Goeie za(a)k dan.quote:
Regular.. original..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goeie za(a)k dan.
Omdat je zei regular, ik raakte in de war
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Regular.. original..![]()
You get in the bowl!
Niet die appel oppakken en gewoon recht op z'n helm gooienquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef Amoeba het volgende:
Broccoli, ook gewoon normaal. Je loopt over straat en trapt een appel het asfalt op, waarom? Stel dat er een motorrijder overheen gaat, dan is dat nog even easy op je bek gaan omdat jij even rebels moet doen.
Houd je gewoon soms in ofzo.
Stel datquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef Amoeba het volgende:
Broccoli, ook gewoon normaal. Je loopt over straat en trapt een appel het asfalt op, waarom? Stel dat er een motorrijder overheen gaat, dan is dat nog even easy op je bek gaan omdat jij even rebels moet doen.
Houd je gewoon soms in ofzo.
gooi haar onder de tram als strafquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef broccoli. het volgende:
De Trampoes is ontvoerd
http://nieuwsopbeeld.nl/2(...)-plantage-rotterdam/
Mag wel wat pijnlijker imhoquote:
Stel datquote:
Alles is gevaarlijk, als jij dat zelf wilt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stel datTot het gebeurt ja. Zit hij mooi met veel schade en de ellende.
Het is serieus gevaarlijk.
Alles is gevaarlijk. Voor iedereen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stel datTot het gebeurt ja. Zit hij mooi met veel schade en de ellende.
Het is serieus gevaarlijk.
?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:48 schreef Lt.Surge het volgende:
PostNL @PostNL 1m1 minute ago
@dv67621992 < this isn't happened already. ^Nien
Godver![]()
Ja of je doet gewoon normaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:10 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Alles is gevaarlijk. Voor iedereen.
Hey coñoquote:
Hee iemand die coño goed schrijftquote:
Ik schrijf het ook vaak als konjo, maar ik gebruik dat woord eigenlijk niet zovaak meer.quote:
Dat ziet er dan weer heel lellek uit.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:41 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik schrijf het ook vaak als konjo, maar ik gebruik dat woord eigenlijk niet zovaak meer.
ja, sinds dat RS weg isquote:
Nooit wat van gemerkt. Als een andere chick komt hier dan komen alle mannen als vliegen op ze af!quote:
zit een kern van waarheid inquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:57 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt. Als een andere chick komt hier dan komen alle mannen als vliegen op ze af!
Nah het is de waarheidquote:
poteeto - potaatoquote:
Die snap ik niet helemaal.quote:
ook handig.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:59 schreef broccoli. het volgende:
Even klagen hoor
Klasgenoten van mij hebben de opdracht verkeerd begrepen en ik kan ze niet bereiken, dus dat wordt morgen stressen
Dat is net zo domquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook handig.
ik heb collega's die afspraken maken en vervolgens op vakantie gaan
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
ik bedoel: je zegt het anders, maar het is hetzelfdequote:Op woensdag 24 juni 2015 14:01 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Zeg dat dan :pquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel: je zegt het anders, maar het is hetzelfde
oke oke. zal straks broccoli kopen om het goed te makenquote:
Als je 'm maar met respect behandeltquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke oke. zal straks broccoli kopen om het goed te maken
nee, ik sluit hem eerst een dag op in mijn kelder en gooi hem morgen in de panquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:13 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Als je 'm maar met respect behandelt
Waag het niet hequote:Op woensdag 24 juni 2015 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik sluit hem eerst een dag op in mijn kelder en gooi hem morgen in de pan
waar?quote:
Oiquote:
bonjourquote:
Hoe is het met u, jongedame?quote:
Ello Gianni!quote:
Uitstekend, net een goed cijfer terug gekregen, wat de kans groot maakt dat ik over ga naar m'n laatste studiejaarquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoe is het met u, jongedame?
[..]
Ello Gianni!
Tof, tof! Wanneer hoor je of je over bent eventueel?quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:58 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Uitstekend, net een goed cijfer terug gekregen, wat de kans groot maakt dat ik over ga naar m'n laatste studiejaar
En met u?
De studentbesprekingen zijn in volle gang, maar meestal hoor je dat nog voor het einde van het schooljaar en anders in de vakantiequote:Op woensdag 24 juni 2015 16:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Tof, tof! Wanneer hoor je of je over bent eventueel?
En joah, z'n gangetje wel hier
Gianniquote:
Spannend dus, of denk je van ik heb het in de pocket?quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:06 schreef xBubbles het volgende:
[..]
De studentbesprekingen zijn in volle gang, maar meestal hoor je dat nog voor het einde van het schooljaar en anders in de vakantie
Mooi zo
1e bezoek of zo?quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Vanavond naar schoonfamilie
Bid voor me
In nomine Patris et Filii et Spiritu sanctiquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Bid voor me
Nee dat niet, maar wel familie van haar die ik nog niet ontmoet heb, gaan ze weer vragen hoeveel kamelen en geiten ik heb als bruidsschat enzoquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In nomine Patris et Filii et Spiritu sancti
ach, niet boeiend. gewoon #yoloquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel familie van haar die ik nog niet ontmoet heb, gaan ze weer vragen hoeveel kamelen en geiten ik heb als bruidsschat enzo
Dat ook wel weer ja, maar ik heb er niet echt zin in zeg maarquote:
wel jammer voor dat je broodje kip van vanmiddag zo slecht gevallen is zegquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat ook wel weer ja, maar ik heb er niet echt zin in zeg maar
Ach, je moet wat hé.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat ook wel weer ja, maar ik heb er niet echt zin in zeg maar
Good luckquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Bid voor me
Denk wel dat het gelukt is hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Spannend dus, of denk je van ik heb het in de pocket?
En ik zal voor je duimen!quote:
Ja, en neequote:
Dankjewel!quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En ik zal voor je duimen!
[..]
Ja, en nee
9/10 ezquote:
Komt goedquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb toestraks ook de film binnengehaald. Ben benieuwd.
Precies zo, minder gore imo, meer explosies.quote:Op woensdag 24 juni 2015 20:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe is het in vergelijking met de originele mad max films?
Prima actrice ook wel.quote:
furiosa, witness mequote:
Charlize Theron heet zequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prima actrice ook wel.
39 al. niet op de pic, maar toch. nog steeds
Als ik haar tegen zou komenquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Prima actrice ook wel.
39 al. niet op de pic, maar toch. nog steeds
en mad maxquote:Op woensdag 24 juni 2015 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Charlize Theron heet zezat ook in The Italian Job
Surgequote:
Mwa, ziekquote:
Waarschijnlijk ja. Hoe is het daar?quote:
Mwah, mwah, wel goed yush.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja. Hoe is het daar?
Jij ook sterkte gewenst.quote:
een pyjama?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind m'n outfit vandaag wel leuk
Klinkt ook niet goedquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mwah, mwah, wel goed yush.
Beterschap!
[..]
Jij ook sterkte gewenst.
Neequote:
Pyjama nodig hebbenquote:
In je ondergoed tochquote:
Niet hot zijnquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik krijg het snel koud in de woonkamer
quote:
en om mezelf nou te bedekken onder eurobiljetten is ook zo watquote:
Picsquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind m'n outfit vandaag wel leuk
waar ik zin in hebquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat doe je in het dagelijks leven eigenlijk Surge?
Zie snapchat over paar secondenquote:
Ik zie nog nietsquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zie snapchat over paar seconden
Wat is dit dan voor luxequote:
dat heb ik nietquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zie snapchat over paar seconden
Nu danquote:
Je stuurt een foto waarbij de ander ong 5 sec max kan zien.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dat heb ik niet
flip zou me dat nog gaan uitleggen
en dan? waarom niet gewoon whatsapp gebruikenquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je stuurt een foto waarbij de ander ong 5 sec max kan zien.
Omdat je foto's dan bewaard blijven.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
en dan? waarom niet gewoon whatsapp gebruiken
BLIJFT BESTAAN OP JOUW MOBIELquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
en dan? waarom niet gewoon whatsapp gebruiken
Ja en dan nog?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
Omdat je foto's dan bewaard blijven.
Bij Snapchat kan dat ook, maar toch.
wat een geschreeuwquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:43 schreef Flippiee het volgende:
OMDAT DAT DE FOTO DAN NIET VERDWIJNT MAAR
[..]
BLIJFT BESTAAN OP JOUW MOBIEL
klinkt onnodig allemaalquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:44 schreef LittleBrownie het volgende:
En je hebt ook story en daar kan je foto's en filmpjes maken die de hele dag door zijn te zien
Is wel leuk voor mensen die goed graag foto's delenquote:
instagram?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is wel leuk voor mensen die goed graag foto's delen
quote:
Zomgquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Mijn nieuwe phone heeft; WhatsApp, Spitsnieuws, en Ziggo Bapp.
That's it.
Facebook, neuh.quote:
Snapchat is meer onzin, persoonlijker vaakquote:
Dat zijn echt sjiek weinig apps.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Facebook, neuh.
Gmail zit er standaard op, dus die reken ik niet mee.
ah, persoonlijkquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Snapchat is meer onzin, persoonlijker vaak
Zeker. Prettig wel.quote:
Tevreden met m'n vriend hoorquote:
Fucking lelijkquote:
Jij hebt rekeningen bij 3 banken?quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh, die heb ik ook!
En die van SNS/ING.
Spaarrekeningen ja, betaalrekening maar bij 1.quote:
Kweenie, vind het niet lelijk opzich.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Rabobank is met hun design blijven hangen in 2006
Ah, k. Ik heb alles bij de Rabobank.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Spaarrekeningen ja, betaalrekening maar bij 1.
Ja, heb ik ook m'n betaalrekening. Rabo is wel prettig.quote:
Das knap. Tegenwoordig kun je bijna niet meer een betaalrekening hebben zonder een spaarrekening te hebbenquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Spaarrekeningen ja, betaalrekening maar bij 1.
Vonden m'n ouders fijnquote:
ING is handig met mobiel bankierenquote:
Geen ideequote:Op woensdag 24 juni 2015 22:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das knap. Tegenwoordig kun je bijna niet meer een betaalrekening hebben zonder een spaarrekening te hebben
Komt omdat je een debiel uit Brabant bentquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
ABN pinautomaten6 keer dat ik gepind heb kwam er 3 keer geen geld uit
Watquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
ABN pinautomaten6 keer dat ik gepind heb kwam er 3 keer geen geld uit
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt omdat je een debiel uit Brabant bent
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hjb gekke noord hollander.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kitkat niggaquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:56 schreef KitKatChunky het volgende:
ing en leaseplanbank masterrace
also, hello
ello elloquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:56 schreef KitKatChunky het volgende:
also, hello
https://www.facebook.com/LiquicityEventsquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:56 schreef KitKatChunky het volgende:
also, hello
quote:
Trommels met bas van liquicityquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/LiquicityEvents
Mijn volgende fissa.
geen ps3/ps4/xbox oid?quote:
ik heb een ps2 en een pcquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
geen ps3/ps4/xbox oid?
weinig games op pc
Ik kan geen match making meer doen met CS;GO omdat ik geen rank 3 hebquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:03 schreef Lt.Surge het volgende:
Voor pc geinstalleerd atm;
L4D(2), CS:GO, Dirty Bomb.
heb het gekocht en echt 15 minuten gedaan denk ik, dus ik heb niet eens een rank.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik kan geen match making meer doen met CS;GO omdat ik geen rank 3 heb
dirty bomb ken ik niet, en l4d2 heb ik wel ;D
Dan is er niet veel te doen met csgo haha. Genoeg gratis games te downloaden overigensquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
heb het gekocht en echt 15 minuten gedaan denk ik, dus ik heb niet eens een rank.
oh ja. in dat geval moet ik idd ook even mijn muis zoeken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb geen muis, wel l4d2 en CS:GO
Nopequote:
Noobquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb geen muis, wel l4d2 en CS:GO
quote:
Ff kijken danquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:13 schreef KitKatChunky het volgende:
smite/track mania/path of exile kan ookzijn gratis
track mania heeft ook geen muis nodig
Verhuizenquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
weet iemand nog leuke dingen om te doen in Nijmegen?
Fylax.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
Bowlenquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
Inpakken danquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
kap eens met je verhuizen verdomme.
oeh dat is stiekem wel leukquote:
goed idee wel en dan binnenkort naar nijmegen verhuizenquote:
Surge plsquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
oeh dat is stiekem wel leuk
[..]
goed idee wel en dan binnenkort naar nijmegen verhuizen
Uh... een goed formuleblad telt voor tienquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:14 schreef LittleBrownie het volgende:
Kitkat, morgen vaste stof tentamen. Nog tips?
Wij gaan daar volgende week ook bowlenquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
oeh dat is stiekem wel leuk
[..]
goed idee wel en dan binnenkort naar nijmegen verhuizen
cs goquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
Oeh CS:GO moet ik ook weer eens installeren
Nou die heb ik denk ik wel, heb 4x eentje zitten makenquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Uh... een goed formuleblad telt voor tien
ga er vaker heen de komende tijd dus meld ff waar je was/hoe het was plz!quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:16 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wij gaan daar volgende week ook bowlen
zo dan haha. Ik heb verder geen idee wat vaste stof precies allemaal behandeldquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou die heb ik denk ik wel, heb 4x eentje zitten maken
schrodingervergelijk, principe van Heisenberg, quantummechanica, potentiaalputten en dat soort ongeinquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
zo dan haha. Ik heb verder geen idee wat vaste stof precies allemaal behandeld
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik zal eens met jou gaan bowlen, nondeju
Je zou voor me koken Kitkatquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:16 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik zal eens met jou gaan bowlen, nondeju
Wij gaan naar Olround Bowling Centrum. En ja, dat schrijf je helaas echt zoquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ga er vaker heen de komende tijd dus meld ff waar je was/hoe het was plz!
oh ja, die quantum dingen. echt heel goed lezen, want sommige dingen zijn een stuk makkelijker dan ze in eerste instantie lijkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
schrodingervergelijk, principe van Heisenberg, quantummechanica, potentiaalputten en dat soort ongein
Ik vind de graphics van cs go lelijk en de UI ook.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Source zag er kut uit man met die ingedrukte guns
aight thx, zal eens kijken deze weekquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Wij gaan naar Olround Bowling Centrum. En ja, dat schrijf je helaas echt zo
taart bakken*quote:
Ja, opgemerktquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:20 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
oh ja, die quantum dingen. echt heel goed lezen, want sommige dingen zijn een stuk makkelijker dan ze in eerste instantie lijken
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
aight thx, zal eens kijken deze week
Als ik beter ben, zou kunnen jaquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
taart bakken*
Ik wil wel nog steeds een keer frambozen taco's maken, ik zag die laats bij rudolphs bakery en dat zag er veel te lekker uit.
Dit weekend?
Vast een stagiaire die typte.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:22 schreef Lt.Surge het volgende:
Welcome to the new Netflixe website!
wat?
Oehhhhhhquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:23 schreef KitKatChunky het volgende:
http://www.24kitchen.nl/s(...)zoete-taco%E2%80%99s
OITNB is online dus was van plan wel te gebruikenquote:
Je hebt mijquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik wil die nog een keer maken, maar dan moet ik wel mensen hebben die ze komen opeten
neequote:Op woensdag 24 juni 2015 23:26 schreef KitKatChunky het volgende:
Meer mensen die frambozen taco's willen maken/eten?
Dat klinkt zo goed, ondanks dat ik niet weet wat het isquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:26 schreef KitKatChunky het volgende:
Meer mensen die frambozen taco's willen maken/eten?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat klinkt zo goed, ondanks dat ik niet weet wat het is
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:23 schreef KitKatChunky het volgende:
http://www.24kitchen.nl/s(...)zoete-taco%E2%80%99s
Soz.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
OITNB is online dus was van plan wel te gebruiken
No prob, heb je hem gekapt?quote:
zie LB's repost skillsquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:27 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat klinkt zo goed, ondanks dat ik niet weet wat het is
Je kan niet eens water kokenquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze boii laat gewoon tomaten soep overstromen.
overstromen of overkoken?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
je bokworsten zijn wel goed hoorquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |