Goeie za(a)k dan.quote:
Regular.. original..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goeie za(a)k dan.
Omdat je zei regular, ik raakte in de war
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Regular.. original..![]()
You get in the bowl!
Niet die appel oppakken en gewoon recht op z'n helm gooienquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef Amoeba het volgende:
Broccoli, ook gewoon normaal. Je loopt over straat en trapt een appel het asfalt op, waarom? Stel dat er een motorrijder overheen gaat, dan is dat nog even easy op je bek gaan omdat jij even rebels moet doen.
Houd je gewoon soms in ofzo.
Stel datquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:12 schreef Amoeba het volgende:
Broccoli, ook gewoon normaal. Je loopt over straat en trapt een appel het asfalt op, waarom? Stel dat er een motorrijder overheen gaat, dan is dat nog even easy op je bek gaan omdat jij even rebels moet doen.
Houd je gewoon soms in ofzo.
gooi haar onder de tram als strafquote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:21 schreef broccoli. het volgende:
De Trampoes is ontvoerd
http://nieuwsopbeeld.nl/2(...)-plantage-rotterdam/
Mag wel wat pijnlijker imhoquote:
Stel datquote:
Alles is gevaarlijk, als jij dat zelf wilt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stel datTot het gebeurt ja. Zit hij mooi met veel schade en de ellende.
Het is serieus gevaarlijk.
Alles is gevaarlijk. Voor iedereen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stel datTot het gebeurt ja. Zit hij mooi met veel schade en de ellende.
Het is serieus gevaarlijk.
?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 21:48 schreef Lt.Surge het volgende:
PostNL @PostNL 1m1 minute ago
@dv67621992 < this isn't happened already. ^Nien
Godver![]()
Ja of je doet gewoon normaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:10 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Alles is gevaarlijk. Voor iedereen.
Hey coñoquote:
Hee iemand die coño goed schrijftquote:
Ik schrijf het ook vaak als konjo, maar ik gebruik dat woord eigenlijk niet zovaak meer.quote:
Dat ziet er dan weer heel lellek uit.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:41 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik schrijf het ook vaak als konjo, maar ik gebruik dat woord eigenlijk niet zovaak meer.
ja, sinds dat RS weg isquote:
Nooit wat van gemerkt. Als een andere chick komt hier dan komen alle mannen als vliegen op ze af!quote:
zit een kern van waarheid inquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:57 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt. Als een andere chick komt hier dan komen alle mannen als vliegen op ze af!
Nah het is de waarheidquote:
poteeto - potaatoquote:
Die snap ik niet helemaal.quote:
ook handig.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:59 schreef broccoli. het volgende:
Even klagen hoor
Klasgenoten van mij hebben de opdracht verkeerd begrepen en ik kan ze niet bereiken, dus dat wordt morgen stressen
Dat is net zo domquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook handig.
ik heb collega's die afspraken maken en vervolgens op vakantie gaan
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:
ik bedoel: je zegt het anders, maar het is hetzelfdequote:Op woensdag 24 juni 2015 14:01 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
Zeg dat dan :pquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik bedoel: je zegt het anders, maar het is hetzelfde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |