lijkt mij wat voorbarig voor Joelquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:41 schreef FritzWepper het volgende:
Ik ben bang dat bij Overmars over een paar maanden het Franse Opgelicht voor de deur staat.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zuukels, dakten ekt dat wij zo'n kneus zouden kopen, merde de putain!!!.
Zijn broer is een oud collega van mijquote:Op donderdag 25 juni 2015 08:01 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/voetbal/(...)en-euro-benfica.html
Zonde dat we hem niet opgehaald hebben.
Nou mooi jongen ik heb een keer mijn handen gewassen naast Kluivertquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
Zijn broer is een oud collega van mij
Wow, dan komt dit nieuws wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
Zijn broer is een oud collega van mij
Nou eigenlijk totaal niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow, dan komt dit nieuws wel heel dichtbij.
de baas van de bakker van nick en simon heeft een collega bij mij in de stadquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nou eigenlijk totaal niet.
Heb ook nog bij een neefje van klaas bruinsma in de klas gezeten, maar boeit niet
Blijkbaar boeit het je wel, anders had je het namelijk niet vermeldtquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
Nou eigenlijk totaal niet.
Heb ook nog bij een neefje van klaas bruinsma in de klas gezeten, maar boeit niet
Ik zag een keer Edwin van der Sar in het Dolfinarium (srs)quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou mooi jongen ik heb een keer mijn handen gewassen naast Kluivert
Vind het nogal meevallen alleen die broeken op half zeven zal ik nooit begrijpen vooral omdat het een homo dingetje is maar die lopen voor in de mode meestalquote:
Dat tasje en een pet zo hoog op je hoofd begrijp je wel?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het nogal meevallen alleen die broeken op half zeven zal ik nooit begrijpen vooral omdat het een homo dingetje is maar die lopen voor in de mode meestal
Bakkerij t stoepje?quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de baas van de bakker van nick en simon heeft een collega bij mij in de stad
Zit een hardgekookt ei onder.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat tasje en een pet zo hoog op je hoofd begrijp je wel?
Hersens hebben de ruimte nodig hequote:Op donderdag 25 juni 2015 14:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Is ook niet mijn ding maar schijnt erbij te horen, Luis Vuitton lacht zich dood om al die idioten die z'n tasjes kopenquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een tijdje zijn buikspieren niet kunnen belasten?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heeft ie nou een bierpens op die foto?
Beetje ja. Maar ach heeft net een operatie gehad aan zijn buik en vakantie gehad ff weekje trainen en het is er weer af.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:28 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Heeft ie nou een bierpens op die foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |