 09:19 schreef LLgetikt het volgende:
Het is waar de ts om vroeg. Niks meer niks minder.
Heb je het voorwoord gelezen? Daar staat al het één en ander in qua waarheidsgetrouwheid van de informatie. Namelijk dat het een propaganda/smaad tekst is.quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waarom blijven mensen antisemitische propaganda delen?
Ik reageerde wat (sn)(f)el!quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:27 schreef jogy het volgende:
Heb je het voorwoord gelezen? Daar staat al het één en ander in qua waarheidsgetrouwheid van de informatie. Namelijk dat het een propaganda/smaad tekst is.
De Protocollen van Zion zijn niet veel anders dan een bekende anti-semitische vervalsing uit het Rusland van rond 1905, en oorspronkelijk gebaseerd op een politiek Pamflet uit 1864 tegen Napoleon II, waarin bepaalde machinaties van de politiek beschreven worden, en ook ingegaan worden op hoe politieke lobbygroepen op elkaar in werken en welke machtsmidelen gebruikt kunnen worden door een heerser een autoritaire centrale macht te vestigen:quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:19 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Het is waar de ts om vroeg. Niks meer niks minder.
is het daarvan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
De Protocollen van Zion zijn niet veel anders dan een bekende anti-semitische vervalsing uit het Rusland van rond 1905, en oorspronkelijk gebaseerd op een politiek Pamflet uit 1864 tegen Napoleon II, waarin bepaalde machinaties van de politiek beschreven worden, en ook ingegaan worden op hoe politieke lobbygroepen op elkaar in werken en welke machtsmidelen gebruikt kunnen worden door een heerser een autoritaire centrale macht te vestigen:
De oorspronkelijke schrijver beschrijft veel verschillende machten, zowel de wettelijke en parlementaire machten, maar vervolgens ook het financiele stelsel, de macht die kredietgevers kunnen hebben en uitoefenen, vervolgens de werking van de Pers en ook de werking van de Gilden (Werkgevers-organisaties en middenstand; indirekt de vrijmetselarij, welke gebaseerd is op het Gilde-stelsel)
http://www.notbored.org/dialogue-in-hell.html
Overigens interssant, de schrijver van het oorspronkelijke pamflet beschrijft ook hoe lobbygroepen makkelijk misbruik kunnen maken van allerhande 'complot-theorieen en soms -fantasieen, juist om hun eigen politieke doel te bereiken.
Eeveneens beschfijt hij hoe een machthebber (de Overheid) zelf uiteindelijk een wetgeving kan opbouwen die gericht is op het 'vervolgen' van het bestaan van vermeende 'geheime organisaties' die de openbare orde zouden bedreigen, juist om een moeilijk controleerbaar strafsysteem te hebben, warbinnen de machthebber zijn tegenstanders kan vervolgen...
Toendertijd noemde men dat 'Secret Societies'... momenteel zou men dat misschien eerder 'terreur-organisaties' noemen
Wat de Illuminati betreft: het boek Perfectibilists van Melanson. Robin de Ruiter heeft er ook e.e.a. over geschreven. Er was eind 18e eeuw ook een professor van een Schotse universiteit die naar eigen zeggen benaderd is door de Illuminati en hij heeft een boek naar aanleiding daarvan geschreven: Proofs of a conspiracy van John Robison.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:08 schreef Lyzio het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar informatieve boeken (die best diep op de materie in mogen gaan) over de Illuminati en de Vrijmetselaars. Ik wil me hier erg graag in verdiepen. Heeft iemand tips met welke boeken ik zou kunnen beginnen?
Alvast hartelijk bedankt
Ik heb toevallig de Geheimen van het Bernini Mysterie en Het Verloren Symbool die deels een verklaring geven omtrent de Beierse Illuminati en de Vrijmetselarij. Ik kan je de desbetreffende hoofdstukken eventueel inscannen en doorsturen. Maar het is een algemene beschrijving en historische overview en wat minder in de complottheorieën.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:08 schreef Lyzio het volgende:
Hallo, ik ben op zoek naar informatieve boeken (die best diep op de materie in mogen gaan) over de Illuminati en de Vrijmetselaars. Ik wil me hier erg graag in verdiepen. Heeft iemand tips met welke boeken ik zou kunnen beginnen?
Alvast hartelijk bedankt
Hoi Lyzio,quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:08 schreef Lyzio het volgende:
Alvast hartelijk bedankt
Heb er gelukkig nog niks van gezienquote:Op woensdag 12 augustus 2015 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit is niet van TS, dit wordt (helaas) al tientallen keren via Facebook gedeeld.
Incompetente prutsers inderdaad, al decenia lang bezig met een depopulatie agenda en zie het resultaat.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:40 schreef ems. het volgende:
Als er een organisatie is waar we niets van hoeven vrezen is het wel de clowns die zich illuminati noemen.
oh dus de vertaler was gewoon te lui om het hele artikel te vertalenquote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:19 schreef Resonancer het volgende:
Een bron;
http://beforeitsnews.com/(...)com%2F&utm_campaign=
quote:Sticking with space…. Scientists working for the Illuminati have found a way that they can “shut” off the sun. A weapon has been created that shoot a beam of high density radiation right into the heart of a planet or star. This beam of radiation penetrates through the planet creating a very large cylinder in the exact middle of it. The radiation that is left behind begins to eat at the star or planet and the effects spread like wildfire.
This technology has been tested on various stars in our immediate solar system and is very effective. The first thing that occurs to the star is that the radiation eats a perfect cylinder through the middle of the star, the radiation left behind begins working its way outward degenerating anything in its path. The radiation continues to build and spread. Some stars hung on until they were totally deteriorated from the radiation; however, some stars became so unstable that they combusted at a certain point.
Scientists are certain that this technology can be used on the sun, but also on other planets. One estimate that I overheard was that from the initial shot of radiation, it would take approximately nine years for the entire sun to be entirely consumed. We would begin seeing the effects of the radiation in approximately 3 and a half years however.
The first signs would be shorter days and a decreased amount of sunlight during those days. The sun would start becoming unstable at about the seven year point, and we will begin seeing massive solar flares. Once the nine years is up, all life on earth will be dead. Since my departure, I am completely unsure who the top, head leaders of the Illuminati are at this point, but I will give my best guess.
Precies en alle klokken horloges etc. lopen ook automatisch steeds sneller zodat niemand het merktquote:Op donderdag 13 augustus 2015 08:54 schreef Maanvis het volgende:
Kortere dagen, dus de aarde gaat sneller draaien ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |